1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Gister tegen een leuke gast gespeeld!!!
    Had 6 punten en gaf me een invite..oke,doen we dacht ik...ik heb iets van 5000/6000 punten(250 gepeeld en een 150 gewonnen,zoiets)
    Dus vol goede moed begonnen,maar ging als een druif over het veld..kans na kans om zeep geholpen en uiteindelijk de allerlaatste minuut een goal pikken(slecht wegwerken en dan prik ik hem er wel in)..hij mocht nog aftrappen en toen ging het fluitje..
    Heb mijn excuses aangeboden voor de ERRUG late goal.
    Hij wilde nog wel een keer(rook natuurlijk bloed,lol)
    Zelfde teams en toen was ik er weer!!!!.1ste helft stond het 6 -0 (heel rustig uitgetikt,niks geen gekkigheid),2de helft werd er binnen 5 speelminuten weer 2 bij gemaakt...toen vond hij het wel genoeg...winner by default!!!

Potje erna laatste minuut een penalty tegen(wat niks was)...doos uitgezet en met een sjaggie kop naar bed..zucht..zo maar weer eens proberen,lol

2. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opheodrys, vind je het goed dat ik je aan mijn friendlist toevoeg? Ik denk dat we een behoorlijk goede connectie zullen hebben, gezien het feit dat we beiden uit Arnhem komen. :)

Voor degene die ooit in mijn friendlist stonden en nu merken dat dat niet meer zo is: Kleine neefjes zijn irritant lol. Hij heeft tijdens een live potje meer dan 50 % van mijn friendlist gewist, en kwam me dit vervolgens met een grote grijns vertellen :confused: Ik voeg jullie weer toe, of ik kom jullie weer een keer tegen op live, we zien wel :)

Ik weet dat er een Nederlandse PES fansite is, maar helaas weet ik het adres niet meer. Zou iemand het kunnen posten of een PM kunnen sturen? Alvast bedankt.

3. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SNK... nice game daarnet. Gevaarlijke opstelling had je ;) Uiteindelijk heb je toch met 1-0 gewonnen. Ik kon niet echt grip krijgen op je spel en kwam niet goed in m'n eigen spel.

M'n gamertag is trouwens Cemperor. :D

4. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rivanov en Cyrax77... ik heb jullie ook toegevoegd aan m'n friendslist, m'n gamertag is Cemperor. Ik zag dat Cyrax77 de invite niet had geaccepteerd. Durf je niet? :p

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    www.peslive.nl

Ik zal je accepteren als ik online kom! :)

6. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okidoki _O_

7. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Heb een maat in Rijkerswoerd,maar ondanks dat hebben wij altijd lag!
    Allebei chello classic ,maar toch gekloot.
    Moet ik er wel bij zeggen,dat het altijd aan hem ligt..lol
    Ik heb vrijwel nooit lag en hij wel..ook met andere.
    Maar voeg me toe,we zullen zien...

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ow ja! :D

Ach, tijdens het gamen online kijk ik meestal ff snel hoe ze heten maar eerlijk gezegd let ik er nooit zo goed op, en onthou het ook zelden tegen wie ik gespeeld heb. Sommige namen blijven af en toe wel ff in je kop zitten omdat je ze bijvoorbeeld een paar keer tegen komt binnen korte tijd, maar, over het algemeen ben ik zo slecht met namen (ook in het echt, of als ik films zit te kijken) dat ik het vaak meteen weer vergeten ben... :)

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, ik durf niet!!!! Nee hoor, ik kende je niet dus had ik je niet geaccepteerd.

10. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat je in de rust gedaan hebt Cyrax want de 1e helft liep redelijk soepel en totaal geen lag maar de 2e helft begonnen mijn spelers ineens over het veld te schieten op sommige momenten. Naja je had wel verdiend gewonnen want ik had er in de 1e helft eigenlijk al twee bij moeten maken maar dat liet ik dus na.

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Ik weet niet zo goed wat je nu beweert maar het klinkt vrij belachelijk. Natuurlijk heb ik niets gedaan in de tweede helft en ik hoor nooit klachten over lag op mijn server. Sorry maar de tweede helft was ik gewoon een heel stuk beter, heeft niets te maken met lag. Het is lullig dat je lag hebt gehad, maar dat komt echt niet door iets dat ik gedaan zou hebben..

12. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    als iemand een keer een potje tegen mij wil doen.. voeg me toe: wouter nl

13. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik beschuldig je ook nergens van dus sorry als dit wel zo over komt, het was gewoon lastig. Ik ga nu dus niet zeggen dat ik zonder lag wel had gewonnen want dat was denk ik niet zo geweest verder was het een vrij rommelige wedstrijd en het is dus ook duidelijk dat ik genoeg heb om op te oefenen voordat ik mee kan komen met de betere.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet héél veel oefenen om mee te komen met Cyrax! :+

15. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik al gehoord hier en het verbaasde me dan ook dat ik 2-1 voor kwam en ik had er eigenlijk al 3-1 van moeten maken. Twee kansen kreeg ik ervoor, eentje miste ik volgens mij gewoon en bij de andere kwam de keeper uit alleen zag ik dat de laat om hem te lobben. Tweede helft heb ik miss een halve kans gehad ofzo maar ja erg jammer. Ik was al lang blij dat ik wat tegenstand had want de potjes ervoor had ik van één of andere gast met 7-0 gewonnen en daarna ging ie in de 37e minuut weg toen het 3-0 stond.

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nu ja, ik kan wel voetballen, maar de wedstrijd tegen jou was niet bepaald een van mijn beter haha. Ik heb wat problemen met mijn server, waardoor het bij mij nou niet bepaald vlekkeloos loopt, maar mijn tegenstanders hebben steeds nergens last van..... Ik kan niet snel wegdraaien en er gebeuren steeds rare dingen zoals dat ik niet normaal een bal kan aannemen enz.enz... Maar ik vond dat je redelijk goed speelde en ik hoop binnenkort te kunnen laten zien hoe ik voetbal als ik in goede vorm verkeer.....

@Riv,

Ik heb trouwens het toernooi gewoon, ik versloeg Sunrise in de finals met 4-3.....

17. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bevalt de game op live en is ie online vetter als Fifa 2005 ? Ben namelijk van plan om hem te ruilen met iemand en dan wil ik ook wel 'ns op live. :) (als het de moeite waard is natuurlijk;))

18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Het is een stuk moeilijker dan Fifa, maar wel een stuk leuker. Zodra je het spel hebt, moet je zoveel mogelijk online oefenen, maar eerst even de training doorlopen. In het begin zul je nog wel een pak slaag krijgen, maar later...ook... 8)

Bij dit spel zul je alleen maar bloed, zweet en tranen laten, maar als je de overwinning dan een keer binnenhaalt is het alsof de goden over je heen pissen (of zoiets).

19. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, wat een uitspraak. 8) Maar wat is er dan moeilijker in overweging tot Fifa ?

20. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Darkzell NL, twee leuke potjes! In de eerste had ik bij de tussenstand van 0-0 een dirty disc error:eek: Het is heel vreemd, maar ik heb dat alleen met dit spel(net zoals de lag zo nu en dan als je niet zelf host). Het tweede potje verliep uitstekend voor mij }:] Ik had graag het volgende potje willen hosten maar dan moet je wel mijn friendrequest aannemen :)

Cemperor, ja dat waren ook twee mooie wedstrijden in de afgelopen dagen, met weinig kansen over en weer! Ik zie je wel weer online! :)

EDIT: Rivanov, bedankt voor je post! :)

Ik ben blij dat mijn neefje niet meer op mijn groene box kan gamen :)

Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina