1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent inderdaad een van de weinigen denk ik.

Ik heb zowel een ps2 als een Xbox, maar speel alleen nog op mijn ps2 om PES3 te spelen!!

Wat vind je dan leuker aan Fifa??

2. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat het vooral te maken heeft met dat ik pro98 nog vaak speel... op de een of andere manier is PES hier wel uit voort gekomen, Konami had met dat spel een goeie basis, dus ja, waarom daar iets aan veranderen? Qua gameplay vind je dezelfde technieken qua passing en passeren terug (zij het op pro98 natuurlijk vrij vereenvoudigd) maar in some way ben je dat speltype zo gewend, dat het lijkt alsof de poppetjes in PES3 net iets trager reageren, of anders diep lopen, dat het tegenwerkt...
    (ksnap wel dat je het in principe niet zou mogen vergelijken, maar ongemerkt gebeurt het toch, omdat ze qua uitgangspunt nu eenmaal wel op elkaar lijken, zeg maar)

Fifa is compleet anders van opzet, daar kun je allerlei poppetjes diep sturen, weg laten rennen, en whatever (off the ball, natuurlijk ook nog) dat het voor mij omdat het totally different is from what I know, juist weer heel intuitief speelt...

3. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    nou sorry hoor, maar het is gewoon een feit dat pes op gebied van gameplay (waaronder jou klachten(diep sturen, weg rennen)) beter is dan fifa.

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin fifa ook beter hoor al heb ik pes niet uitgebreid kunnen spelen.

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    kweet ook wel dat et raar klinkt

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    @ god`s gamer ik hoor altijd dat je met pes pas veel lol kunt hebben als je je er in verdiept hebt,dus als je hem eerst uitgebreid speelt dan vind jij hem denk ik ook beter dan fifa

7. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ja, eerste indruk is misschien bij fifa wat beter, dmv graphics enzo daarom kiezen veel mensen ook voor fifa, dom dom dom

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    @tim die kans zit erin ja.

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik moet zeggen dat fifa op sommige punten voor mijn gevoel misschiet zoals bv de moeilijkheidsgraad verschillen
    bij amateur maak je ze binnen 2 minuten af en in wereldklasse is het leuk als je met 1-0 wint

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    maar de aanvallen bij pes zijn veeeeeeeelll mooier

11. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Kan niet wachten tot PES3 naar de Xbox komt.

12. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk wordt het pes4

13. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    jaja....

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het is allemaal waarschijnlijk, maar het enige wat echt bekend is, is dat een deel van PES op de xbox verschijnt. Ook een xbox live mode is nog steeds onzeker. We willen duidelijkehid...

15. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind wel dat de moeilijkheidsgraad bij PES best pittig is. 1 ster is natuurlijk te simpel voor woorden, dan blijven ze je gewoon aanstaren 8) 2 sterren begint al redelijk op voetbal te lijken, maar de verdedigers happen echt te makkelijk naar de bal. 3 sterren speel ik nu vaak op, hier kun je echt veel mee. Verdedigers zijn echt goed zoals in het echte voetbal, je kunt niet zomaar iemand voorbijlopen, maar met snelheid en bloed, zweet en tranen en bovendien slim samenspel lukt het wel.

Ik had laatst een wedstrijd met PES dat ik in de 87e minuut nog steeds 1-0 achter stond en toen een schot (van mij) op doel van richting werd veranderd en het doel in ging.... :eek: Echt van die momenten waarop PES kan uitblinken, het is net zo geweldig als het echte voetbal! Fifa heb ik ook veel gespeeld, vooral de Career mode maar met een Superpatch is PES gewoon onverslaanbaar _O_

Ik kan niet wachten tot er een nieuwe versie uitkomt voor de Xbox, op mijn pc met kutgraphics en kuttoetsenbord vind ik het nog steeds een meesterlijk spel, laat staan als het wél goede graphics heeft en wél goede controls :9

Laatst bewerkt: 2 mei 2004
  16. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwaa over de graphics heb ik niet echt veel om over te klagen hoor lelijk is het echt niet

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nee zeker niet.
    Ik speel het nu een tijdje op de pc en damn wat een spel :eek: ik speel gewoon langer dan een uur op de pc!
    Normaal heb ik het na 15 min. wel gezien maar met PES niet :D

18. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m niet op de pc omdat die het niet trekken kan. speel je met keybord of een controller. met keybord lijkt me namelijk verrot.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb bij een vriend van me de demo gespeeld, met toetsenbord.
    En als je de controls hetzelfde instelt als Fifa dan is het helemaal geen probleem. Het is echt een hemelsspel, kan niet wachten totdat hij op de Xbox uitkomt!

20. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dan ook wel met een live optie dat zou het spel dan helemaal top maken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina