1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom dross! zag je invite maar was druk met zelf proberen die bal in het andere doel te duwen. Je eerste PES ? dan wil je vanaf nu geen andere footy meer. Zijn trouwens genoeg mensen hier die mij hele handige tips tijdens de game hebben gegeven, dus dat komt vanzelf. De camera en controller waren mijn grote drempels, maar das wel oke nu. Schrik niet al je de eerste potjes meer tegengoals krijgt dan het scorebord aankan, gewoon doorzetten en het tij zal keren ! successs

Laatst bewerkt: 1 mrt 2005
  2. VEN0M

VEN0M BLaCK VEN0M NL

Leuk Bevonden:
    0

hahaha, ja idd :D

3. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    another header, hit it again

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren ging waardeloos. 2x tegen Jaywalker NL gespeeld, 2x met 3-1 verloren. :{
    Maar daarna tegen een Engelsman gespeeld, 5-0 gewonnen! :cool:

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Wat me nu dus een paar keer overkomen is, en wat ik erg irritant vind, is dat zodra je op schterstand komt, het erop lijkt alsof je verdediging meteen denkt:' ah... we hoeven niet meer te verdedigen, we gaan extra naar voren' , waardoor het dus een rotte gatenkaas wordt bij mij in de verdediging.
    En dit terwijl ik alles op defensive, defense high, etc etc heb ingesteld...

Zwaar zwaar ZWAARRRRrrrrrrrrrr irritant! 8)

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mja, als je achterstaat dan spelen ze inderdaad wat slechter. Als je voorstaat spelen ze stukken beter. Maar goed, dat is in het echt ook.

7. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

WTF!

8. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT : wak hier zei klopte niet:p

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Yeah, maar dat is dus gewoon zwaar kut, want dan heb je veel meer kans dat je achterstand uitloopt, ipv dat je weer op gelijke hoogte komt.
    Die verdedigers moeten zich gewoon houden aan wat ik ze opdraag :)
    Waarom zou ik anders nog de moeite nemen dat allemaal in te stellen!?

Is trouwens zwaar kut dat je je online opstelling niet gewoon vast kan saven, want nu moet je het iedere keer als je online gaat alles weer goed zetten, en dan stock doen etc, en next time dat je weer online gaat en played kun je weer alles instellen... |:-

10. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    uhhm je kan het wel saven hoor, staat al 264x in al de topics vermeld en heb dus geen zin om het nogmaals te zeggen

Rivanov aan jou de eer

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zucht, nu voor de laatste keer!!

Je maakt een opstelling. Als alles naar wens is ga je naar Stock. Dan druk je op het bovenste bestandje. Daar staat het logo van de club voor, als je daar op hebt gedrukt dan verschuif je je cursor naar 1 v/d 10 lege vakjes die eronder staan en dan druk je wederom op A. Dan heb je 'm dus gekopieerd naar zo'n vakje. Vervolgens ga je naar onderen, en druk je op SAVE. Dan krijg je een schermpje te zien en selecteer je een leeg vakje. Mocht je heel veel MasterLeague save bestanden zien, dan moet je even naar beneden gaan, daar staan nog meer lege vakjes. Als je daar op staat, dan druk je weer op A en dan saved hij 'm naar de harddisk. Klaar is Kees.

Let op: telkens als je spel opnieuw opstart moet je even offline je formatie laden.
    De uitleg komt hier:

Kies Match, pak je team waarvan je je formatie hebt gemaakt...kies een willekeurige tegenstander en ga verder. Ga naar Formation Settings en vervolgens naar Stock. Kies de optie Load en zoek je formatie savebestand. Op A drukken en hij laad de formatie. Ga nu terug naar Main Menu en kies Xbox Live. Als je nu het team waarvan je je formatie hebt geladen kiest, dan staat er meteen bij formation settings FORMATION AUTOMATICALLY LOADED.

Nu duidelijk?

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Zal het next time ff proberen.Thanks. Vreemd dat ik daarz elf trouwens niet achter ben gekomen (!) Lekker duidelijk gedaan door Konami.
    Dat formation save etc lukte me trouwens altyd wel, maar wist niet dat je hem dan next time alleen maar kon saven door hem offline te loaden. Lekker slim bedacht door Konami...(!)

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zou iedereen in dit topic mij willen toevoegen. (GeneralAsshole)
    Ik heb laatst wat weinig tijd gehad, maar daar is nu verandering in gekomen en wil het graag eens tegen jullie opnemen. :cool:

14. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toegevoegd *)

15. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfff...wat een baaldag gisteren. Werd telkens ingemaakt en ookal speelde ik niet slecht, alles ging net naast. Ja, dan kun je wachten op een tegengoal. Was maar goed dat mn headset uitstond ! de buren moeten vast gedacht hebben dan ik last had van Joel de laturain ofzoiets...
    Toch bedank ik de mensen van gisteren hoor, was soms errug spannend.

16. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Tis Gilles De La Tourette ;)

En wanneer spelen we nu eens tegen elkaar? Ik heb dinsdagavond 20 minuten gewacht, maar jij bleef maar spelen....

17. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op me gewacht ? oei, dat wist ik niet...zag wel invites, maar zat dan steeds
    spannende duels te spelen en kan dan niet maken om te nokken. Kheb je volgens mij nog wel een invitje gestuurd. Maarre ga t goedmaken...jij, ik, bal, groen veld...verry soon !

Laatst bewerkt: 3 mrt 2005
  18. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond zal ik de digitale velden van PES4 weer eens online gaan betreden. Als je dus wil winnen moet je vooral tegen mij spelen.

19. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt mij toch zeker niet ;)

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wie wil er nou spelen??????? Niemand wil???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina