1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als je een wedstrijd wint met een doelpunt verschil krijg je er een punt bij. Als je een wedstrijd verliest met een doelpunt verschil gaat je geen punt af. Dat is vaag
     
  2. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij verlies krijg je toch 10 punten..
    Als je dan bij 1-3 verlies -1 punten krijgt, dan heb je toch bij bijv. 1-13 verlies -11 punten. Dus 10 punten (verlies) - 11 punten (doelsaldo).
    Of zie ik dit verkeerd :{
     
  3. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het gaat om een heel klein verschil. Voor het eerste tegendoelpunt worden geen punten afgetrokken, voor de tweede, derde, enz. wel
     
  4. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zeg ik volgens mij ook :{ .. Mjah boeiuhh :p
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    YunSung, sorry dat ik je afwees vanmiddag, maar ik had al met iemand anders afgesproken om te spelen, vandaar! Dan weet je dat ook voor in de toekomst, ik wijs niemand af tenzij ik een afspraak heb met iemand anders!
     
  6. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Foeifoei,wat had je gister een mazzel Taab...wel netjes uitgespeeld hoor.
    Zoveel pech heb ik nog nooit gehad!!
    Ben kort erna ook maar naar bed gegaan,anders had me dat weleens een controller kunnen kosten.

    Ik speelde bagger,jij prima..1 lucky goal,maar was verdiend!!
     
  7. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Blijf het een geweldig spel vinden maar merk dat het wel of niet zelf hosten wel uitmaakt. Niet dat ik lag ervaar maar ik heb het gevoel dat als ik niet host, soms een buttonpress overgeslagen wordt emta ls gevolg balverlies of een uitgespeelde speler. Herkent iemand dit?

    Ten tweede: mijn friendslist is aardig vol maar veel mensen spelen overdag en ik juist laat op de avond dus als er hier mensen zijn die dit herkennen en ook regelmatig na 11.00 uur nog spelen, voeg mij dan toe.....ik speel mediocre dus verwacht geen topprestatie van me ;)
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Weet niet of er knoppen worden overgeslagen. De timing is volgens mij wel wat verschillend bij joinen of hosten.

    Ik join zelf meer dan dat ik host (voor zover ik de game überhaupt veel speel 8)) en mijn timing is dan ook beter zodra ik join. Zal je een fr'tje zenden. Speel ongeveer dezelfde tijden denk ik.
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ja ik vond het ook vrij spannend man. Het ging op zich wel lekker, vooral verdedigend. En tsja een aantal keren kwam ik goed weg ja...
     
  10. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    spelen we binnenkort nog eens, je kwam wel laatst heel erg makkelijk weg met die 1-0 winst met die krauten :mad:
     
  12. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    eh..wil nog even genieten van mn winst..dus kan weekje duren
    haha, nee hoor zal je snel even op het (gras)matje roepenn
     
  13. Wolfdar

    Wolfdar Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds vandaag ook PES4 en ben de PS2 versie gewend dus voeg me maar toe als je tegen een noob wilt spelen :p , zo goed ben ik niet want heb vanmiddag me arm ook nog eens gekneusd |:-
     
  14. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben veelal rond 23.00 online,dus je mag me toevoegen..speel overdag vaak een aantal potjes als de kleine op bed ligt(rond 14.30 tot 16.00)...
     
  15. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1

    winst?..JIJ?...lol
    Sorry,maar gister was je echt aan het klote aan.
    Ik lag prinsheerlijk op de bank,maakte een babbeltje met mijn vrouw,dronk wat cola,aaide de hond en krabte ook nog wat aan me..juist ja...Kerel,wat ging jij aan het gas...heb me maar ingehouden want anders had je nu nog zitten huilen,denk ik.

    LOL,winst zei je?
     
  16. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Opheodrys, wat is je gamertag? Ik vind het altijd leerzaam om tegen goede spelers te spelen, dus dan kan ik je adden. :D

    Die van mij is trouwens Cemperor :cool:
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Deze thread begint aardig uit z'n voegen te barsten... Hoog tijd voor een nieuw deel!

    Ik ben op zoek naar een fanatieke PES speler die een nieuw deel Live-thread wil opzetten. Dat hoeft niet heel uitgebreid te zijn, maar wat beperkte, voor Live relevante informatie en evt. links naar andere websites/threads is altijd een goede opening :)

    Degene die het wel ziet zitten om een nieuw deeltje op te starten kan even een pm sturen naar mij. Gelieve niet zelf alvast een nieuw deel te openen!
     
  18. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de hele avond al verloren en dan kom jij ook nog eens langs met je hyperactieve team.In de rust zaten mijn spelers al in de bus, want ze durfden het veld niet meer op.
    Je speelde zeer goed, terecht gewonnen, no doubt gozer, maar....oordeel niet naar 1 wedstrijd he ? met deze game zijn de rollen heel snel omgekeerd en zit eXtince klaar om je keeper wat piercings te bezorgen met de bal... ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  19. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond je wel leuk zeker, die goal van Roy Keane in de 89e minuut ;)

    Ja, je hebt gelijk. Ik was denk niet al te wakker
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Rivanov maakt het nieuwe deel. PM's naar DW zijn dus overbodig :).

    Hij isser al.


    PES4 Live! ! [Deel 2]
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina