"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe altijd mee met toernooien. alleen op de ps2 dan.
    toevallig over toernooien gesproken. ik doe 5 feb. mee aan het proballer toernooi op de ps2. en geloof me op de ps2 ben ik echt veel beter. ik vindt dat de xbox versie een beetje traag gaat.

    en voor degene die ook aan een live pesleague willen meedoen. er worden nog mensen gezocht hierzo:

    http://www.phpbbserver.com/phpbb/index.php?mforum=nlpesleague


    maar volgende keer host ik. want ik ben steeds aan de traagheid van een gejoinede game aan het vechten. lijkt net of the game op 90% werkt.
    het gaat, maar niet helemaal.

    ik kan ook op toernooistijl spelen, maar dat is gaar. de hele tijd met owen naar de zijlijn rennen en dan naar de 16 om hem te passen naar ronaldo ofzo.
    maar dat vindt ik echt nep. ik probeer zo min mogelijk zo te spelen.
    maar sommige mensen kunnen niet anders. ik bedoel jou er niet mee hoor.
    ik heb het over degene die het daarvan moeten hebben en op die manier denken dat ze goed zijn. helaas veel vrienden van me die dat denken.
    maar toch versla ik ze. :cool: :cool:

    taab wil ook al tegen me spelen, jij prijst me ook al omhoog. zo goed ben ik helemaal niet. het is echt mazzel. de ene keer vliegt alles erin. de andere keer eet je je controller op.
     
  2. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    Rivanov dat was wel lullig voor je maar ja het kan gebeuren
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, het was een heerlijke wedstrijd! :cool:
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik wil gewoon tegen iedereen spelen om beter te worden, want ik merk gewoon dat ik beter word en heel snel. Ik heb het spel pas een paar weken, en speel nog maar met 3 sterren, maar online ben ik nog maar 1 ckeer echt gesloopt met 5-0, voor de rest ging het redelijk. Doordat ik heel veel Fifa heb gedaan zie ik het wel redelijk, maar het spel reageert soms anders dan ik verwacht, daar kan ik nu nog niet zo goed op inspelen, en bovendien weet ik nu nog niet vantevoren waar alle mannetje gaan lopen, dat helpt ook wel.

    Dit weekend ben ik weer online...see you there.
     
  5. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    @Taab ,ik had je msn berichtje gezien van de week,maar was erg druk...je staat erbij nu,dus zie je vanzelf op live.
    Heb een vraagje voor je;zit je met 12 maanden abbo op live?...
    Deze vraag wil ik ook meteen ff aan eXtince stellen?

    Tegen hem heb ik gister 4 potjes gedaan,erg vermakelijk..wat lult die gast veel!!!
    LOL,maar hij leert snel..heb hem wat tips gegeven(hou ze voor jezelf!!)..leuk om te zien dan.
    Je had het btw nog over Rainbow six-black arrow..denk dat je die voor weinig hier op het forum kunt kopen(dus niet direct naar de winkel rennen)
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ja 14 maanden zelfs, eerst een trial ervoor. Waarom wil je het weten?
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  7. SchaduwmaN

    SchaduwmaN Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ik speel ook pes4 super game :) ik heb geloof ik 9 wins en 4 loses ofzo ik wil graag is tegen wat friends spelen uit nl van gelijke niveau dus en friend request van iemand zou leuk zijn weet ik ook weer of mijn niveau iets voorstelt en wat ik kan verbeteren aan mijn spel
     
  8. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal weer eens wat mensen toevoegen uit deze thread. Naam is Darkzell NL, dus dan weet je het als je een friend request krijgt ;)
     
  9. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1

    Oke,..ik had anders nog wel wat trials voor je liggen namelijk.
    Bewaar deze voor "friends" met pes4...heb ik er zelf namelijk ook wat aan
     
  10. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0

    haha mn headsetje werkt dus, tja wil zo snel mogelijk weten waarom ik zo vaak verlies ! dus ja sorry, je kan wat vragen van mij verwachten tijdens een spelletje. Zal vanzelf minder worden !
    Nog bedankt voor het inmaken Opheodrys :{ !! (volgens mij heet je Konami van je achternaam)...maar daar heb ik wel wat tips voor terug gehad. Mn headset kreeg echter soms maar de helft van je zinnen binnen, dus moest soms raden wat je zei)

    Zal gauw es op zoek gaan naar Rainbow six of Ghost recon, lijkt me nu met die headset extra cool (thanks for the tip om eerst hier op t forum te kijken).

    Tot nu toe allemaal relaxte mensen gehad om tegen te gamen. Wedstrijdje tegen Taab was ook heel gezellig. Heeft me ook veel geleerd en hem ging het ook gewoon om te spelen, maakte niet uit wat voor team... cool.

    Tjauwwww
    p.s. heb nog een maandje Live gratis(zat 3 maanden trial bij mn xbox) en daarna gaat het jaarabbonement in. Kan ik nu weer 3 maanden trial krijgen ergens ? ik zag namelijk dat er ook een 3 mnd trial zat in mn pes4 spel.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ok, cool, toch bedankt.
     
  12. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zometeen op Live te vinden dus als iemand zin heeft: feel free to add me. Mn niveau is alleen niet zo bijzonder hoog vrees ik maar ik heb bijna vakantie dus daar komt hopelijk verandering in :cool:
     
  13. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel een potje. Zit nu ook op Live. FF gamertags toevoegen maar je kan altijd een invite sturen.
     
  14. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    @extince, sorry voor de 2x 5-0. volgende keer zal ik wat rustiger aan doen.
    en die lobjes wel blijven oefenen he.
    maar hier heb je je info waar je om vroeg en voor de geinteresseerden kijk maar. het betreft een xbox joystick met extra schouderknoppen net zoals ik heb. echt super handig.

    www.pelicanacc.com

    ik heb zelf de pelican eclipse pl-2023 werkt perfect.


    @mgwlee, echt gelachen met jou 3x gewonnen van je en 2x gelijk. hopelijk is het je gelukt, om nu met 3 spitsen naast elkaar te spelen. laat je het me wel weten als je tips nodig hebt.

    hopelijk voor alletwee tot snel.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  15. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    he ramon, volgende keer zal ik ook mn keeper opstellen...
    Nee, goed gespeeld kerel. Ik heb net gekeken naar je link en het zijn mooie controllers die ze hebben. Een vraagje: boven zie ik die witte & zwarte knoppen zitten, maar zitte daaronder dan ook nog de triggers ?

    en ga ook ff kijken of een ps1 controller beter werkt op een converter.
    byeee
     
  16. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    @eXtince: Gebruik je ook een convertor? Zo ja, doet bij je headset het?
     
  17. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    @extince Leuke wedstrijd gisteren alleen ik had echt lag ,jij ook of niet???
    Ben zeer benieuwd of jij het ook heb
     
  18. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk, vandaag voor het eerst ook op xbox-live PES4 gespeeld! Helaas kan ik niet m'n friends uitnodigen voor een potje. Ook als zij mij uitnodigen, gaat het mis. Hoe kan dit??? :mad:
     
  19. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag 3 potten tegen bartje twi gespeeld, 1e 2 makkelijk gewonnen met 4-0. 3e komt ie 2-0 voor, kom ik gerug tot 3-2, krijg ik een rode kaart, maakt hij 5-2, in het laatste kwartier scoor ik 3x, wordt het alsnog 5-5 :)
     
  20. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag voor het eerst een dirty disc error gekregen midden in een spannende game. Teruggekomen van 0-3 naar 3-3 (met 10 man) en nog 5 minuten te spelen :mad: Loopt dat ding dus vast, nog nooit eerder gehad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina