1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt niet aan het spel man
     
  2. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nu sinds vandaag het spel ook. Heeft er iemand zin om ff een potje op live te spelen tegen mij?
     
  3. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    add me maar tag = Panna
     
  4. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Dus er zijn veel die stoppen? Dat haat ik nou echt. Nou ja, ik ga zo online maar kijken of dat zo is.
     
  5. ilma

    ilma Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    quitters

    Vandaag veel gespeeld en als je eindelijk begint te winnen dan stoppen die losers.
    helaas is er geen blocklist waar je ze op kunt zetten.
    Is het niet een idee om ze hier te melden dan weet je tenminste wie je moet negeren.
    De laatste heb ik zijn naam van onthouden (was ook niet zo moeilijk om die te vergeten)
    Het ging om Beckenbauer hij stopte in de 82min. nadat hij achter kwam met 3-1
    Ik hoop dat er snel een update komt zodat je die mensen kunt blocken en het cursor probleem word aangepakt.
    voor de rest leuk spelleke.
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar met Fifa heb je toch veel minder last van mensen die zomaar stoppen omdat je bij Fifa gewoon verliest als je in de tweede helft disconnect. Tot nu toe is er bij mij niemand zomaar gestopt.
     
  7. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga natuurlijk niet een grote stap op de gameplay achteruit om aborters te mijden he ;)
     
  8. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1

    helaas is dit waar...ben er ook al een paar tegengekomen;
    ik kom vrij snel achter met 0-3,maar weet 10 minuten voor tijd terug te komen tot 2-3..en ploep weg is ie...

    heb met andere hier al over gesproken...komt dus vaker voor(JAMMER)
    ik ga ervan uiit dat er zsm een update komt,die dit zoals bv in topspin rechtzet..
     
  9. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga alleen weg als er veel lag is. aangezien je dat al merkt in het begin is het niet zo'n ramp want dan staat het toch 0-0
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon met friends spelen lost het probleem op.Ben 1 keer gequit omdat ik moest eten en dat kon ff niet w88 om persoonlijke redenen.Voor de rest dan maar verliezen als je kut speelt
     
  11. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    bigGeneral NL is 1 zon grote kkaborter en NAS Leiden ook...90% hiervan zijn Nederlanders dat baart me nog meer zorgen. Laat Engeland maar snel komen met hun release hoe meer zielen hoe meer vreugd..belachelijk weinig mensen online zeg
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    minder ik heb het gewoon gezegt dat ik weg moest en goed ik kreeg geen reactie najah heel spijtig dan .GEwoon weg gaan omdat je verliest (bij mij was het 0-0) is triest
     
  13. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik vrij irritant vind, is dat je het juichen bij een goal en de (normale, niet goal) herhalingen niet gelijk door kan klikken.

    verder de namen boven de poppetjes en het feit dat je de camera niet in kan stellen.

    voor de rest is het een topgame. VEEL beter dan fifa.
     
  14. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Vreemd hoor. Op het einde van een wedstrijd op Live werd mijn beeld zwart, en ik heb nog een tijdje gewacht maar er gebeurde niks. Ook weleens zoiets bij jullie gebeurd?

    En ik vind het spelen via Live met Pro Evo helemaal niet zo goed. De spelers zijn veel moeilijker te besturen. Het lijkt wel of ze iets later reageren. Tja, ik heb ook nog maar 2 wedstrijden gespeeld(allebei verloren :'-( ), dus misschien zal het beter gaan.
     
  15. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ook gehad, maar na 15 seconden werd ie weer normaal
     
  16. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb 2 minuten gewacht, toen heb ik hem maar uitgezet :confused:
     
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ben morgen ook op PES 4.
    Voeg me toe met TitledFlyer (zonder spatie)
     
  18. otterlo

    otterlo Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook twee vastlopers gehad. 1 op Live en 1 offline.
    Beeld helemaal zwart en een harde zoem op de achtergrond.

    Live is af en toe niet te doen, soms zitten er wel enkele secondes tussen voordat er gereageerd wordt.
    Heb alleen nog maar tegen Spanjaarden gespeeld, hoop dat het tegen de medelanders beter is.

    Ook heb ik vanavond twee disconnects gehad, weet alleen niet de oorzaak er van.
    Spel liep goed zonder lag en opeens is mn verbinding verbroken. Dus het hoeft niet altijd expres te gebeuren denk ik.

    Een update-je voor live is wel nodig, voordat de online competities beginnen.

    Off-topic:
    Ben blij dat ik de overstap Fifa naar Pes heb gedaan. Wat een diepgang in dit spel.
    Hoop alleen dat ik het een beetje onder de knie krijg, want nu kom ik nog weinig aan scoren toe.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  19. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Die lag komt denk ik omdat je met buitenlanders speelt, want ik speelde vanmiddag tegen 2 Spanjaarden en de spelers reageerden veels te laat op alles. Vannacht tegen een Nederlander gespeeld en hij loopt even lekker als in de singleplayer. En dan is Live ineens een stuk leuker.

    Die storing is niet meer voor gekomen bij mij, hopen dat dat zo blijft.
     
  20. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Live speelt wel minder soepel dan offline, maar dat hadden we kunnen verwachten natuurlijk. Gelukkig hebben we niet zoveel lag...maar dat komt ook omdat er maar 1 client is en 1 host. Ik heb zelf een 4mb down en 1mb up. 99% van al mijn partijtjes gaan lagloos
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina