"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wat moet iemand dan doen met zo'n achterstand? Ik weet natuurlijk niet hoe lang jullie nog te spelen hadden, maar zo'n achterstand is wel heel extreem. Je kunt die drop daarom vast wel begrijpen als je jezelf in hem/haar verplaatst toch? Zou jij je tijd nog verdoen en door spelen met zo'n achterstand tegen iemand die je niet kent? Ook als je zeker weet dat je verliest? Misschien had hij/zij wel gigantische lag? Het is namelijk zo dat je sinds de patch je winst alsnog krijgt dus waarom zou je jezelf druk maken om een drop? Kijk, het zou misschien anders zijn geweest als de patch er nooit was gekomen in verband met de rankings die door het droppen nog minder betrouwbaar waren dan nu, maar nu maakt het toch niet meer uit? Ook ik gaf in het begin van XBOX live veel om rankings maar ze zeggen NIETS. niets, noppes, nada!

5-4-1 is gewoon een taktiek, er is geen 'laffe' opstelling in de game, alles is te verslaan. Kijk maar eens een keer naar Italiaans voetbal, daar gaat het resultaat boven mooi voetbal, en geef ze eens ongelijk! Ik prefereer ook mooi aanvallend voetbal, maar ieder zijn/haar ding!

Waar IK me aan erger is het volgende:

1: De ranking die weer nergens over gaat. Ik WEET 100% ZEKER dat de nummers 1 en 2 van de totalranking cheaters zijn(50 keer in een uur of meer winnen, en praktisch nooit verliezen lijkt me sterk). Dus speel voor de fun, en kijk naar je eigen statistieken om te kijken hoe je het zelf doet, maar de RANKING OP LIVE BETEKENT NIETS! IN GEEN ENKELE LIVE GAME! De nummer 1 is misschien wel slechter dan de nummer 9345!

2: Ik sprak laatst met een Nederlander op live en die wou eerst eigenlijk helemaal niet tegen me spelen omdat ik een dropper zou zijn. Ik zei tegen hem dat ik nooit drop zolang de connectie stabiel blijft, en dat als ik het toch zou doen om wat voor reden dan ook, hij zijn winst toch wel zou krijgen! Ook is het zo dat wanneer je niet zelf een game host je 50 % van de tijd een laggy game krijgt waar bijna niet mee te spelen valt, en dan hoeft het van mij niet meer. Simple as that.

Laatst bewerkt: 5 feb 2005
  2. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen host bent dan is de lag bij mij ook vaak van totaal onspeelbaar tot gewoon iets wat vertraging. Maar in het nadeel ben je altijd dan helaas. Laatst was het zelfs zo erg dat de spelers van mijn tegenstanders gewoon over het veld sprongen. Ze stonden eerst daar en dan een seconde later stonden ze weer een stuk verderop, bleef ie weer ff hangen en toen stonden ze bij mijn penalty gebied. Zoiets is dus echt onspeelbaar en toen ik er dus ook maar mee gequited. Ik wil meestal een wedstrijd niet zomaar weggeven door te quitten maar dit was wel heel erg extreem en dan mag ie hem hebben. Alsof ik er slechter van slaap als ik een loss extra van heb ofzo. Dan speel ik liever een leuke wedstrijd die lag vrij is waarin ik dan desnoods nog verlies maar ik heb iig wel weer ff een potje gespeeld

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Kijk, ik ben het met je eens op het punt dat als het laggy is dat je dan stopt. Maar waarom doe je dat dan pas in de tweede helft in de 60ste minuut ofzo? Dan ligt het niet aan de lag lijkt me.... Precies na de 4e goal ermee stoppen vind ik vervelend, dan heb ik het gevoel dat ik juist mijn tijd heb zitten verdoen. Ik speel altijd mijn wedtrijden uit ook al verlies ik dik, winnen doen we als een vent, verliezen dan ook.

Waarom zou je niet je wedstrijd uitspelen? Ik heb weleens met 3-0 achter gestaan met nog 15 minuten te spelen en nog gewonnen met 4-3.... Maar goed, deze discussie heb ik al vaker gehad hierover, dus ik laat het verder maar hierbij....Gewoon een verschil van opvatting over het spelen van een spel tegen elkaar....

Over die opstelling? Dat is idd gewoon een manier van spelen, dat moet ieder voor zichzelf weten natuurlijk. Ik heb er totaal geen probleem mee als iemand 5-4-1 speelt, aangezien ik daar wel goed mee kan omgaan. Dus dat ik zei dat het laf was is misschien wat overdreven hoor...

En die rankings is het me dus niet om te doen, die zijn zoals je al aangaf totaal niet kloppend en niet relevant. Het gaat om het plezier van het spelen, juist daarom snap ik niet waarom sommigen zo makkelijk op die knop drukken om ermee te stoppen als het ff niet loopt. Als ik de rankings wel belangrijk had gevonden, had ik een disconnector ook niet erg gevonden, mijn punten krijg ik dan toch wel. Ik vind het vervelend als ik 60 minuten in een wedstrijd zit en dat er dan gequit wordt....... Zonde van mijn tijd.... Ik speel tegen allemaal gasten van dit forum en andere forums en ik win ook weleens heel dik, en die gasten spelen gewoon altijd door. Ik verlies ook weleens dik en dan speel ik ook gewoon door hoor... Zelfs tegen gasten die ik niet ken.....

Laatst bewerkt: 6 feb 2005
  4. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik heb ook al een paar keer ge-quit, doordat ik door de lag totaal niet kon spelen. Ik voelde me er elke keer weer schuldig bij. Vaak zat speel ik dan ook de wedstrijd uit, maar is het totaal niet te doen. Echt frustrerend. Laatst was het ook weer zover en stond ik op een gegeven moment 5-0 achter, omdat die lag gruwelijk was, toen ging de tegenstander ook nog is tof doen, bijvoorbeeld door heel veel trucs te doen en gewoon met me te "spelen" en soort van in het spel uit te lachen. Dan wordt het voor mij wel heel zwaar om niet te quitten hoor.

5. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je speelde laatst tegen mij, toen ging je ook weg toen ik met 0-2 voor kwam eind 1e helft.
    Aan de lag kan het niet hebben gelegen, want jij hoste. _0/

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Haha,

BUSTED!!!!!!!! _O_

7. **BjOrN**

**BjOrN** Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He mensen wanneer je een potje wil ballen moet je me maar ff adden aan je friends list...hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
    Mijn gametag: Bjorn81

8. SNK FOREVER

Leuk Bevonden:
    0
    ..

9. SNK FOREVER

Leuk Bevonden:
    0
    G-Unit Soldier: Haha klopt helemaal, ik ben een slecht verliezer 8) Ik wil altijd winnen, en als het dan niet helemaal loopt zoals ik wil vliegt de controller nog weleens door de kamer. Deze keer voorkwam ik meer irritatie bij mezelf door eventjes een break te nemen. Zo zie je maar weer, er zijn vele redenen te bedenken om de game te verlaten :)

Maar het is natuurlijk wel zo dat je gewoon je winst kreeg, was dit niet zo geweest dan had ik mezelf gedwongen om een tweede helft te spelen, en dan had ik misschien nog wel een stunt uitgehaald door er 3 tegen de touwen te schieten :cool:

Het staat 1-1 in potjes tussen ons, I'll be ready next time lol.

Cyrax77: Ik zal naar je uitkijken op live *)

EDIT: Bovenstaande post is verwijderd omdat ik per ongeluk twee keer hetzelfde poste toen ik mijn post wou aanpassen, shit happens lol.

10. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen hoe ik me opstellingen online kan gebruiken?
    ik kan ze offline wel laden maar online staan ze niet in het 'te laden scherm'

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dan moet je eerst de opstelling Offline laden, dan ga je online. Vervolgens doe je Stock en dan laad je de opstelling van de "tegenpartij".

12. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laf hoor.... boeeeehhhh.......... ;)

Even serieus: ook al gaat de winst naar de tegenstander, dan nog is het SLAP om te stoppen. Waar slaat dat eigenlijk op? Je kan toch niet altijd winnen? Als je van tevoren al weet dat je gaat stoppen als je achterstaat, kun je net zo goed HELEMAAL niet beginnen met de wedstrijd. Als je iemand uitnodigt of je accepteert een uitnodiging van een ander, dan geef je je woord dat je samen een game gaat spelen. Als je dan kapt omdat het jou niet zo lekker uitkomt dat je achterstaat, ben je gewoon een slapjanus .

Speel dan niet op XBL! Verliezen hoort er ook bij en als je tussentijds kapt, heb je ook de tijd en plezier van de ander zitten verpesten.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Kijk,

Daar ben ik het nou volmondig mee eens. Die discussie heb ik al eens gevoerd in deze thread maar dat is toch enigzins zinloos. Mooi gesproken, en zo hoor je ook games te spelen met elkaar.....

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, hij haalt ook de woorden uit mijn mond. Vind het echt verschrikkelijk als mensen disconnecten.
    Stond afgelopen weekend een keer met 4-0 voor, gaat ie in de 60ste minuut weg. Dan denk ik: pff heb ik hier zoveel moeite voor gedaan?
    Ik heb de overwinning wel, maar daar gáát het niet om. Het gaat erom dat ik gewoon normáál wil winnen, en niet omdat iemand disconnect.
    En als ik verlies, so what? Volgende keer beter!

15. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als iemand nu disconnect heb ik altijd wel schik, je hebt de win en die andere blijkbaar zo gegeneerd dat die niet meer door wilde spelen. Doe je het toch goed :D

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja,

Neem Riv nou, die verliest weleens van mij maar hij speelt altijd gewoon door hoeveel het ook word. Dan ben je een kerel. Het gaat erom dat wanneer je goed aan het spelen bent en je staat met 5-0 voor dat je daarvoor je best hebt gedaan. Het is dan ronduit vervelend als iemand stopt in de 60ste minuut en erg kinderachtig... Dan krijg je wel de overwinning, maar het is dan helemaal niets meer waard (althans, zo voelt dat voor mij).

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mja, zo kun je er ook tegen aan kijken Tech. Maar dat is niet de manier waarop ik wil spelen! ;)
    Wil gewoon op de normale manier m'n punten pakken. En hem gewoon op het virtuele grasveld "vernederen"! :cool:

18. ramonrr

ramonrr pes4life

Leuk Bevonden:
    0
    de tweede league wilt van start gaan in de nlpesleague, dus wie nog wil mee doen, moet zich nu inschrijven.
    het kan tot 13 februari tot nu toe voor league 2 zijn er maar 2 mensen ik en nog 1 andere. please dit is eindelijk me kans om aan zoiets mee te doen.

hier kun je je inschrijven ervoor
    http://www.phpbbserver.com/phpbb/index.php?mforum=nlpesleague.
    en dan gaan naar

"Bevestiging meedoen in League 2 (dit kan t/m 13 februari)"

wel effe van te voren aanmelden, het kost helemaal niks.

19. ramonrr

ramonrr pes4life

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zaterdag mee gedaan aan een pes4 toernooi op de ps2 in amsterdam.
    kwartfinale eruit echt kut. het is wel effe wennen zeg op de ps2.
    ik was steengoed daarop maar nu ben ik de xbox versie gewend. had 3-0 verloren van een gozer die echt smerig speelde. daarvoor heb ik nog 11-0 uitgedeeld echt vaag. maar ja hopelijk kan ik effe kijken hoe het zit in de league als die nog van start kan gaan :'-( :'-( :'-(

20. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    meeste forummers zitten op peslive.nl, open daar een topic, heb je meer kans van slagen dan hier

alleen lopen al onze eigen toernooien al, dus geef het weinig kans op slagen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina