1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Zou het? Zou echt zwaar beter zijn, dan kan eA wel helemaal inpakken. Vooral als er echt een geweldige editor bijzit, en Live/XSN ondersteuning!

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Tis nog altijd een gerucht.

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben al zo erg op dit spel aan het wachten...
    Ik hoop niet dat het veel langer gaat duren als ie op de Xbox komt, want dan wordt het wachten ondraaglijk. (Las afgelopen weekend een review van de Japanse import versie waar ik helemaal enthousiast over werd en wordt op m'n werk gek gemaakt door een collega die 'm import heeft)

Ik wil 'm hebben!!8)

4. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zou helemaal dope shit zijn als de xbox versie van pes 3 dadelijk ook tegen die van de ps 2 kan spele

5. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Microsoft has just announced at the time of X03 that Pro Evolution Soccer 3 will be born on Xbox! Microsoft and Konami indeed have just concluded an agreement so that play of football celebrates it is adapted on Xbox, with, and it is most interesting perhaps there, an accountancy Xbox Live and XSN Sports! It is from now on a certainty, Konami wants to bury FIFA. The exit of Pro Evolution Soccer 3 is awaited by the end of the year on Xbox, PC and PlayStation 2. Great.

(bron: jeux-france.com)

@macdaddy: kill, grow some brains... hoe wou je 't tegen gayass2 spelen dan??? via XBOX live??? |:-

Laatst bewerkt: 17 sep 2003
  6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk eens aan...dat is 't nieuws...de beste voetbal game naar de xbox...:D nog live ook :confused: _O_

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    voor mensen die nog steed niet weten wat pes3 is:

nb de plaatjes komen wel van de PS2 dus zijn grafisch minder!

8. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    DAt ziet er Bulten mooi uit

9. tompie

tompie his royal dumbo

Leuk Bevonden:
    0
    dit is gewoon heel goed nieuws, weet er iemand ook al iets over de releasedatum of heb ik daar in al mijn euforie en jolijt overgelezen?

edit: had er dus overgelezen O-) hij komt eind dit jaar

Laatst bewerkt: 17 sep 2003
  10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    eind van het jaar al? perfect!

lekker top spin en pes 3 spelen :9

11. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij is gewoon zwaar lijp
    _O_ :9 :9 _O_

12. Veggie

Veggie Guest

Droom 1 - Xbox Live hebben
    Droom 2 - Live met ISS of PES

Oh hij staat erbij !!! :D

13. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    ik moet nu toch een kanttekening gaan plaatsen.
    ik bedoel ik ben nog een beetje terughoudend of eigenklijk terughoudender aan het worden.
    ik zei gister dat ik heel blij was en dat ben ik nog steeds maar zitten we hier nou echt niet allemaal te juichen voor de kat zn kut.
    want...
    WAAROM is er op de home pagina (die je te zien krijgt als je naar www.xboxworld.nl gaat) niets te zien over een pes titel en wel het een en ander te lezen over een aantal games waar ik als extreme gamer nog niet eens van gehoord heb of erger nog totaal niet in geinteresseerd ben.
    waarom dus bij de x03 niets over pes!!
    blijft het gebakken lucht is et een gerucht of is het keiharde waarheid.
    verlos me aub als het kan met geruststellende uitspraken in zin van: hij komt 100% zeker. :)

en voor de moderators waarom geen echte aandacht hierover!!???

14. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    vind ik ook vaag ja apoc...

maar verwacht hem wel: hij komt al op cube en zelfs ps2

dan kan xbox niet achterblijven...

en eind dit jaar al :D

15. MagicMark

MagicMark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is helemaal niks bekend dattie op de cube komt...

alleen ps2 en pc staan vast

beter gaat xbox wel door... dan komt er echt een droom voor me uit :D

16. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    cube is al heel lang bekend hoor...

17. steveshit

steveshit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    T zal me benieuwen, en als ze silenthill3 dan ook meteen poorten ben ik helemaal een tevreden man

18. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar je zal dan toch je xbox om moeten laten bouwen om 'm te kunnen spelen mocht die in japan/usa komen.... denk dat dat de modchip verkoop wel heeeeel erg zal stimuleren en denk dat microsoft daar niet zo blij mee is, of microsoft koopt het exclusieve contract van playstation voor PES in de EU over :)

19. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    Slecht nieuws, dit komt van een ander forum

PRO EVO 3 XBOX RUMOUR SCOTCHED

"It's a load of crap" opines, and none too delicately, our contact at Konami

With news trickling out of X03 in less than barnstorming fashion, (no Perfect Dark? One pesky Halo 2 shot? Huh?) a couple of websites have been leading with the news, apparently originating in France, that Pro Evolution 3 is coming to the Xbox! Awesome, assuming it's true of course. And, uh, it's not.
    We spoke to Microsoft about the story. It didn't know what we were talking about. So then we spoke to Konami, and Konami was surprised too.

"If we had an announcement, you guys would be the first to know" a Konami spokesperson told us - hey, we know the company says that to all the girls, but we like a bit of flattery - before adding that: "Obviously nothing's set in stone, but there's no way this is happening in the foreseeable future."

Ho hum. We're genuinely gutted not to see the mighty Pro Evo on Xbox, but at least, in time honoured Columbo fashion, we've got to the bottom of the story with our "just one more question" approach. Pro Evo 3 will be hitting the PS2 and PC this November.

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, ik twijfel nu ook... :mad:
    Als het waar is, is het groot nieuws (Sony die de exclusiviteit van een grote titel kwijt raakt) en zouden meer sites hier over berichten.
    Maar ja, we kunnen altijd blijven hopen.

Ik koop 'm toch wel. Als het niet voor de Xbox is, dan maar voor de PS2. Maar op Live zou het toch wel de bom zijn!_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina