1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Waren niet lekkere potjes Darkzell, de 1e x ging je bij mij weg, toen ging ik op jou host speelde lekker vloeiend maar je had regen ingesteld waardoor ik mijn eigen spel niet kan spelen en ging het dus kut, de 3e x had ik lag dus sorry dat ik weg moest, maar ik moest eten. Wil dus graag revanche.

P.S. Volgende keer op JOUW host GEEN regen en een NORMAAL speelveld zoals Highbury ofzo, want de 3e x deed het gewoon pijn aan me ogen.:p

2. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor dat veld dan ik kies gewoon altijd voor random bij de speelomstandigheden en stadion enzo. Eerste keer quitte ik bij jouw omdat ik echt mega erge lag had. Sorry daarvoor nog maar ik moet nog een nieuwe convertor aanschaffen dus kan momenteel mijn headset niet gebruiken voor PES4 maar die komt als het goed is zo snel mogelijk. Het was ook wel te horen ja dat het erg goed ging bij jouw af en toe

3. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ..AaaaRrrghh....als ik de naam sunrise hoor, trek ik snel m'n dwangbuis aan

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga waarschijnlijk volgende week weer eens online, vanavond heb ik ook wel even dus (21:30 ongeveer"

Tag: redlaB sim, vooeg me maar toe

5. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Daarnet speelde ik een wedstrijd online.
    Niets speciaal, behalve dat mijn spelers geen handen hadden...

Is dit een bug die bekend is?
    Was wel grappig. Ook mijn keeper had geen handen! Hij kreeg een rode kaart, maar ook mijn reservedoelman had geen handen...

6. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Dan heb je in ieder geval geen hands gemaakt...lol
    Ik heb het nooit eerder gezien/gehoord....nooit op gelet trouwens,misschien is het wel altijd zo?

7. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien heb jij de paralympische versie van pro-evo?

8. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hebben ze iig altijd handen dus ik denk dat er iets mis is met jouw PES4, heb het ook nog nooit meegemaakt.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die "bug" is bij mij ook nog nooit voorgekomen, beetje vreemd inderdaad! :cool:

*ben 18 geworden vandaag! O-)

10. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd!!! :+

11. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    LANG ZAL DIE GAMEN,LANG ZAL DIE GAMEN..ow,ik bedoel natuurlijk leven.
    Van harte en welkom in de "grote" mensenwereld!!

12. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie het er zin in een potje?

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dank u! :cool:

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Vandaag tegen Yi-Long gespeeld. 2-1 verloren. Damn, wat gaf ik het weg zeg. Twee keer in zijn voeten spelen waardoor hij kon scoren. Ik wou eigenlijk een rematch, maar moest spelen voor zo'n PESlive toernooitje. Waarom doe jij daar niet aan mee Yi-Long, je bent behoorlijk goed met dit spel....

15. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    als mensen tegen mij willen spelen: voeg me maar toe: Franko NL

16. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    Cyrax77, my main man vanavond ? Eens kijken of ik een keer van je kan winnen :{

Sunrider88

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hey man,

Is goed, maar ik kan maar 1 of 2 potjes vanavond, dan ga ik weer GT4 spelen haha...

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren weer een mooie partij gespeeld tegen een Engelsman. Hij was ongeveer even goed als mij, tikje beter soms. Komt met 1-0 voor, ik maar 1-1, komt met 2-1 voor, ik maak 2-2..87ste minuut maak ik 3-2! _O_

Je had 'm moeten horen schelden! :cool:

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Hey mijn naam !? :)

Welke nickname heb je op LIVE? Ik kan het me helemaal niet meer herinneren (sorry :p)
    Wel veel gespeeld gisteren, maar was weer echt een dag dat ik 2 van de 3 partijtjes verloor, smiddags zelfs een hele rij games achter elkaar verloren wat normaal gesproken zeer weinig voor komt. Dus eigen ging het gisteren zeer bagger (had ook iets te maken met een brief van school, maar ala...)

Ik weet van gisteren nog wel dat ik 3 partijtjes tegen iemand speelde die de hele tijd eindeloos achterin de bal ging rondpassen en tijd rekken enzo...
    Eerste game won ik 2 of 3 tegen 0 ofzo.... de tweede game won hij en begon hij dus met dat zwaar irri tijdrekken... en toen ben ik bij dat 3de partijtje gewoon hetzelfde gaan doen: opstelling van mezelf zwaar in de verdediging, en heel af en toe counteren en scoren, en dan ook de bal eindeloos rond spelen achterin... :D
    Normaal gesproken doe ik dat nooit (gewoon opbouwen en aanvallen: is toch het leukst) maar als zo'n persoon op die manier wilt spelen, dan kan ie het krijgen ook :p

Maar verder was ik gisteren redelijk slecht in vorm, dus ben bang dat je een van de weinigen bent geweest die van me verloren heeft...

(Nu had ik gisteren over de gehele dag genomen ook wel ONTZETTEND veel en domme pech, en als je eenmaal achter komt dan stort mijn defensie (Arsenal) totaal in en laten ze ontzettend grote gaten vallen en loppen ze allemaal uit positie. Misschien moet ik eens denken om een sterker team te kiezen...

(Het was trouwens gisteren zelfs zo erg dat ik een keer GEQUIT heb. Gewoon uit frustratie van weer een wanhopige bal die ik naar LINKS probeer te passen, maar dan stiekum toch gewoon naar RECHTS wordt gepast ofzo en natuurlijk strak voor de voeten van een aanvaller van de tegenstander dioe hem er uiterard in knalt... Volgens mij de eerste keer dat ik sinds ik op LIVE ben dat ik zo pissed off was dat ik de XBOX uitknalde en ff wat drinken enzo ging pakken...
    Het is een fantastisch spel, maar soms zitten er toch nog dingen in waarvan ik denk: dat hoort gewoon beter... zoals dus bijvoorbeeld het passen naar het verkeerde mannetje of soms het wegwerken wat dan niet gaat... als je probeert de bal hard en snel weg te kciken uit je strafschop geboed en hij hem gewoon gaat proberen aan te nemen etc...WEG DIE ^&@&@*( BAL!!! 8) )

Maar goed... bedankt voor het compliment :)

Ow, over dat pes-live toernooi: ik heb geen idee wat het is, en hoe het werkt enzo. Ik switch gewoon mijn xbox aan en ga beetje spelen en na een paar partijtjes kap ik er weer mee... Gisteren had ik een vrije dag dus dan speel ik wat langer (heel wat langer :) ), maar normaal gesproken is het gewoon een uurtje, of wat langer, na het eten...

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kijk 's naar z'n Gamertag onder z'n Avatar! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina