"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal als altijd wel online zijn, dus we zien het dan wel :)

Kan zijn dat ik dvd aan het kijken ben, maar kijk dan af en toe of er iemand online is en dan ga ik altijf ff spelen

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    We zien elkaar vanzelf! :)

3. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wrs ben ik vanavond ook wel weer ff online dus als iemand zin heeft }:]

4. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    ja na het eten goed?

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Tuurlijk begrijp ik wel, maar met al die uitslagen tegen die dudes hier begin ik een beetje een minderwaardigheidcomplex te krijgen 8)

6. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je een keer tegen mij spelen, ben zelf namelijk ook niet echt mega goed, dan kan je miss nog winnen

Weet er iemand toevallig waar je een converter kan bestellen waarbij de headset het wel doet. Die ik nu heb ondersteunt namelijk die headset niet. :{

7. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    leren spelen met xbox controller is ook een optie...
    Zo verrot is dat toch niet?

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor sommige mensen wel, dat zijn voornamelijk diegene die het spel al sinds deel 1 op de Playstation spelen. Die zijn helemaal gewend aan de controls van de PS controller, dat de overstap naar de Xbox controller haast niet te doen is. De R1 en L1 knoppen liggen nu eenmaal fijner op de PS controller dan op de Xbox controller (wit/zwart)
    Dus sommige mensen willen gewoon het spel met de PS controller spelen en hebben dus een converter nodig! :)

9. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het net ook nog ff proberen te spelen met de xbox-controller. Maar zoals Rivanov al zei de mensen die het al langer spelen zijn zo gewend aan die PS-controller dat het er niet meer uitwil. De eerste keer dat ik het speelde op de xbox zat ik heel de tijd in de lucht te drukken omdat ik dacht dat er onder de R-trigger nog een knop zat waarmee ik wou dribbelen.

Maar niemand een converter die de headset ondersteunt of desnoods een xbox controller die een soort van R2 en L2 toets heeft.

10. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een converter waar een headsetpoort inzit, maar of ie werkt weet ik niet. Ook vind ik em niet echt geweldig, je moet soms heel hard drukken voor het werkt.

In die 2 weken dat ik em had besteld was ik al aardig gewend aan de xbox, alleen dat r2 went nooit, dat was echt perfect op de ps2

11. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    En dan heb je nog niet eens tegen SunriseBGN gespeeld ;)

Technotic en Mgwlee, is het nu afgelopen??? :mad:

12. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1

ik ben dus een van de eerste die het spel speelde...vanaf dag 1,deel 1..was toen nog international supersoccer star..of zoiets.
    Ik heb een ps2 gekocht SPECIAAL voor pes2,daarna kwam pes3...en toen pes4..online dus de ps2 heb ik verkocht.
    Niks aan de hand met de controller,vind ik...maar speel altijd al op meerdere consoles...denk dat dat helpt.
    ...

13. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    KOmt spuit elf ook weer aan |:- |:-

O-)

14. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Net eerste potje tegen RamonRR gespeeld. Zoals ik al had verwacht.................verloren. Goed gespeeld.

Een vriend van me kwam langs dus vandaar dat ik gelijk daarna offline was (ben er straks wel weer en hij speelt ook).

15. Pauche

Pauche Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen .. voeg mij toe .. als je van een uitdaging houdt :cool:

Gamertag: Pauche

16. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer het toch nog maar eens gewoon te leren met de xbox controller. In de vakantie ga ik het gewoon spelen met de xbox controller en dan MOET ik maar wennen. Wil zo graag die headset erbij gebruiken, niet dat ik veel zeg maar soms is het gewoon verleidelijk om ff keihard te gaan joelen als je de 2-1 scoort in de 90+ minuut

17. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    En als je al op mijn lijst staat?

18. ramonrr

ramonrr pes4life

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo nou weer "zoals ik had verwacht". jij was ook heel goed bezig en volgens mij had jij meer kansen dan mij. dus zo vanzelf sprekend vond ik het niet. jij speelde beter.

volgende keer weer!!!! _0/ _0/

19. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    _0/

20. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    dat is dus juist mijn punt. ik kan niet scoren. daarom is mijn ranking ook 1 winnen, 1 verliezen.

eens moet het goedkomen.

tot de volgende keer. gooi ik ook mijn headset er in!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina