1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan het wel alleen doen wanneer de wedstrijd bezig is. dat is het enig min punt van de request want of je bent aan het aanvallen ofjebent aan het verdedigen. of je moet het heel snel tussen door doen.
     
  2. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Net twee wedstrijdjes gespeeld tegen Rivanov. Het was niet echt veel bijzonders iig. Wel allebei de keren gewonnen maar behalve een goal van mij van een meter of 37 die er via de keeper in ging was het niet echt hoogstaand.

    Ik vind trouwens de patch niet echt slecht. Heb tot nu toe nog geen lag gehad. Heb 8 wedstrijden gespeeld nu waarvan er 5 gehost waren en 3 gejoined.
     
  3. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel, tegen jou. Verschrikkelijk :'-(
     
  4. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht vandaag maar eens van "zal PES4 nog eens opstarten". Had het sinds de patch niet meer gespeeld dus moest weer vanaf 0 beginnen in de ranking.

    Moest wel weer ff wennen maar zit er nu weer redelijk in. Alleen lukken mijn lobjes niet meer zoals ze eerst gingen.
     
  5. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verveelde me een beetje had effe geen internet dus ik heb effe een paar gamertags opgedaan die ik nu ga invoeren. als je zoiets hebt van neeeh. dan niet doen.
    maar voor een goeie pot ben ik altijd thuis.

    hopelijk zie ik een van deze op het veld.
    sunrisebgn
    technotic
    minimeanmachine
    mgwlee
    gaizka
    taab
    jazzcat nl
    black venom nl
    franko nl
    dutch raven

    en anders kan je me gewoon adden, ik doe niet zo moeilijk.

    by the way..........
    opletten!!!!!!!!!!!!!!
    UNIONRINGS speelt volgens mij vals, ik speelde tegen hem
    en toen ik stond 0-1 voor, toen kreeg ik opeens vette lag.
    daarna stond het 1-1. deed alles het weer goed. 2-1 voor mij,
    kreeg ik weer hetzelfde. vette lag. 2-2. 2-3 voor mij en ja hoor weer hetzelfde. 3-3 en toen was ik ondertussen al zo hard aan het hopen dat de wedstrijd was afgelopen want het beeld stond stil en je hoort dat er verder word gespeeld. echt balen is dat en dan hoor je doelpunt vallen dan heb je echt zin om diegene door de tv te trekken, en ik wist dat diegene het met opzet deed. n toch nog met 3-4 verloren. en daarna deed alles het weer goed maar ja ik kon niet meer scoren. te gefrustreerd. :mad:
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Argh het was gisteren weer huilen met de pet op tegen Darkzell NL. Niets lukte me, ik begin me echt te frustreren aan die patch!
    Voor de patch had ik nóóit lag, en nu opeens wel af en toe! :{

    De goal van Darkzell was een beauty, hij schoot vanaf de aftrap in 1x op goal, spat op de lat, keeper duikt, en tegen z'n rug vliegt hij erin.
    Geweldige goal was dat.

    Anyway, ik erger me mateloos aan de patch!
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik merk ook tegen sommige mensen dat mijn mannetjes in slow motion reageren. Dan is het best lastig spelen |:- Ik dacht eigenlijk dat door lag je beeld ging stotteren, maar het beeld blijft soepel.

    RamonRR, ik heb je al toegevoegd gisteren. Als ik online ben, mag je me een lesje leren. Ik merk wel dat ik meteen al een stuk beter aan het worden ben door dat Live. Gaaf man...
     
  8. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zij je inderdaad ook al tegen mij Rivanov. Ik heb echt nergens last van met die patch, vind hem wel chille. Heb voor de patch toch ook regelmatig een potje voetbal gespeeld. Ik flip alleen wel uit van je eigen friend joinen. Gister kon Cyrax niet bij mij en ik ook niet bij hem. Als ik ik wilde joinen dan stond er dat ik geen reply kreeg. Beetje flippen dus, zou beteken dat ik nooit tegen cyrax kan spelen. Had eergister last van hetzelfde euvel met eXtince.
     
  9. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    He Taab,

    spannend potje gisteren, we zitten volgens mij wel op hetzelfde niveau.
    Ik had de wedstrijd bijna op zak, maar toen pakte je de bal af (waarom schoot ik hem niet gewoon weg ?) en toen won je alsnog met penalties.
    Goed man, maar ik wil zeker revanche

    latersss

    p.s. bedankt mensen voor de info over de edit knop, zal het gaan doen.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, als ik een gameroom maak en ik invite jou, dan staat er ook invite accepted. Maar er gebeurt helemaal niets. Dit heb ik ook met Pro Evo Danny maar ik moet tegen hem spelen voor het toernooi.... Het gebeurt wel vaker, tegen een vriend van me ook, ik speel altijd tegen hem en van de week lukte het opeens niet meer... Echt heel vaag en jammer...
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ja zeker eXtince, ik had wel het gevoel dat ik aan het winnen was in de eerste helft, maar in de tweede helft ging je ineens een stuk scherper spelen. Toen scoorde je ook nog twee keer, ik werd helemaal gek, laatste seconde toch nog net de gelijkmaker. Tsja en toen penalties, maar daar houd ik niet zo van, dat is gewoon geluk. Zeker voor herhaling vatbaar! (dan sloop ik je uiteraard ;) )
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  12. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    goed gezien, ik heb mn formatie in de 2e helft gewijzigd en ik merkte direct verschil.
     
  13. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    als het jou niet lukt dan zal ik wat mensen kicken en jou toevoegen. dan kunnen we is een keer een potje spelen
     
  14. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende keer zullen we het eens omdraaien. Dan host jij hem. Die goal was idd erg lekker.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    RamonRR,

    Respect hoor _O_ , je bent een geweldige speler haha. Waarom speel ik tegen jou altijd van die rare wedstrijden? 8-5 winnen, 9-3 verliezen en 8-4 winnen... Onbegrijpelijk..... Wel vind ik het jammer dat we niet tegen elkaar konden praten.... Je bent een goede aanvaller... Gelukkig kan ik dat ook anders zou ik iedere wedstrijd afgemaakt worden haha....

    Waarom doe je niet mee met toernooien man, ik weet zeker dat je hoge ogen zult gooien.....
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  16. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nou eigenlijk wel of niet met die convertor je headset gebruiken want het lampje brand wel maar ik heb niet het idee dat ie het doet.
     
  17. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hou bij hoe ik gespeeld heb vanaf na de patch.. dit is het tot nu toe:

    1. 2-0 Real Madrid vs ???. Jaywalker NL vs ???
    2. 3-0 Real Madrid vs ??? Jaywalker NL vs ???
    3. tegenstander Leaved
    4. 2-1 Real Madrid vs Liverpool. Jawalker NL vs Stiffmeister
    5. 2-1 Real Madrid vs Inter. Jaywalker NL vs NamQo (bijzonderheden: veel geluk)
    6. 0-1 Real Madrid vs Barca. Jaywalker NL vs alaindeloin95 (bijzonderheden: 2 rode kaarten voor mij)
    7.1-3 Real Madrid vs Inter. Jaywalker NL vs cutkiller83
    8: 3-0 Real Madrid vs As ROma. Jaywalker NL vs Impulsedaniele (bijzonderheden: leaved nadat hij 3-0 achterkwam)

    Totaal:

    Wins: 6
    Draws: 0
    Losses: 2

    Scored: 13
    Scored tegenstander: 6
    Doelsaldo: +7
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het geluk is sinds de patch echt niet meer aan mijn zijde! :'-(
    Toen straks wedstrijd tegen Mgwlee gespeeld. Kwam met 1-0 voor, daarna kreeg hij een penalty. 1-1 uit de rebound!
    2-1 voor mij, 2-2 voor hem en in blessuretijd scoort hij de 3-2.

    Het gaat niet goed met mij! :eek:
     
  19. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien heb je tegen mij meer geluk? ik heb je een friend request gestuurd :)
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zag het inderdaad in m'n MSN! :)
    Mischien dat ik zo nog even online kom, maar dat weet ik niet zeker!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina