1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    neee! ik lees net op xboxmax.nl dat hij niet op het lijstje staat voor de e3 (de xboxversie dan he!)

2. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze nog laatst bekend gemaakt bij konami dat ze bezig zijn met een xbox versie en nu beweer jij dat het niet zo is

3. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, ik heb het nu ook enkele weken op de pc en het is echt geweldig! Ik gebruik gewoon toetsenbord en het gaat echt prima. Ik heb alleen geen superpc (AMD 1400 en Geforce 2) dus af en toe hapert ie bij erg drukke situaties en hij staat op 640 x 480 met low graphics, het is het lelijkste spel dat bij mij momenteel draait, maar wat maakt het uit! Het is gewoon meesterlijk en als het maar redelijk soepel draait dan ben ik gelukkig! Ik heb nu op 3 sterren Division 2 + Cup, Division 1 + Cup, Masters Cup, WEFA Champions Cup, International Cup, Konami Cup, European CUp en International League uitgespeeld en overigens nog zo'n 6 seizoenen Master League. Echt meesterlijk, ik ben gewoon verslaafd. Kan niet wachten op de xbox versie!

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Wees niet bang, hij is officieel aangekondigd. Dat hij niet op het Konami lijstje staat, zou kunnen kloppen. Er staat namelijk bij dat er nog wat verrassingen aan zitten te komen, die niet aangekondigd zijn. Misschien wel dat het gelijk PES4 op de Xbox wordt? Of een PES met Xbox Live ondersteuning?

I hope so :)

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Zou zeker kunnen, als er iets een verrassing is is het PES 4 op de Xbox wel. Als ze het gelijk op het lijstje van de E3 zetten is het al 'oud nieuws' en geen echte primeur. Toch is er een kans dat ie niet komt, maar daar ga ik maar niet van uit.

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    iemand nog ergens iets vernomen over pes nieuws op de e3? (xbox of ps2)

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    PES was niet oficieel voor de e3 aangekondigd door Konami,dus misschien is er wel niets op de e3 over PES te vinden

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    of dat ze sony laten zitten en rest van de pes reeks alleen op de xbox verschijnt O-)8)

9. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Als het geen PES4 wordt op de Xbox, wat hebben we er dan aan. Iedereen heeft m toch al voor de PC of PS2. Wat heb ik aan een opnieuw uitgebracht PES3 spel? (retorische vraag)
    Breng ons PES4 of niets!!!!!

10. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Hmmm zit wat in. Maar PES3 met unlimited herhalingen opslaan (Xboxje heeft een harde schijf), makkelijk spelers editten en opslaan, mooiere graphics, beter geluid en eventueel Xbox Live ondersteuning is toch zeker ook niet verkeerd. Zeker aangezien PES3 zo hemels speelt al.

Al heb je ook gelijk, want als de PC en PS2 mensen PES4 krijgen en wij niet, zitten we ons weer te verlekkeren aan nóg betere gameplay en graphics etc, die we dan weer moeten missen.. :)

11. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, het zou eigenlijk ook gewoon een schande zijn als de PC en PS2 lekker PES4 krijgen voorgeschoteld en wij PES3, zou wel erg raar zijn! Lijkt me bovendien een vreemde actie, misschien zijn ze al lang bezig aan de Xbox-versie van PES3 maar om nu eigenlijk nog PES3 uit te brengen als PES4 al 'bijna' uitkomt? Ik hoop persoonlijk nog op een PC en PS2 release van PES4, met een iets latere release van de Xbox-versie van PES4. Tegelijkertijd met PC en PS2 ga ik al bijna niet meer vanuit, maar ik zou wel erg graag het 4e deeltje hebben ipv deel 3 alsnog.

12. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Maar als wij PES3 met Xbox Live support krijgen en de PC en PS2 PES4 zonder online, dan zou ik er nu direct voor tekenen. De gameplay van PES3 gaat echt niet vervelen, die kan tijden mee.

13. Exprit

Exprit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PES wordt dé bom op XBOX !!! :cool:

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik dacht dat er voor de ps2 ook al plannen voor online play waren...

ik vind het vreemd dat er nog niets bericht is over pes4, er zal toch wel een stand van konami staan waar minimaal een filmpje wordt gedraaid? van de ps2 versie zou dit zeker zo moeten zijn, en xbox hoop ik

15. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    *tekent mee

Tuurlijk, PES3 op de Xbox én Live zou perfect zijn en de gameplay gaat zeker lang mee, maar als PS2 PES4 krijgt met ook online (lijkt me wel toch?) en nóg betere gameplay? PES3 heeft een perfecte gameplay, maar PES4 (ga ik vanuit) zal toch wel beter zijn. Maar met Live zou ik PES3 best als zoethoudertje willen hebben, als 4 ook maar komt :)

16. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Konami gaat echt wel PES4 uit de doeken doen, de E3 is DE beurs om je belangrijke games uit de doeken te doen. Konami zou zichzelf in de vingers snijden als ze niet met nieuws aangaande PES komen.. Het is 1 van hun beste (in mijn ogen beste) gamefranchises :)

Let wel, de E3 is officieel pas een halve dag aan de gang hé, verwacht niet dat alles al direct bij de opening bekend is. Het spreiden van nieuws is ook wel handig ;)

17. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Dit heb je voor 200% helemaal goed _O_

De gameplay gaat zelfs jaren mee egt waar *)

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ik hoop dat ze er een goede en makkelijk te bedienende editor inbouwen omdat ik geen zin heb eerst uren(of dagen) spelers de goede namen te geven

Hoe deden ze dat bij PES3 op de PS2?

19. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Je had het wel fout. Ze hebben er niks over gemeld. Helemaal NIKS :confused:

20. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Hebben ze ook niks gemeld over PES 3 op de XBox?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina