1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    voetbalgames zat op de xbox maar pes zal dan wel zo'n beetje in elke verzameling staan.
    ik heb fifa2004 gekocht en ik ben er zeer tevreden over, vooral over de career mode.
    ik hoop dat er ook zo iets komt in pes3. ik wou em al kopen voor de PS2, maar ik heb tog voor fifa gekozen.

2. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    tja, maar ik had het over GOEDE voetbalgames.
    FIFA 2004 is wel ok, maar dat was het dan ook wel. of weet iemad nog een andere??

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Echt hopen dat hij op de xbox komt. Ik heb zelf fifa 2003, maar dat is iegenlijk als vervanging, want er is gewoon niks beters op de markt(en nee, Ajax club football zuigt, ook al ben ik voor Ajax). Nou moet ik niet zeggen dat ik fifa stom vind, want het is gewoon een leuk spel. Maar als PES3 komt, met een live functie, dan komt fifa denk ik niet meer in me xbox

4. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    kijk, das nou precies mijn mening: fifa wel ok, ajax club football kut, ook voor ajax( zie naam). heb alleen geen xboxlive, maar das een detail

5. Sharpshooter

Sharpshooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, een mens maakt wel eens foute keuze's in het leven :)

6. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen hoop meer dat er ooit een game als PES3 op de XBox komt... Wie weet voor de XBox2 (ooit, in de verre toekomst)...

Ik heb dus toch maar een PS2 gekocht, speciaal voor die game! Het is gewoon een heel goed spel ;)

7. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    nope, ik heb er ook geen vertrouwen meer in eigenlijk... maarja, altijd blijven hopen!!

8. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Holy sh*t! Dreams can come true, nu maar hopen dat ze een Live optie erin gooien:

Konami confirms Xbox Pro Evolution Soccer.
    by Tom Bramwell

Konami of Europe has confirmed long-standing rumours that Pro Evolution Soccer will appear on Xbox in 2004, ending speculation that dates back as far as X03 in September, and giving Xbox footballing fans something to shout about other than the dreaded but depressingly popular FIFA Football series from EA Sports.

This morning's rather out-of-the-blue press release promises an Xbox version of Pro Evolution Soccer will be released in Q4 2004 in Europe. Although no specific changes from the traditional PS2 (and latterly PC) version are mentioned, both Konami and MS representatives are talking about coupling the traditional brilliance of the series with "the fantastic graphics and advanced gameplay that Xbox offers," to use Michel Cassius' sound bite.

But of course the big question on everybody's lips is bound to be: will it support Xbox Live? Although a basic Pro Evolution Soccer title - presumably an expanded port of this year's PS2 iteration - would still give everyone just cause to celebrate, we already own both PS2 and Xbox consoles, so our point of entry would likely be any potential online options, and we're sure a lot of fans feel the same way. Sadly though Konami of Europe has declined to specify whether or not Xbox Live will feature, and wouldn't tell us anything over the phone. This morning's announcement is considered a statement of intent to bring the series to Xbox, and specifics will no doubt follow at a later date.

Blimey though, eh? That even cheers me up after the Marseille result last night. Oh. Actually, no it doesn't.

bron: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=54865

9. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat is nou het betere nieuws... als er nou ook nog echt een live functie in komt koop ik het spel zeker als het uitkomt!! _O_ 8)

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    JUISTTTTTTTTEM! Kan niet wachten...met live wordt dit gewoon te erg voor woorden

11. Soulrebel

Soulrebel G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog alleeen LIVEE

12. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    dit bericht is echt super!!! Keep up the good work Konami!

13. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben minimaal nog tot Q4 dus dat is oktober. Dan moet er eigenlijk wel Xbox Live in anders zijn ze wel erg lang bezig met dat poorten...

14. maarten01king

maarten01king Copito de nieve

Leuk Bevonden:
    0
    Echt geweldig. De laatste reden om een ps2 te kopen is nu weg!

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig nieuws! En erg scherp opgemerkt door Tr@m$; waarom zouden ze zoveel tijd nodig hebben als het alleen maar om een opgepoetste poort ging? Er gaan in ieder geval leuke extra'tjes inzitten. :)

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    alleen nog Final Fantasy en Gran Turismo 4

maar echt toppie dat wij nu eindelijk ook PES kunnen spelen. Eerst GTA nu PES. Who`s next?

Laatst bewerkt: 12 mrt 2004
  17. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb PES3 al op de ps2 maar als ie xbox live gaat ondersteunen koop ik hem zeker.

Toch zal microsoft moeten zorgen dat er xbox live in komt aangezien veel xbox`ers ook een ps2 in huis hebben staan.

Dus ze zullen toch een goed iets bij doen zodat mensen die een ps2 hebben met PES3 toch de xbox versie kopen en ik denk dat de enige mogelijkheid xbox live is ( hoop ik ook natuurlijk ) _O_

18. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    DIT is echt geweldig

deze ga ik echt zeker halen, ook al is ie precies identiek aan de ps2versie, dat ie komt is al genoeg.

ik heb zelf geen xboxlive, maar ik hoop voor anderen wel dat ze dit erin zetten

WHOOOOOOOOOHOOOH

19. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHA!!!!

Koop ik verdomme 2 dagen geleden (zie post hiervoor) een PS2 (mede voor Pro Evo), lees ik nu dit!!!!!!!!!!!

Nou ja, dan troost ik me maar met het feit dat Time Crisis 3 voorlopig een PS2 only game is en dat ik het daar dan maar mee moet doen... en dat ik cheap allerlei games kan gaan kopen (PS1 games bijvoorbeeld)...

*zucht*... weer 260 euro verbrast...

Laatst bewerkt: 12 mrt 2004
  20. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    @ eduard: daar kan je nog heel wat uurtjes plezier aan beleven hoor tot die tijd, en dan verkoop je hem gewoon voor een leuk prijsje :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina