1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    RamonRR kan meedoen aan Liga C

2. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt vast wel de Amstelcup wedstrijd AZ-Feyenoord gezien, toch? Zoals je zag draaide AZ op dat moment niet zo soepel zoals ze dat voor de winterstop lieten zien, en er kwam irritatie in de ploeg(wat heel begrijpelijk is). Iedereen weet dat AZ beter kon, maar het kwam er die dag helaas niet uit. Als ze de vorm van voor de winterstop op dat moment hadden weten te realiseren, dan hadden ze vast weer met 4-1, of pak 'em beet, met 6-1 gewonnen. Maar dit gebeurde niet en er zijn dan altijd spelers die zich afreageren(van Galen), en dan gaat het mis.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen, is dat je mij als een Van Galen moet zien; Een zeer goede speler, maar op het moment dat het niet loopt terwijl je weet dat je veel beter kunt slaan de stoppen door. En dan kan je een keer onsportief verliezen ;)

3. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rivanov, bedankt voor de uitleg

SNK FOREVER, denk dat als je tegen iemand speelt, en je quit, ze niet snel meer tegen je zullen willen spelen

4. ramonrr

ramonrr pes4life

Leuk Bevonden:
    0
    jaaaaaaaaaaaaaaaaa, echt waar. :) :)

waar moet ik naar toe, wat moet ik doen. (wie moet ik doen). wat moet ik aanklikken.
    waar moet ik naar kijken. :confused:

please please info info..........
    ik wil zo graag meedoen, maar alles zit vol.
    ik word echt gek. alles zit vol. |:- |:- |:-

dank je wel sunrise _O_ _O_ _O_ _O_

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.088
    Ik heb zelf nog niet ge-quit, maar in sommige partijtjes kwam ik wel erg dichtbij. Bijvoorbeeld als ik kans op kans creƩer en dan net mis of de keeper van de tegenpartij redt etc, en als zij dan 1 kut-aanval hebben, en de bal via het lichaam/been van een van mijn verdedigers met 100% massel, 0% kunde voor de voeten van hun totaal vrijstaande (???) aanvallertje komt en hij hem feilloos kan binnenknallen omdat de keeper zich als een dwaas gedraagt...
    Als ik weggetikt wordt dan vindt ik het niet zo -heel- erg om te verliezen want dan weet ik dat ik gewoon scherper moet zijn, maar met van die masselgoaltjes enzo daar kan ik niet zo goed tegen.

Wat ik ook irri vindt is wanneer je van verdediger probeert te wisselen, en de computer pikt steeds de verkeerde verdediger voor je uit, zodat hun aanvaller gewoon kan door lopen en zo alleen voor de keeper komt te staan...

...en het meest irri is als ik mijn hele defence op -HIGH- zet, al die positions HELEMAAL terug heb gezet om de keeper heen, en al hun aanvallende neigingen heb UITGEZET, dat ze dan nog steeds gigantische gaten laten vallen waar de tegenstander steekballen doorheen kan geven. Ik wil dat ze gewoon randje 16 blijven staan en daar alles tegenhouden wat er op hun afkomt, ipv dat ze steeds die lijn tot op 40 meter van het eigen goal brengen.

6. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als jij zelf elke kans om zeep helpt, doe je het toch zelf?

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, en als ze kansen makkelijk om zeep helpen, kijk dan eens naar de condition van die desbetreffende speler. Als hij een grijs pijltje heeft wil het zeggen dat hij totaal uit vorm is, en dus makkelijk kansen mist. En dat is de charme van het spel, niet elke kans gaat erin, je moet er gewoon voor werken...just as in real life! :cool:

8. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    precies en dan zeggen ze dat dit spel perfectie benaderd. ik zie toch nog heel veel ruimte ;) voor verbetering.

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dit spel nadert ook de perfectie, maar er zijn nog wel genoeg dingen over die voor verbetering vatbaar zijn.

De dingen waar jullie last van hebben is een beetje onkunde. Yi-Long klaagt dat het niet eerlijk is dat ie weleens een tegendoelpunt krijgt die er vrij lullig ingaat, terwijl hij steeds mooie kansen mist. Alsof dat in het echt ook niet zo is...... Nee hoor, daar worden alleen perfect uitgevoerde aanvallen bekroond met een doelpunt _0/ Voetbal is soms niet eerlijk, PES4 ook niet....

10. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    en wat betreft verdedigers die uit positie lopen heeft niet alleen met defensive en attacking aware te maken, maar ook met individuele kwaliteiten

zo zal een verdediger met een hoge attack waarde meer aanvallen > dus uit positie lopen, zo heeft teamwork een grote betekenis, heeft die een hoge waarde zal die meer in positie lopen, heeft die een lage waarde gaat die staan waar die zin in heeft

zo zijn er nog wel een paar, is dus het vinden van de juiste mix

cyrax kan er over meepraten, mijn man red verdediging doet precies wat ik wil, terwijl bij Ac milan iedereen maar rond doolt

verschil was gisteren duidelijk ten opzichte van de laatste keer, maar ja vanavond maar ff kijken hoe ik het kan oplossen

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.088
    Ik ' KLAAG' ook niet in die zin op het spel. ik begrijp dat die dingen erbij horen en die moeten ook gewoon voor komen in het spel.

Ik gaf alleen aan dat het me IRRITEERT op het moment dat ik op die manier verlies of een kans verpest. Is niet de fout van het spel ofcourse, maar aangezien het hier ff ging om mensen die disconnecten etc, gaf ik een voorbeeld van momenten waarop ik zelf ook wel eens aan Disconnecten denk. Tot nog toe nog niet gedaan, maar ik kan me goed voorstellen dat anderen dan wel disconnecten... ;)

12. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    zeker waar, maar het constant verkeerd kiezen van de verdediger is een fout in het spel (online). ballen waar een keeper soms totaal niet op reageert terwijl hij deze simpel kan pakken. of je speelt een bal in op een medespeler en hij loopt er niet naar toe.

Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  13. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    """"of je speelt een bal in op een medespeler en hij loopt er niet naar toe.""""

zwarte knopje en rechtertrigger en je kan de ontvangende speler zelf controleren en dus naar de bal toelopen

14. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ thnx

dat punt is dus onkunde van mij ;) .........oh wacht.....OOK dat punt.

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Yep,

Het gaat alleen fout als Tech zich even niet genoeg concentreerd. Dan loopt Cyrax er snel even doorheen. Maar als je je gewoon goed concentreerd dan staat het gaat als je een beetje geoefend bent. Bij mij ook, als ik me niet genoeg concentreer dan is het bij mij soms ook gewoon gatenkaas...

16. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    bij ac milan zijn er te veel die mee willen aanvallen, stam en maldini, ga het nu proberen met een sweeper en kijken hoe dat bevalt

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Cyrax loopt er altijd snel even doorheen! :+
    Of je nu oplet of niet.. ;)

18. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.peslive.nl/viewtopic.php?t=282&highlight=

Heb je er al bijgezet. Schema volgt binnenkort, league gaat van de week nog van start

Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  19. ramonrr

ramonrr pes4life

Leuk Bevonden:
    0
    dank je wel dank je wel.... _O_
    ik heb me geregistreerd dus nu moet ik steeds die site bekijken om te spelen.
    of krijg je een mail.????????

20. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon via de site afspraken maken. Schema staat in het topic. Het is daar toch veel gezelliger dan op XBW ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina