1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Toch raar. Het zal wel kut zijn als hij nu alsnog niet komt. Maar Konami is nooit echt goed op het PR vlak volgens mij, dus misschien zegt het ook wel helemaal niks.

2. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    het is toch gewoon officieel aangekondigt? dan komt het heus wel, misschien hadden ze op de e3 nog niet zoveel te melden.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wees niet bang , er is ook niets geshowed over PES4 voor de PS2 en die komt er 100% aan

Laatst bewerkt: 16 mei 2004
  4. louis2

louis2 Die Hard Xbox-Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    *) ik heb gehoord dat ie al volgende maand uitkomt?? Volgens mij klopt hier niet zo veel van, weet iemand meer??
    Ik hoop natuurlijk dat het klopt;)

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    hij komt niet volgende maand uit(of het moet een grote verrasing zijn)maar officieel komt PES in Q4 2004 dus ergens van Oktober-December

6. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ga daar maar vanuit idd. als ie volgende maand al zou uitkomen hadden ze er heus wel wat over gezegd op de e3.

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt helemaal gelijk, was voor mij ook een grote verassing. Kan er echt niks over vinden.. op google, andere sites, waar dan ook. Echt dom! :mad:

Ik wil weten wanneer hij komt, en in welke hoedanigheid!

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    PES is naast MGS Konamis beste franchise,dus dan vind ik het wel heel erg raar dat ze zelf niets over PES4 op de PS2 hebben laten zien.

2 reden die ik hiervoor kan bedenken:

Of het spel is nog lang niet af of ze hebben zo veel vernieuwingen die ze EA niet willen laten zien :p

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Idd. ik ben zo benieuwd of PES Live heeft, eigenlijk moeten ze wel nu EA, Live in Fifa 2005 implementeert..........

10. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik neem aan dat ze PES4 voor een show in EU of Japan bewaren waar de mensen er wel op zitten te wachten. Maybe pas op X04 :)

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    X04 is toch juni/juli of?

gaat er iemand van XBW naar de X04?

12. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Denk het wel, maar das nog niet zeker denk ik.

X03 was half september

TGS in Japan maakt trouwens misschien nog wel een grotere kans ivm de termijn en die is - oh nee :eek: - die is 24, 25 et 26 september. Dus dicht opelkaar...

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk eerder dat het komt doordat voor Konami PR en promotie ondergeschikt zijn aan het maken van het spel. Ze steken er gewoon weinig tijd en geld in.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    maar als ze toch al op de e3 zijn is dat toch een kleine moeite om de game te showen

15. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Moet ie wel in een fatsonelijke staat zijn anders krijg je gezeik van de pers dat het er niet uitzag..........

Maar idd, dat hij op de E3 niet te zien was betekent misschien dat de spel in een alpha fase was oftewel dat ze de game helemaal opnieuw opbouwen _O_
    PES4 was immers ook niet te zien op de E3.

16. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Konami heeft net in de week voor de E3 "Winning Eleven" uitgebracht in Japan. Winning Eleven, met wat kleine verbeteringen, vertalingen en meer europese teams, wordt normaliter een half jaar later in Europa uitgebracht als Pro Evo Soccer.

Met "Winning Eleven" vers in de winkel kan Konami natuurlijk weinig nieuws laten zien op de E3.

17. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat zou dan wel Winning Eleven 8 moeten zijn. Want PES3 is een evolutie van Winning Eleven 7.....?

/edit: na wat Googlewerk zie ik dat hij voor 5 Augustus 2004 staat als releasedatum in Japan?

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ik kan niets over winning eleven 8 vinden dus die zal het niet zijn.de nieuwste is winning elven 7 international en die is 19-02-04 gereleased in japan

ook nog een beetje gegoogeld en dit mooie linkje tegegekomen

Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  19. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, mijn fout, klopt niet. Ik was in de war met de amerikaanse datum aanduiding (5/8/2004 als release date).

20. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    hm kzie hem nu op tothegame staan voor 26 november..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina