Ik vind wel dat de moeilijkheidsgraad bij PES best pittig is. 1 ster is natuurlijk te simpel voor woorden, dan blijven ze je gewoon aanstaren 2 sterren begint al redelijk op voetbal te lijken, maar de verdedigers happen echt te makkelijk naar de bal. 3 sterren speel ik nu vaak op, hier kun je echt veel mee. Verdedigers zijn echt goed zoals in het echte voetbal, je kunt niet zomaar iemand voorbijlopen, maar met snelheid en bloed, zweet en tranen en bovendien slim samenspel lukt het wel.
Ik had laatst een wedstrijd met PES dat ik in de 87e minuut nog steeds 1-0 achter stond en toen een schot (van mij) op doel van richting werd veranderd en het doel in ging.... Echt van die momenten waarop PES kan uitblinken, het is net zo geweldig als het echte voetbal! Fifa heb ik ook veel gespeeld, vooral de Career mode maar met een Superpatch is PES gewoon onverslaanbaar
Ik kan niet wachten tot er een nieuwe versie uitkomt voor de Xbox, op mijn pc met kutgraphics en kuttoetsenbord vind ik het nog steeds een meesterlijk spel, laat staan als het wél goede graphics heeft en wél goede controls
Laatst bewerkt: 2 mei 2004