haha mn headsetje werkt dus, tja wil zo snel mogelijk weten waarom ik zo vaak verlies ! dus ja sorry, je kan wat vragen van mij verwachten tijdens een spelletje. Zal vanzelf minder worden !
Nog bedankt voor het inmaken Opheodrys :{ !! (volgens mij heet je Konami van je achternaam)...maar daar heb ik wel wat tips voor terug gehad. Mn headset kreeg echter soms maar de helft van je zinnen binnen, dus moest soms raden wat je zei)
Zal gauw es op zoek gaan naar Rainbow six of Ghost recon, lijkt me nu met die headset extra cool (thanks for the tip om eerst hier op t forum te kijken).
Tot nu toe allemaal relaxte mensen gehad om tegen te gamen. Wedstrijdje tegen Taab was ook heel gezellig. Heeft me ook veel geleerd en hem ging het ook gewoon om te spelen, maakte niet uit wat voor team... cool.
Tjauwwww
p.s. heb nog een maandje Live gratis(zat 3 maanden trial bij mn xbox) en daarna gaat het jaarabbonement in. Kan ik nu weer 3 maanden trial krijgen ergens ? ik zag namelijk dat er ook een 3 mnd trial zat in mn pes4 spel.
Laatst bewerkt: 28 jan 2005