1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmmmmmmm....raar:confused:
     
  2. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hebben jullie geen headset?
     
  3. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, mijne is kapot....deze week ff een nieuwe halen, want dit schiet ook neit ech top
     
  4. mark8925

    mark8925 Guest

    ik zit nu op een 2maanden abbo... krijg een starterskit voor mn verjaardag, maar mn ma heeft hem al gekocht en wil de headset nog niet geven |:-
     
  5. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha..das balen :D
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nog even geduld dan. Neemt niet weg dat het niet de bedoeling is om hier te gaan slow-chatten. Voeg elkaar toe aan msn oid en ga daar aub door. In deze draad graag weer ontopic, zonder slowchat!
     
  7. mark8925

    mark8925 Guest

    haha... okeej dan :)

    AZEICO stopte toen die met 3-0 achterkwam :mad:
     
  8. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een quitter: MagicKarimi....// edit: hahahha, hij stuurde me zonet een friends request LOL...hij was blijkbaar onder de indruk :p //

    ik stond 3-2 voor, laatste 5 min...ineens disconnect ie :mad: ...hij was 35 wedstrijden ongeslagen ofzo

    ach ja, je hebt van die mensen :confused:
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2004
  9. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zet me headset expres niet aan/op, omdat je af en toe zo gefrustreerd raakt van PES dat de andere kant er bang van gaat worden..
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ik ben wel wat gewend ;) maar gaizka moet je vanvond geen ajax kijken joh ik iig wel
     
  11. mark8925

    mark8925 Guest

    daar ben ik tegen die tijd ook bang voor :9
     
  12. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist wel gezellig beetje lullen over het weer en de tieten van Georgina terwijl je pes speelt
     
  13. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bijna inder eigen oren hangen...
     
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah dan ad ik je wel panna ;) beetje lullen is nooit weg an las ik flink vloek ,ach miss boezem ik me tegenstander zoveel angst in dat ie acuut stopt met spelen en ik hem schitterend in de kruising kan leggen
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    @ ego,

    uiteraard ga ik ajax kijken, ga zodrekt nog ff pes4 doen denk ik...
     
  16. mark8925

    mark8925 Guest

    Ik begin het zat te worden, net ff een potje gedaan tegen LobE stond 2-0 voor, en weg was ie in de 85e minuut :mad:
     
  17. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    het is echt niet leuk meer nee.....ik sta 3-1 achter....kom terug tot 4-3 voor mij...in de 88 min. disconnect die kerel

    z'n naam was MrGer

    ik hoop dat ze het systeem snel gaan updaten, zodat 'slachtoffers' van disconnecters een Win erbij krijgen ofzo

    //edit: ik weet niet of het wat uitmaakt, maar ik geef alle disconnecter een 'cheating' feedback(Player List --> Send player feedback --> cheating) //
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2004
  18. mark8925

    mark8925 Guest

    doe ik ook :) .. weet idd niet of het uitmaakt :confused:
     
  19. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb gelukkig nog geen last gehad van disconnecters..
    1 keer stopte iemand ermee, maar dat was vanwege lag, hij kon amper bewegen..
    1 keer had ik pech, stond 1-0 voor en opeens kreeg ik dirty disc melding :mad:

    Het voorstel om een extra kolom bij te gaan houden met het aantal disconnects lijkt mij een goede optie.. Dan kijk je wel 3 keer uit, want dan wil er op het laatst niemand meer tegen je spelen.
     
  20. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Het bevalt me tot nu toe prima op Live. Niet dat ik al veel potjes gespeeld heb, maar degene die ik heb gespeeld waren tof! :)

    8 gespeeld; 6 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren. Gaat lekker. Allemaal 10 minuten wedstrijden, want 5 minuten vind ik te kort om er een échte wedstrijd van te kunnen maken (amper tijd om terug te komen, of uit te bouwen).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina