1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, je zou jezelf moeten horen! Gelukkig speel jij geen PES meer online want je bent echt een verschrikkelijke nepgamer gewoon. Stopt als ie teveel achter achter komt....

2. Dr_Funkenstein

Dr_Funkenstein www.wurn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Nepgamer.... tsja, we kunnen niet allemaal 'pro' gamers zijn. Misschien hebben sommigen nog andere dingen in het leven.

(Tsja, jij wilt met flauwe termen gaan gooien)

Iedereen game't zoals ie wilt... Als je daar problemen mee hebt moet je gewoon niet gamen... Ik game zoals ik wil, jij zoals jij wilt. Ik heb geen problemen met verliezen, wat ik al eerder zei, maar blijkbaar lees je slecht mr. Pro (Evo Succer?).

Ik zei alleen dat als het een klotepartij is, dat ik quit. Ik heb ook geen problemen met het feit dat jij van mij wint, maar dat wil niet zeggen dat ik iedere partij helemaal uit moet spelen omdat 5-0 voor jou niet genoeg winst is...

Maar voordat dit een oeverloze discussie wordt over wat een nepgamer is en wat niet zal ik ook in dit topic maar afhaken, want dat gaat toch nergens heen. Veel plezier met je triomftocht naar 'de top'. Mag je maar van veel nepgamers winnen om er te komen.

Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  3. Dr_Funkenstein

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap trouwens op zich wel dat mijn bericht een beetje vaag is. Ik lees het net terug en snap dan eigenlijk op sommige punten wel de reactie.

Dus nog ff een korte samenvatting, om misvattingen te voorkomen:

Ik quit echt niet zo snel als dat aan de hand van mijn post daarboven misschien lijkt (bovendien was ik behoorlijk frust van een aantal potjes lag vandaag)

Als ik volledig van de mat gespeeld wordt, er niet aan te pas kom, en er is echt geen sprake van een toffe pot voetbal--> quit en de winnaar krijgt netjes zijn puntjes (was dat niet het idee van de patch?). Ik heb, om een voorbeeld te geven, vanavond een pot of 15 tegen een gast gespeeld die ik niet ken en ze bijna allemaal verloren, en dan quit ik niet. Waarom niet? Het was gewoon tof voetbal, mooie acties, gave goals etc.

Overigens heb ik toen de patch er nog niet was nooit ge-quit, als er geen ontzettende lag was. Nu vind ik dat ik moet kunnen quiten als ik dat wil, omdat de winnaar gewoon zijn win toegewezen krijgt. In een boxwedstrijd houden ze er ook mee op als er 1 knockout is. Dat is eigenlijk alles wat ik zeg. Wat maakt dat uit? 5-0 bij rust is knockout voor mij (ook afhankelijk van hoe het gaat).

Verder ben ik VOOR sportivitiet en zinderende wedstrijden op live, maar de lol moet bij mij bovenaan staan. Ik ben een opgefokt mannetje soms en als ik er geen lol meer in heb stop ik, maar voordat ik opgeef moet ik ook wel ECHT het idee hebben dat ik ECHT niet meer kan winnen en dat het zinloos is voor mij om verder te gaan.

Mijn excuus als ik in mijn vorige posts wat lomp overkwam, al vind ik dat nog wel meevallen. Ik heb vandaag mijn dag niet (los van pro evo).

4. Rogue Snorer

Rogue Snorer Suffer Well

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn als je op zo een lijst staat, kan ik alleen tegen Italianen gaan spelen.

Ik had iets van 80 potjes gewonnen en 90 verloren.
    Als ik een disconnector was zo ik toch wel meer potjes disconnecten om niet zoveel losses te hebben.?.
    Kan best zijn dat ik een disconnectie heb gehad, MAAR IK BEN GEEN DISCONNECTOR.

Wie tegen mij wil spelen voeg me toe.
    Als ik disconnect kun je me weer removen.

5. Rogue Snorer

Rogue Snorer Suffer Well

Leuk Bevonden:
    0
    Of durf je niet tegen mij te spelen Cyrax77. }:]

6. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf wel te spelen, voeg me maar toe. MiniMeanMachine is de tag. Zie trouwens dat je uit "het buitenland" komt, daar speel ik graag tegen..

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Vast wel..... Ik denk dat ik dat wel durf.... ;)

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Als je dan toch Engelse termen wil gebruiken, pak dan eerst het woordenboek. Pro Evo Succer????? Ik zou Succer toch iets anders schrijven.

Als je online speelt, zul je toch moeten proberen rekening te houden met anderen. Inhoudend dat ik (en geloof me, velen anderen) van mijn tegenstander verwacht de wedstrijd uit te spelen.

Het gaat er niet om of 5-0 genoeg is, en het gaat al helemaal niet om de ranking (anders zou ik het denk ik niet erg vinden om constant quiters te hebben denk je ook niet??) en zou ik ook niet alleen maar spelen tegen jongens die hoog in de ranking staan (toernooien spelen), het gaat erom dat je gewoon niet man (of vrouw natuurlijk) genoeg bent om je wedstrijden uit te spelen omdat je het niet kan hebben als je wordt weggespeeld. Het is heel irritant als je als redelijk goede speler constant moet hopen dat de wedstrijd kan worden uitgespeeld. Je gaat zelf minder scoren, omdat je bang bent voor quitters...... Dat is toch triest, dat je zo moet gaan gamen? En dat allemaal door figuren als jij.... Je verpest mijn spelplezier met je gedrag, dus is het voor mij een probleem... Een spel als PES speel je man tegen man, dus moet je wel het respect op kunnen brengen om rekening te houden met je tegenstander.

Ik speel niet tegen mensen die ik niet ken, en speel alleen tegen mensen van dit forum en andere forums waarvan ik weet dat ze: Een hoog niveau hebben (dus 6-0 overwinningen zitten er meestal niet in), niet quitten en gewoon houden van het spelen van een wedstrijdje. Dus zoals je begrijpt speel ik niet om in de top van het klassement te komen, anders had ik daar nu al gestaan, had ik gewoon 5 min. wedstrijden gespeeld en tegenstanders met zo min mogelijk punten uitgedaagd........

Heel veel plezier met het quitten en mensen irriteren op live, en ik hoop oprecht dat ik jou nooit tegen zal komen, en welke game dan ook... _0/

9. Dr_Funkenstein

Leuk Bevonden:
    0
    Cyrax,

grow up... Ik heb nog een keer uitgelegd hoe ik erover denk, maar daar ga je gemakshalve even niet op in. Ik had ook mijn posts van daarvoor aan kunnen passen, maar omdat ik mans genoeg ben om een fout toe te geven heb ik ze laten staan. Helaas kun jij niks anders als kinderachtig doorzeiken over dat quitten. Je moet eens goed leren lezen ipv mensen aan te vallen op dingen die ze zelf al terug hebben genomen of aan hebben gepast. Je doet net alsof ik ieder potje maar op quit druk. Ik denk dat ik van de 200 potjes misschien 15 keer op quit heb gedrukt en dan meestal nog omdat het te laggy was om leuk te zijn en een enkele keer omdat ik volledig weggespeeld werd.

Volgens mij gaat het bij gamen helemaal niet op je 'mans' of 'vrouws' genoeg bent om je wedstrijden uit te spelen, al doe ik dat 90% van de tijd ook, maar om de fun...
    Maar goed, blijkbaar ben ik volgens jou iemand die aan de lopende band quit en ik heb geen zin om dat steeds weer te verdedigen omdat jij niet goed kunt lezen. Ik heb duidelijk uitgelegd dat ik in sommige gevallen als ik ruim achter sta op quit druk.

Wat betreft mijn Engels, daar is niks mis mee, maar misschien is mijn engels beter als jouw vermogen een woordpeling te begrijpen of je wil gewoon vallen over ieder detail wat je OF niet begrijpt OF niet in je straatje past. Of schrijf jij Pro Evo Socker zo?

En wees maar niet bang dat je mij tegenkomt op Live, want ik zal je met plezier ontwijken, al vind ik dat je nogal moeilijk doet om niks... Ik snap trouwens niet dat ik nog zo dom was om sorry te zeggen vanwege mijn 'lompe' gedrag... Wat was I denking? (goed engels???)

10. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    't is wel gewoon zielig als je word weggespeeld dat je quit!

Speel dan tenminste de wedstrijd uit en misschien kan je nog wat van hem leren!

11. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    om even met de discussie te bemoeien. voor beide punten valt iets te zeggen.

echter je tegenstander met 10-0 te vernederen kan ik ook respectloos noemen.

12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik heb ook eindelijk Live. Als één van jullie pussies zin heeft om gesloopt te worden mag je me toevoegen.

Seriously though, go easy on me, please *)

13. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    LOL !!!

Beetje triest allemaal :mad:

Ga gewoon een keer lekker gamen met z'n 2-en en vecht het dan ff samen uit, zonder dat wij het hoeven te zien !

14. Dr_Funkenstein

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk Raven, lekkerbek trouwens ook, aangezien de waarheid meestal ergens in het midden ligt. Ik heb mijn idee, cyrax het zijne. Ik wilde de discussie eigenlijk ook beeindigen door sorry te zeggen voor mijn ongenuanceerde uitspraken, maar dat heeft ie niet gelezen (of niet willen lezen).

15. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    idd Funkenstein.

En zoals ik al zei: als jullie er echt over willen doorhameren, nodig elkaar dan gewoon uit voor een potjes pes4 op live. Geloof mij, dan komen jullie er wel uit met z'n 2-en :)

16. Dr_Funkenstein

Leuk Bevonden:
    0
    Tis een optie, aangezien ik eigenlijk ook geen zin heb om door te gaan ruzieën over iets wat op een gegeven moment gebaseerd is op dingen die steeds meer uit zijn verband getrokken worden... Maar goed, ik heb zo'n vermoeden dat niet iedereen daar op zit te wachten;)

17. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    waarom lees ik nergens over de update?

18. Dr_Funkenstein

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk omdat er niet zoveel over te vertellen valt... De lag is nog net zo erg, mensen die hosten zijn in geval van lag in het voordeel en nu word je nog gestraft als je dan voortijdig een game die niet te spelen valt afbreekt ook...

19. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    mmmhh,had al bar weinig last van lag...voor de update,nu heb ik geen last meer..vaag!
    Enigste waar ik lag bij had was een kameraad die nog gen kilometer verderop woont...verder niet.

Het viel mijn vrouw op dat de poppetjes soepeler bewogen na de update...ik kan er niks zinnigs over zeggen..was te druk met scoren,lol

Maar zoals ik het dus begrijp,up date van lek me het vestje?

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Allright man,

Ik reageerde misschien ietwat overdreven (ik had het tweede stukje idd niet gelezen, het stuk waarin je je uitspraken iets nuanceerde), omdat ik persoonlijk heel veel last heb van quiters en steeds vaker een wedstrijdje niet mag uitspelen omdat ze quitten. Maar goed, de discussie is idd zinloos, ik heb mijn idee over het spelen van games (natuurlijk gaat het mij ook om de lol), en jij het jouwe.

Ik heb mijn punt gemaakt (en ietwat te lang doorgezaagd, ik werd emotioneel ;) ) en jij het jouwe. Dat is natuurlijk jouw recht, dus hierbij ook mijn excuses voor het overdreven reageren op jouw posts over disconnecten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina