1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zolang Sunrise zich niet werkelijkwaar overal mee bemoeit wel ja ;)

2. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    :eek:

3. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kleine vraag:
    automatic sort in pes ? is dat iets om te gebruiken ? hoor maar weing over deze optie

4. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Kerel,gister hoorde je mij niet..maar ik joouw wel!!
    Wat een lol zeg...en weer hard lullen he!!!
    Muziek aan,ouwehoeren..en zeggen wat te doen om me te verslaan(tegen je kameraad?)....tja,das niet slim he...lol...als ik het kan horen.
    Ik ging er vanuit dat je zo'n converter had/hebt...dus met je ps2 controller aan het spelen was?

Je bent al beter dan in het begin....leuk om dat te zien,maar voorlopig moet je nog wel oefenen...;-)..

Automatic sort..uhm...heb nooit een boekje gehad bij mijn ps2 spellen(als je begrijpt wat ik bedoel)..nu heb ik een boekje en lees ik het niet...ik gebruik het niet dus.

5. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik het spel maar verkoop, of ruil tegen een OFFLINE game. Ik word namelijk een beetje ziek van de constant aanwezige lag die er is als je niet zelf een spel host. Het meest frustrerende aan alles is het feit dat je soms wel een uur kunt wachten(bij wijze van)voordat iemand wil spelen, blijkbaar host iedereen om lag te voorkomen! Nou, screw Konami en hun half afgewerkte online modes. Zelfs EA deed dit beter, en dat zegt genoeg. Ik haat het om te verliezen doordat je een uiterst simpel steekpasje niet kunt onderscheppen omdat je verdediger maar wat over het veld danst. Zodra je iemand joined heb je bijna 70% kans op lag, Konami let hier op bij deeltje 5!

6. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SNK Forever, ik heb bij 9 van de 10 potjes 0 % lag...... Terwijl ik niet eens een super verbinding heb.

7. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit probleem ook maar ik heb Maldini naar achter gezet en Collocini voor Stam gewisseld. Collocini is echt een geweldige verdediger _O_ Loopt altijd goed op zijn plek, snel, sterk in duels en ook nog een goede kopper.

Een vriend van mij gaf die Tip om Stam eruit te hallen en Collicini erin te zetten. Daar heeft hij al spijt van want nu kan hij niet meer scoren bij mij :D

Laatst bewerkt: 9 feb 2005
  8. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shitttttt je kon me horen ? wist ik dat ! ja, had visite van gozer die ook heel binnenkort een xbox aanschaffen. Lachen, hoop niet dat ik teveel gescholden heb, maar das dan natuurlijk niet persoonlijk geweest. Ik doe laatste tijd vaker dat automatic sort, vind het wel lekker spelen. Net ook een prachtpartij tegen jazzcat gespeeld daardoor. Maar goed, ga je spreken !! tjau

hier nog eentje , gaat prima de laatste tijd en heb ook geen glaskabel onder mn vloer liggen ofzo. Oke, soms heb ik wel een partijtje a la creme, maar dan gun ik die gast de winst en ben ik pleite (ja kom, ga een beetje tien minuten mezelf opvreten) Met nederlanders nog niet gehad. mzl

Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren paar lekkere wedstrijden gespeeld. Eerst tegen Technotic, met 3-1 gewonnen! Daarna voor het toernooi 2x tegen MobibayNL. 1x thuis en 1x uit. Thuis met 3-0 gewonnen en uit (dus joinen) met 0-0 gelijk gespeeld. Ben ik dus heel blij mee. Daarna speelde we nog 2x vriendschappelijk, toen ik joinde won ik met 6-3! :eek: En daarna hoste ik en toen won ik met 3-1.
    Lekker avondje dus! :cool:

10. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    wat heb jij van links naar rechts dan?

Ik heb van links naar rechts nu kaladze, maldini, nesta, stam, maar zou dan dus Kaladze (ik moet een likspoot op linksback hebben en kalladze is ook wel redelijk. Heb die collicini nu als DM staan, maar ik kan hem wel als cb gaan proberen en dan maldini RB. ik zal het is proberen vanavond

11. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Lokatie : Arnhem
    Idem hier,maar niks geen last van lag.
    Een kameraad van me(rijkerswoerd,dus ook arnhem) word er ook niet goed van.
    Allebei het classic chello abbo...dus daar mag het niet aan liggen,toch?
    Heb je een router?....Heb je de pc aan als je aan het gamen bent?
    Heeft de tegenpartij de pc aan?...want dat gebeurd ook nog weleens!!
    EA beter dan konami?...d8 het nie!!!

12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik heb alleen lag als ik niet tegen Nederlanders speel, en tegen nederlanders soms een beetje. Gisteren tegen Sunrider88 had ik ook een beetje lag, de soort lag dat je beeld stilstaat en even later de bal in het goal ligt...altijd lachen 8)

13. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik tegen fransen speel heb ik haast nooit lag, tegen NL wel vaak?. Woon ik stiekem in Frankrijk????

14. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk es in de keuken, ligt daar een stokbrood ?

15. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0

Je haalt de woorden uit me mond SNK *)
    Ik speel hem ook niet meer vanwege die lag en als je host kan je heellll lang wachten (bij mij dan).
    Voor mij krijgt dit spel p live een vette 4.
    Alleen nu maar hopen dat deel 5 wel beter is online.

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Je moet gewoon al die dudes op het forum hier toevoegen en tegen hun spelen. Dat is ten eerste gaaf en ten tweede heb je dan bijna geen lag. Dan kun je bovendien ook afspreken om de beurt te hosten.

17. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook altijd wel in voor een potje PES4 online. Wil je me uitdagen, voeg mijn GT dan toe aan je FL..

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik host 9 van de 10 keer, en ik hoef echt niet lang te wachten. Tuurlijk, als ik om 10 uur 's ochtends ga hosten dan kan het lang duren want dan is er vrijwel niemand. Maar je kunt wel inschatten wanneer het druk is, zo halverwege de middag en 's avonds is het primetime!

19. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik probeer ook altijd te hosten, ten eerste omdat ik dan geen lag heb en ten tweede, als ik host, heeft de ander ook geen lag. Ik vraag het altijd als ik mijn headset gebruik, en nog nooit heeft er iemand lag gehad. Ik host dus niet alleen voor mezelf, maar ook voor jullie! O-) :p

20. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het lang moeten wachten op een speler als je een game host, kan ook te maken hebben met je router/poort-instellingen. Sinds ik m'n xbox op DMZ heb gezet, kan ik tegen veel meer spelers spelen.

Bij je network settings kun je op Y drukken nadat je op 'connect' hebt geklikt. Als je NT waarde niet op 'open' staat, maar op strict of moderate, kun je al niet spelen tegen bepaalde spelers.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina