"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een gewone xbox controller s alleen zit zwart voor R en wit voor L.
    op e ps2 zit L1 voor L2. bij de controller zit het dan andersom.( precies hetzelfde wat je krijgt met een playstation controller.)

    tot de volgende keer. dan doen we gewoon random select is leuker.
    heb ik ook al een paar keer gedaan met mgwlee. echt lachen man!!!!!!!!
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap wat je bedoelt, er zijn veel spelers die steeds op dezelfde manier spelen en op dezelfde manier hun goals maken. Erg frustrerend omdat je weet dat je beter bent omdat je het spel gewoon veel beter beheerst. Ik gebruik diverse aanvallen, steekpassjes, diepteballen enz.... Ik beheers het ook allemaal, alleen probeer ik het vaak te mooi. Als ik merk dat een speler op zo'n gare manier probeert te winnen (iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe hij speelt, maar mijn manier is het niet, ik zal ook gewoon tegen zo iemand blijven spelen hoor), dan ga ik zelf vaak ook wat simpeler spelen want ik kan ook wel steeds op dezelfde manier scoren. Onze wedstrijden zijn op zijn zachtst gezegd nogal doelpuntrijk, maar het zijn meestal ook nog eens mooie goals. Ik zie dat jij het spel vollledig beheerst, waarvan ik zelf vind dat ik dat ook doe. Leuk is dat wanneer ik tegen jou heb gespeeld en moeizaam heb gewonnen of verloren dat ik de volgende tegenstander helemaal wegspeel en met ruime cijfers win. Het gaat dan opeens heel gemakkelijk. Dat heb ik altijd als ik tegen goede spelers heb gespeeld van het forum. Als ik een wedstrijd met 9-0 win en daarna speel ik tegen jou of tegen een andere goede speler dan heb ik altijd ff nodig om weer geconcentreerd te worden (en moet ik weer aansluitingtreffers gaan maken).

    Als de PS2 versie van PES5 (de PS2 versie is en blijft mij favogame en speelt veel lekkerder dan de Xboxversie) dan hoop ik je ook weer vaak tegen te komen..... Ik speel het spel nog steeds iedere dag en zou eigenlijk de Xboxversie wat meer moeten spelen maar die speel ik alleen online.....
     
  3. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    PES 5, komt die nou dit najaar????
    of zijn dit weer die flauwe geruchten??? :9
     
  4. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zal best wel weer een nieuwe PES uitkomen aan het eind van jaar. Konami moet natuurlijk wel elke keer een nieuwe versie uitbrengen willen ze qua verkopen Fifa voorbij gaan.
     
  5. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    een vriend van mij deed mee aan de europese kampioenschappen (waar hij 8ste is geworden) met pes3 terwijl pes4 uit was. hij heeft toen met de makers van het spel gesproken en hun zeiden dat ze pas 30% van hun capaciteit gebruikte voor hetgeen wat ze nu hebben uitgebracht.

    moet je nagaan 30% , dus het spel kan in principe 70% keer vetter. toen ik het hoorde, zat ik al te denken wat er nog verbeterd zou moeten worden.

    (trouwens hij was door om mij te verslaan, met mazzel, door. ik win altijd van hem en in de kwartfinale verslaat hij mij met 1-0. toevallig die ene keer wint hij van me. terwijl ik altijd win. bullshit.)
     
  6. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, heb mijn converter weer es uit de kast gehaald, maar nog niet goed kunnen testen vandaag. Ik had een ps1 controler erop aangesloten (schijnt beter te zijn) maar die deed niks. Ook deed mn headset het trouwens niet, dus je bent niet de enige. Misschien moet ik een andere converter aanschaffen.
    Was leuke pot voetbal ! maar had zelf geen last van lag...mmm...zou mijn zonnet family toch te weinig zijn voor pes ? zou jammer zijn(mgwlee had t ook over mn lag..niet veel maar toch). Heb wel een lang netwerkkabel door mn huis liggen, misschien is dat het.
    ja lijkt me goed plan, ieder team heeft namelijk weer zn eigen eigenschappen, dat maakt het verassend. Tot gauw!
     
  7. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, als PES 5 uitkomt dan mogen ze wel es de Amsterdam Arena oppoetsen, die is echt waardeloos in het spel, dat veld wat in rondje loopt....:mad:
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Dat het een kutveld is klopt toch? 8)
     
  9. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen in het spel?....heel de Arena mogen ze "wegpoetsen"!!!
    Het klopt wel,het veld loopt niet in een rondje,in de Arena hebben ze lange stroken met een duidelijke overgang..zodat de bal om de 50 cm een rare stuiter maakt.....WAARDELOOS!!!


    @ eXtince..als je een trail tussen je trail en je jaarabbo kunt zetten...heb ik er wel een paar voor je(bel ff met xbox om het zeker te weten!)
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  10. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, het lijkt me sterk dat het kan ja, maar ga ze deze week ff bellen. thanks voor de aanbieding.
     
  11. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed ik speelde net tegen PRO EVOLUTION.
    Een lag waar je U tegen zeg :eek:
    Echt van je doet de aftrap en dan zou je eigenlijk al de kabel eruit willen trekken.
    Ik stond 3-0 achter in de 1ste helft daarna geen lag totdat ik 3-2 maakte en toen......ja toen was er weer storm op het veld!
    Jullie zijn allemaal gewaarschuwd!
    PRO EVOLUTION IS ZIJN gamertag.
     
  12. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    De ranking stelt dus ook al geen drol voor in deze game, ook hier worden de statistieken gedomineerd door cheaters.

    Ik had vandaag niks te doen dus besloot ik om vandaag eens lekker online te voetballen, maar toen kwam dit:

    Ik ben dus vanaf half twee s'middags aan het voetballen en op het moment van schrijven(18.30)sta ik derde in de wekelijkse ranking. Ik dacht bij mezelf van; Nog drie potjes en ik sta op twee. Ik had hier de hele middag online voor gestreden, maar wat schetst mijn verbazing als ik even later de wekelijkse ranking bekijk? Deze hieronder genoemde @#$@@!!! staat ineens uit het niets (in hooguit vijftien minuten) op 1 in de wekelijkse ranking!

    Het gaat om deze speler: CubeDarkDevil.

    Kijk allemaal maar eens in de wekelijkse ranking naar zijn punten, wacht vervolgens 10 tot 60 seconden en simsalabim: Hij heeft weer 300 punten extra! (dit gaat niet constant zo, want dat zou teveel opvallen, maar in een half uur 36 potjes winnen lijkt me toch iets teveel van het goede).

    Tja, de game is erg leuk online(en offline), maar de ranking stelt dus weer geen drol voor door dit soort trieste figuren, die waarschijnlijk nog niet eens weten met welke knop je schiet, bah!

    Het gaat mij ook niet echt om de ranking maar het blijft leuk om te zien hoe je het op het moment van spelen doet tegenover de rest van de wereld. Het is daarom jammer dat onnozele figuren als CubeDarkDevil het verzieken!

    EDIT: Er zijn veeeeeeel meer mensen die in een uur tijd vijftig potjes spelen, en ongelofelijk veel punten halen! Vergeet XBOX live! ranglijsten, speel voor de fun!
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  13. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er zijn altijd van die trieste figuren en dat is niet alleen in pro evo .
    Ik kots van zulke mensen en wat doet microsoft nou tegen zulke lui...
    HElemaal nietsssssssssssssssssssssss!
     
  14. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten een ranking maken op basis van het percentage aantal gewonnen wedstrijden en gespeelde wedstrijden. Nu hebben de gasten die de hele dag op Live zitten het meeste punten terwijl sommige echt heel slecht zijn. Ik heb nu iets van 50 potjes gespeeld en 40 gewonnen, heb ik iets van 1700punten, diegene die 1e staan hebben gewoon 30.000 punten !!!!, dat kan toch gewoon niet??
    Niet dat de ranking belangrijk is ofzo, maar tis wel leuk.
     
  15. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik ook op alle andere klachten hoopvol antwoord: PES 5 (verwachte release: november)

    Konami kan het allemaal niet aan, en concentreert zich vanaf nu op deeltje 5. :{
     
  16. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    welke locatie dan? ik doe ook mee...als 't goed is speel ik in Amsterdam(op Proballer staat dat ik nog niet betaald heb :confused: )

    ik voeg je morgen wel ff toe, dan kan ik zien wat me 5feb te w8en staat :9
     
  17. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    jumpa het waren weer leuke potjes en sorry dat ik bij die ene disconcecte want er kwam visite binnen zodoende.
     
  18. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    vinden wij dat een reden mensen ?? dat moet dan minimaal romario zijn geweest ! *)
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    waren gisteren leuke potten extince, die wedstrijd van mij met utrecht was geen succes :D
     
  20. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik had stukken beter team, moeten we voortaan ff in de gaten houden. Valt me op dat ik kwa balbezit altijd het laagst heb. Daar moet ik aan gaan werken. Misschien tot vanavond, moet eerst sporten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina