1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    neeh is volgens mij ps2

    staat er gewoon nog niet bij
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    maar de Xbox heeft weer de zwarte en de witte kleine knopjes die de 2 schouderpads van de PS2 weer vervangen.
     
  3. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    je zegt dat je ze direct kan herkennen maar dat is dan toch maar van de grote bekende ploegen zoals: real madrid, ac milan, manchester enz...
    maar toch niet van de ploegen bv. uit de belgische competitie (club brugge, anderlecht).
    khoop alleen maar dat het beter is dan fifa van uiterlijk van de spelers want je kon geen enkele speler herkennen van club brugge als ie in het echt blond haar heeft en blank is, dan heeft hij in fifa 2004: zwart kroezel haar en is ie zwart.
     
  4. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    jaah, das wel waar, maar je kan natuurlijk niet iedereen van elke club in het spel precies namaken. als ze dat doen zijn ze wel ff bezig.
    ik ben al blij dat de grote spelers iig kloppen, anders was het wel nep geweest
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    dat soort probleempies had je ook bij Zwolle (kwou ff lol doen en alles winnen met Zwolle maar ik ben voor Ajax. AJAXROCKS )(Ajaxman goeie man)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    @god's gamer

    je signature is vrij lang, ben geen wannabe-mod maar ik denk dat die er nog wel wat over zeggen ;)
     
  7. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh boeiend... doet je vinger pijn van het naar beneden scrollen ofzo?? :p
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Whaha nee hoor ;).

    Maarja, als je sig 3x langer is dan de post zelf, dan leest het wat handiger als ie wat korter is.
    En hij mag schijnbaar maar 5 regels zijn ofzow :confused:

    Maja ik ben geen mod dusja, don't listen to me! :9
     
  9. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    5 regels?? nou dan zit ik perfect
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Als er maar een functie is om het uiterlijk van de spelers ook handmatig te veranderen enzo, en dan het liefst een beetje een goede editor, als het ff kan, dan ben ik al tevreden. Nu hopen dat Dennis Bergkamp gewoon nog een seizoen doorgaat zodat ie ook in het spel zit :p
     
  11. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je eigenlijk doelpunten opslaan?
    Zou erg leuk zijn mis ik ook erg in fifa2004
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    ghost14: ja je kunt doelpunten opslaan.

    Denk alleen dat pro evo 3 niet op de Xbox komt,aangezien hij pas einde van het jaar komt. Denk dat het dan tog wel pro evo 4 gaat worden. Maar dit zijn wel de games die de xbox hard nodig gaat hebben ( net zoals gta en een goede rpg)
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik hoop ook dat je eindelijk je doelpunten op kunt slaan maar dit verwacht ik ook wel van Fifa 2005
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    doelpunten opslaan lijkt me een zekerheidje, aangezien dit met de ps2 versie ook al kan...

    lijkt me een hele leuke optie als je je mooiste doelpunten via live! kunt versturen naar je vrienden
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    dat lijkt me zeker heel erg tof.
    Of dat je ze naar konami kunt sturen en zij kiezen dan elke week/maand de top 10 van de mooiste doelpunten
     
  16. boffers

    boffers Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb al zoveel verhalen over dit spel gehoord, maar nog nooit gedurft om me eraan te wagen op de PS2 met in mijn achterhoofd gehouden de mensen die alleen een PS2 hebben gekocht voor PES3 ;)
    Ik speel nu nog geregeld Fifa 2003, en dan echt alleen omdat ik zo'n grote voetbalfanaat ben. Als ik dit allemaal lees kan ik echt niet meer wachten. Alleen het feit al dat de doelpunten opgeslagen kunnen worden :9
    Zal dit topic dan ook goed in de gaten houden!
    Zijn er overigens ergens wellicht filmpjes te downloaden van PES3 in gewone actie? Heb al wel een website gevonden met wat doelpunten, maar daar kon ik niet echt een goede indruk van het spel krijgen..
     
  17. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn spellen dan waar je de replay niet kan opslaan? Ik ben er dan ook wel niet zo ervaren mee, maar het laijkt me onlogisch dat een voetbalspel geen replay-mode heeft, en dus kan opslaan.
     
  18. boffers

    boffers Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 2003 bijvoorbeeld..
    Ben net op deze website beland, sta echt versteld wat er wel niet allemaal te veranderen is. Ik neem aan dat het hier alleen om de pc versie gaat. Zou dit ook mogelijk zijn voor de xbox (van ballen, reclame borden tot tenues)?
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    In Fifa 2004 kun je de replays ook niet opslaan

    en boffers kun je even de link van die website met PES doelpunten geven(of me pm'en)
     
  20. boffers

    boffers Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, bij deze: de link, zie onder het kopje editting en patching.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina