1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    NAS Leiden ging bij mij niet weg, ook al won ik..
     
  2. ilma

    ilma Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    @otterlo
    wel als het in de 82 min. gebeurt nadat je een goal gemaakt hebt.
    ze trappen dan niet meer af dat gaat dan al trager en woila ze hebben gequit.
    ziekelijk vind ik dat gedrag helemaal omdat je er niets mee op schiet.
    Tja ze kunnen trots tegen hun mama zeggen dat ze nog niet verloren hebben, maar in een uur misschien 1 potje gespeeld hebben.
    Ach ze houden alleen hun zelf maar voor de gek.
    Ik schrijf voortaan de namen gewoon op zodat ik nooit meer tegen ze speel.
    Als ze het maar vaak doen komen ze helemaal niet meer aan de bak. _0/
    Valt mij ook op dat er niet zoveel mensen online zijn.
    Wachten op een update zou idd de uitkomst zijn.
     
  3. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    de player list klopt nooit, er zijn meer mensen online dan dat er in de playlist staan, je kan namelijk niet refreshen dus hij geeft niet aan hoeveel mensen er op dat moment online zijn. Mijn gevoel is dat er mensen in de lijst komen te staan als je tegen ze hebt gespeeld. Want als je net online komt en je gaat de lijst bekijken dan is ie leeg.
    ik heb konami net een mail gestuurd met de klacht dat ze de disconnect-verlies-punten regel niet in pes4 hebben gegooid.
     
  4. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    een tip!

    Als ik merk dat ik vele malen beter ben dan mn tegenstander en dat gebeurt niet weinig kan je beter de stand op 1-0 of 2-0 laten aangezien ze dan minder geneigd zijn te disconnecten.
    Ik speelde tegen een gast met de naam P Jackson en die stond op dat moment met 6 wins en 1 lost vrij hoog en ik stond al in de 28ste minuut met 3-0 voor en tikte em zoek.
    En meneer disconnecte uiteraard.
     
  5. ilma

    ilma Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    pes4

    Ja dat is idd vrij kloten.
    Maar op 1-0 of 2-0 gaan spelen is niet leuk.
    al helemaal niet als je 1-1 staat en dan in de 85 min. eindelijk 2-1 of zelfs vlak erna 3-1 maakt en dan die gast quit.
    Dan ben je geneigd om de joystick tegen het scherm te gooien 8)
    Ik ben benieuwd wat er uit het mailtje komt naar konami.
    post ff het antwoord.
    Zal mooi zijn als ze er wat aan doen.
     
  6. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
  7. mark8925

    mark8925 Guest

    ik heb hem ook spoedig :) morgen of overmorgen :D ... mark071287
     
  8. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    ahahaa milo nl staat daar bij de disconecters.
    Dat is vreemd want ik ken em aardig goed (woont nog geen 1 km van me vandaan) en ik weet dat ie dat normaal niet zou doen.
    Zal ik es gaan navragen.
     
  9. Crispin NL

    Crispin NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    triest hoor, als je 1x (per ongeluk) disconnect kom je al op zon lijst :confused:
     
  10. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren voor het eerst een paar potjes op Xbox Live! gespeeld. Het was echt supervet. Eerst tegen 2 buitenlandse gasten die ik niet kende, 4-0 en 5-1 gewonnen, en daarna 2 potjes tegen een nederlander: mikey480. Beide potjes verloren, maar het was een leuke en spannende pot.
    Ik heb trouwens nog geen lag gezien, online met PES 4.
     
  11. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook erg vreemd dat Milo NL op de lijst staat, hij irriteerd zich juist altijd aan mensen die disconnecten, en denk ook niet dat hij express de kabel eruit zou trekken.
     
  12. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren heel de avond gespeeld. Heerlijk online. Ik heb twee keer lichte lag gehad, beide keren als iemand anders hoste. Wel jammer dat de meesten met AC Milaan spelen. Hoewel ik eerst echt van plan was met mindere teams online te gaan wordt ik min of meer gedwongen om toch betere ploegen te nemen. Maar het is heerlijk online. Tot nu toe nog geen disconnecters gehad, maar ja, dat zal nog wel volgen.

    Vanavond ben ik weer online te vinden, dus als je zin hebt in een leuke pot, voeg me toe voor een match!
    (ik wil ook wel eens met iemand een Feyenoord - Ajax spelen)
     
  13. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Pacboyslim, als jij Feyenoord bent wil ik Ajax wel zijn. Gamertag: Max Cratcher
     
  14. mark8925

    mark8925 Guest

    Ik ben Mark071287, voeg me maar toe :) ... moet zo werken maar ben om 2030 wel thuis :)
     
  15. sYc

    sYc (>_

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes! net gehaald.
    Gamertag: sYc
     
  16. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word zo ziek van die disconnecters! scoor ik de 89e minuut de 1-0 met psv tegen inter disconnect die flikker!!
     
  17. clusterbuster

    clusterbuster Less is more

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay. Ik heb deze draad ff doorgelopen omdat ik ook op zoek ben naar tegenstanders. De volgende mensen kunnen van mij een request verwachten binnenkort:

    gh0stnl
    Sqan Deezy
    Otterlo
    Patsem
    Panna
    Stealthstorm
    Mad Mrk
    Chickstalker
    Titled Flyer
    Mark071287
    Pacboyslim
    Max Cratcher
    sYc

    Indien ik mensen ben vergeten dan hoor ik het wel. Ik heb m net en nog niet zoveel gespeeld, dus misschien goed voor je stats om tegen mij te spelen? :D . Disconnecten vind ik flauw, het gaat mij in eerste instantie om de fun. Als iemand het niet tegen mij durft op te nemen dan no hard feelings...gewoon weigeren . Mijn tag:Clusterbuster
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2004
  18. XeoN

    XeoN Guest

    Ik zal nooit disconnectie, ik accepteer mn verlies als een man. :cool:
    Maar hoe zit het met wisselen? Krijg je dan gewoon een schermpje dan je tegenstanders zijn wissels aan het voorbereiden is?
     
  19. mark8925

    mark8925 Guest

    kwam met 1-0 voor met spanje tegen frankrijk... disconnect ie :mad:
    naam:
    BARR 2K
     
  20. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er ook een aantal van die lijst toegevoegd, sommige hebben nog niet accepted.

    Ik heb 3 potjes gespeeld, zelf gehost, ze bleven allemaal en eht waren erg spannende potjes :p

    2-0
    1-1
    0-2

    :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina