1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik verwacht niet dat Live er in komt, want dan zouden ze het wel al bekend gemaakt hebben, zeker aangezien de game al eind dit jaar uitkomt.

    Live zal er denk ik pas het volgende deel inzitten,.. helaas.. maar ik hoop het niet natuurlijk.
     
  2. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk/hoop ik wel dat live erin zit .
    Ze willen denk ik niet alles in 1 keer zeggen of ze moeten nog ff testen en kijken wat is wat . Maar als Fifa 2005 wel Live (PES niet) ondersteund dan kies ik toch voor Fifa , hebben ze beide geen Live ga ik voor PES .
     
  3. bosstone

    bosstone Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk ik ook dat live er in zit, als dat zo is kan Fifa inpakken, of en dat zou nog beter zijn komen MS en EA eindelijk uit hun eindeloos onderhandelen en gaat EA ook live want anders kunnen ze het echt vergeten. En stel je voor al die EA games live..........

    GREAT :9 :9
     
  4. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    justem dit is de nieuws waar ik al die tijd op aan het wachte ben maarja nog tot cker december wachten das minder maarja het wachte op pro evo is cker de moeite waard
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Dag Halo2 :D Welkom PES _O_

    Eindelijk, de beste footy ooit de footy waardoor ik heb overwogen mn xbox te verkopen en een PS2 te kopen :eek:
    Dit word het xbox spel van de jaar voor mij :D
     
  6. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe... ja, ik weet het...
    Ik heb al een aantal potjes thuis zitten oefenen, zodat ik bij vrienden wat minder slecht ben ;)
    Maar 't is gewoon een beetje naar als 1 van je hoofdargumenten voor het uitgeven van zoveel geld, 2 dagen later ineens wordt opzij gezet :mad:
     
  7. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit pes3 gespeeld (ook geen andere pes-games |:-) want heb geen ps2 en kheb ook geen games op pc.
    kheb wel meerdere fifa-games gespeeld op xbox nl.(fifa 2002, 2003, 2004)
    maar wrm vinden jullie nu pes beter dan de fifa-reeks?
    voorbeelden en uitleg.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2004
  8. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    nou gewoon, pes is gewoon qwa gameplay vele malen beter als fifa: je hebt gewoon het gevoel dat je echt voetbal speelt, met echte medespelers en tegenstanders. spelers bieden zich aan en gaan in de diepte, bij fifa lopen ze ook wel maar een goed opgezette aanval komt gewoon te weinig voor. je krijgt gewoon het gevoel dat echt wat aan je team heb. bij fifa wordt dit ook wel steeds beter maar het voelt gewoon een beetje statisch aan.

    je kan het wel misschien wel vergelijken met pizza's: je kan wel een pizza in de supermarkt kopen(fifa), maar die is nooit zo lekker als bij de pizzaria(pes). de ingredienten zijn hetzelfde maar toch is de smaak heel anders. dat zie je ook bij pes: het is gewoon anders (beter dus) dan fifa.

    hoop dat het een beetje duidelijk is geworden :p
     
  9. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij FIFA zijn de aanvallen soms zeer nep. Dan komen ze met 2 man aanrennen en dan schieten ze de bal er zo in zonder dat er ook maar actie is geweest. Of soms wil je een speler besturen maar dan krijg je een ander en dan komt degene die je wil maar niet, waardoor ze scoren, op bovenstaande manier.
     
  10. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    ich bin wirklich sehr freuh dass pes entlich auskommt am xbox!
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik het wel mee eens. ik speel fifa nu al vrij lang en ik merk dat ook wel erg vaak.
     
  12. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Meestal zijn die uit de winkel(fifa) veel goedkoper dan die uit de pizzaria(pes) *)

    Hopen dat dat niet zo is
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    dat pes duurder word slaat nergens op, want er is nationaal vast wel wat afgesproken over de prijs waar je niet boven mag zitten of vergis ik me nou.
     
  14. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Het nadeel van FIFA vind ik, dat het allemaal net niet is.
    Gewoon met een passeerbeweging een keeper verschalken is een hels karwei.
    Kleine dingen, zoals het bollen van het net bij een doelpunt is niet reeel.
    Spelers zijn te statisch, niet soepel te besturen.
    Als je wilt scoren kan je het gewoon beter van afstand proberen want tussen een paar mensen door proberen te dribbelen is onbegonnen werk.

    Ze beginnen het te leren bij EA maar een vuil broekje na een sliding vinden ze belangrijker dan het reeele gevoel van het spel.
    Een keeper paseren met een lage bal in de hoek, en dan de bal zwanger van effect door het net zien draaien is tientallen keren mooier dan het zoveelste afstandsschot dat dood in het net valt.
     
  15. MagicMark

    MagicMark Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees het topic net ff maar het is helemaal niet zeker dat het pes3 wordt hoor. Al is hier natuurlijk wel een grote kans op.
     
  16. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij heeft konami het al bevestigd!
     
  17. MagicMark

    MagicMark Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef de link naar die bevestiging dan maar
     
  18. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
  19. MagicMark

    MagicMark Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Djeez, leer lezen. Natuurlijk weet ik allang dat het bevestigd is dat PES naar de Xbox komt |:- Maar ik heb het erover dat het niet zeker is of het PES3 wordt of misschien wel PES4
     
  20. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je het al zolang weet, en alles zelf hebt doorgelezen, dan weet je toch ook dat het gaat om bevesting van PES voor de Xbox.
    Nergens wordt gesproken over PES 3 of 4, hoezo, konami weet het zelf nog niet de ene site spreekt over PES 3 de ander over PES 4 met de afkorting TBC (To be confirmed)

    En trouwens waar hebben we het over, het gaat erom dat PES naar de Xbox komt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina