1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Oh ok, dat had ik ook allemaal al gedaan, maar dat op Y en A klikken had ik niet helemaal door. Het kan zijn dat ik iemand ga uitdagen vanavond. Zeg maar gewoon nee als je geen zin hebt, no hard feelings.
     
  2. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    @Rivanov. Is inderdaad heel vaag spelen als je het spel een tijdje niet hebt gespeeld. Net of je geen grip kan krijgen op de wedstrijd. Alles gaat zo snel, maar dat is een kwestie van twee dagen en dan ben je weer terug in vorm. Tenminste dat heb ik dan.
    @eXtince. Vage shit gister kon jou niet joinen en jij mij ook niet volgens mij. Zag wel dat je invite accepted had maar zag je niet in de game komen. Vanvond nog maar eens proberen.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja inderdaad, maar ik weet gewoon niet wat het is. Eerst als ik een bal aangespeeld kreeg kon ik meteen doortikken. Het lijkt wel of de mannetjes nu veel langzamer reageren, ze nemen eerst de bal aan voordat ze spelen. En in die tijd heeft de tegenstander de bal al afgepakt! :mad:

    Ik heb het idee dat de reactie veel slechter is na die patch. Maar dat kan ook aan mijzelf liggen..
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ja dat had ik ook gisteren, als het mannetje aangespeeld werd kon ik maar moeilijk in een keer doortikken en als hij hem dan aannam duurde het 200 jaar voordat hij hem overspeelde. Zo ben ik vaak de bal kwijtgeraakt op het middenveld. Hoop dat de buren me niet hebben gehoord :eek:
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb toen net een Engelsman half verrot gescholden uit frustratie! :eek:
    Ik werd er écht h-e-l-e-maal wanhopig van.
     
  6. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er niet zo veel last van, maar wanneer je rechtertrigger erbij in houdt, heb je sowieso al minder controle
     
  7. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb PES4 momenteel ff uitgeleend aan me broertje :)

    Ik heb hem deze week weer terug en dan wil ik wel ff een potje tegen "extince tha Vitesse coach" spelen, neem ik lekker FC Groningen (wooooooooooot)
     
  8. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ja ! ik deed accept maar er gebeurde toen niet veel meer, bij anderen ging het wel gewoon goed. Ach, proberen we ander keertje weer.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik speel gewoon op dezelfde manier als voor de patch. Maar het gaat gewoon niet, zometeen maar weer 's even oefenen! :)
     
  10. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, maakt me niet uit welk team ik neem, vind wel leuk om steeds andere namen over t beeldscherm te zien en te horen, dan alleen maar Zidane of Ronaldo.

    Zal es kijken voor een communicator, anders hoor ik er niet bij.

    Oja ! als ik aan t spelen ben, komt er een enveloppie(invite)...maar dan moet ik hem op dat moment wel Declinen omdat ik bezig ben, maar vind dat wel beetje cru, want na de wedstrijd wil ik de invite wel accepteren. Hoe doen jullie dat ?

    Enne, ben te lui om die Koran te lezen van Pes4, dus mijn vraag:
    Hoe kom ik tijdens dode spelmomenten in de formation settings ?? mag ik 3 keer doen, maar hoe ? welke knop ?

    Dankuuu
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je dat envelopje hebt, op Start drukken en in je Friendslist gaan. En dan er weer uit. Dan verdwijnt hij ook, en kun je na de wedstrijd gewoon de invite accepten! :)
     
  12. BurningMetal

    BurningMetal Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Start --> request game pause (oid, zit nu op werk, en dus geen xbox bij de hand, gek he ;) )

    Volgens mij was dat het
     
  13. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    eXtince waren leuke potjes gisteren maar kleine overwinningen 2x 1-0 :) doen we zeker nog een keer.
     
  14. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker goede potjes, ik had het zwaar tegen je, man
    Technisch was je veel beter, mn verdedigers liggen nu nog uit te blazen op t veld.
    Ik moest het dus echt hebben van soms een snelle counter.

    Verder zit ik hier op mn werk met de knoppen van de controller nog in mn handen.
    De R2 knop zit default onder dat rechtse zwarte knopje van de xbox controler...DAT KAN TOCH NIET !! DAAR KAN IK TOCH NIET BIJ ??!! GRrrrrrrr

    als ik 1 keer dat knopje heb weten te vinden tijdens een wedstrijd, dan moet mijn vinger helemaal terug naar de gekleurde knoppen....pfff...dus de R2 knop gebruik ik nog niet.
    Bij de ps2 zat de R2 nog gewoon op dezelfde hoogte als de R1 knop.

    Iemand een idee voor mn configuratie ? of moet ik een andere controler kopen(je hebt nog een compact versie en ook versies waar de witte en zwarte knop dichterbij de gekleurde zitten of erboven ?

    wacht..even tot 10 tellen, want snap niet hoe microsoft zo'n accordeon heeft kunnen maken van de controller met al die knoppen.

    Al met al ... stressss

    maar goed, ik spreek je
     
  15. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ! dat moest ik ff weten. thanks man !!!!
     
  16. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm, volgens mij had ik nu wel alle knoppen gehad, maar ga het vanavond nog es proberen.

    bedankt he, maar ben weg, want krijg een invite van mn baas binnen ! nee geintje
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dude gebruik de Edit knop! :eek:
     
  18. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    ja,wil ik wel, maar kan toch alleen mn eigen berichten editen ?
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    gelukkig wel, zou een mooi zootje worden als iedereen elkaars berichten kon wijzigen _O_
     
  20. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedoelt Rivanov ook ;). Als een een post hebt geplaatst en je wil deze aanvullen of nog een post plaatsen, heeft het de voorkeur om de edit te gebruiken.

    Dus wil je iets posten en is de laatste post al van jouw? Gebruik even de edit en vul je post aan ipv een nieuwe post te maken.

    Hoop dat het een beetje duidelijk is :).

    Ook ik heb je friendrequest gekregen en geaccepteerd. Van het weekend ben ik wel op live met PES4, je moet wel een communicator aanschaffen btw. Anders is het een beetje saai naar mijn mening. Gezellig beetje ouwehoeren en spelen, That's the LIVE! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina