1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Heb een paar mensen toegevoegd. Hoop dat het ok is.

2. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    hey... voglens mij zijn er bij die patch ook nieuwe schoenen gekomen.... ik heb iig de nieuwe predator mania voorbij zien komen.... maarre als er mensen een potje willen... voeg me maar toe

3. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal !
    ben sinds 2 maanden online en ben er zeer tevreden mee.
    Soms wat irritante gastjes die altijd maar de beste teams kiezen (pff, lekker origineel).
    Heb nog niet meegemaakt dat ze de verbinding verbreken.

Maar speel liever tegen mensen uit ons kikkerlandje, want dan hoef ik me minder vaak druk te maken over de verbindingsnelheid.

Ik heb heel wat mensen uit dit forum aan mn friends list toegevoegd, dus wil je iemand's goal volproppen met ballen, geef dan maar een seintje, want met die f*ckin xbox controler kan ik nog steeds niet uit de voeten !!! Ben ps2 gewend.

Gisteren mn eerste partij tegen Panna...leuke wedstrijd...hij tikte me helemaal zoek, maar goed. Ik leer elke wedstrijd en ooit zullen mn achterkleinkinderen verhalen te horen krijgen over eXtince, de digitale voetbalgod...

Latersss, tot achter de buisss !

p.s. zal binnekort even een communicator aanschaffe

4. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond na het eten een potje?

Moet opwarmpotjes hebben voor m`n poulewedstrijd tegen sunriseBGN

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Moet vanavond eerst werken, denk dat ik rond 9 uur half 10 wel thuis ben. En dan kom ik nog wel even online! :)

6. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed, zie je dan wel verschijnen

7. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    ow, dus jij bent die extince ???

Volgens mij speel jij ook alleen maar PES4, aangezien ik je gisteravond 20 x een invite heb gestuurd voor Black Arrow :p

8. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ja sorry man

ik heb mn xbox ook niet zo lang en Live ben ik dus pas een paar weekies,
    dus alle toeters en bellen kan ik niet zo 1,2,3 vinden.
    Maar inderdaad ik zag telkens een enveloppie op mn scherm, maar ik was met Panna aan het ballen en ik heb ook de game black arrow niet..maar misschien binnenkort even aanschaffen.

Dus wilde wel, maar kon niet. Ga ik goedmaken met je, met potje pes, want moet nog veel oefenen.

laterssss !

9. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    lol,volgens mij ben je drukker met friends toevoegen dan met spelen....althans,was gister met een man of 12 aan het knallen en iedereen "kende" eXtince...heb je toegevoegd..bal graag met je..neem ik Vitesse,goed?

10. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja !
    had op mn werk even alle die gamertags uitgeprint en zat met een bakkie chips die gamertags in te voeren, duurde wel even ja, maar heb nu een onwijs grote lijst.
    (van sommige gasten was trouwens hun friends list vol, dus er is een maximum )

Vitesse ? goed..zal ik even paar keer random klikken en kijken welke nederlandse club als eerste komt.

Heb vanavond ff vrij gehouden, zodat ik es tegen wat mensen kan ballen.
    Tjauuwwww

p.s. heb verder alleen top spin, halo, fable, gotham racing

11. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet je nog accepten, ik heb vanavond wel wat tijd voor een paar potjes. ik invite je wle als je online ben. Heb ook een toernooi wedstrijd, maar daar omheen kunnen we wel ff spelen

12. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg ook eens wat mensen toe aan men lijst. Jullie zijn tenminste allemaal "decent players", en waarschijnlijk minder lag.
    Zie jullie wel op Live.

13. ramonrr

ramonrr pes4life

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het al een beetje vreemd je had me geadd en je was niet eens on-line ik ga nu effe een paar potjes spelen en hopelijk ben je on-line. voor degene die nog "ruimte" hebben in hun friendslist add me maar. ik wil spelen tegen mensen van dit forum en geen andere gasten. (zijn niet betrouwbaar blijkt.)

14. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Heb nu online 10 potjes gespeeld, de eerste 6 verloren, toen één gelijk en daarna 3 gewonnen. Nog geen last gehad van lag of quitters, maar ik heb nog een hoop te leren.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren voor het eerst sinds de patch weer gespeeld. Ik had dus een week niet gespeeld en dat heb ik gemerkt! :eek:
    Het ging echt heel slecht. Ik ben ook nog niet onder de indruk van de patch. De timing is veel anders lijkt wel. Het enige voordeel is dat je de filmpjes niet meer hoeft te zien, maar ik speelde gisteren tegen gunitsoldierNL en hij speelde me helemaal weg. Kon echt merken dat ik 'n week niet had gespeeld.

Moet nog goed oefenen voor het toernooi, want wat ik gisteren op het veld liet zien leek nergens op.
    Niets ten nadele van gunitsoldierNL, die speelde gewoon een ijzersterke pot! En heeft gewoon terecht gewonnen.

16. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook als ik een tijdje niet gespeeld hebt, welke poulewedstrijden heb je deze week?

gisteren m`n tweede ook gewonnen :), vanavond een potje doen?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Deze week moet ik tegen Totaalvoetbal en NL Sander. Word nog érg hard oefenen wil ik weerstand bieden.

Anyway, vanavond moet ik eerst even werken...maar daarna ben ik wel online! :) (as ussual :cool:)

18. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Pittig begin dus, maar ja als eenmaal de vorm weer heb maak je een goede kans

ik stuur je een invite als ik je online zie

19. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Sorry voor de domme vraag, maar hoe verstuur je bij PES dan een invite eigenlijk?

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dan doe je Create Match, en dan onderaan bij Opponent staat Anybody. Maar dan doe je Friends. Dan create je de match en druk je op Y. En dan selecteer je iemand uit je friendlist druk op je A en dan Invite je de persoon! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina