1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Leuk, maar is dat de Xbox versie? Ik wil nu de overstap maken van PES op de PS2 naar PES op de XBox (met Live ondersteuning natuurlijk). Ik ben het zat offline te spelen...(eigenlijk ben ik het zat om op de PS2 te spelen...), en ik ben het zat om maar te blijven wachten. Oh ja, als ik toch bezig ben. Ik ben het ook zat dat EA het niet kan hebben dan Pro Evo beter is en dat ze dan maar met wat geld een paar progammeurs wegkopen... Nou maar hopen dat de kwaliteit van de Pro Evo serie gehandhaafd blijft!

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    maar de game komt toch ergens in augustus in japan uit?is dat dan alleen de s2 versie of ook de xbox versie????

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Huh! :confused:

In dat stukje onder die 2 screens staat dat de scheidsrechter EINDELIJK op het veld te vinden is. Nou een vriend van me heeft PES2 op de PS1 en daar zie ik gewoon een scheidsrechter op het veld hoor. Die geeft me vaak genoeg geel! :cool:

Dus ik snap die zin in dat bronnetje niet helemaal...

4. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja maar hij loopt niet in et veld als je "gewoon" speelt :)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ooh ja daar heb ik niet zo opgelet! :eek:
    Dan hebben ze toch gelijk! :)

6. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Op PESinsight staat nog een plaatje, iets anders dan het tweede plaatje maar ook een stuk minder mooi.

http://forum.pesinsight.com/attachment.php?attachmentid=1550

Op zich niet veel verschil te zien alleen hij geeft 'm voor en verder is er eigenlijk weinig uit op te maken... hoop dat er snel een beetje goede screens uitkomen!

7. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    de ps2 versie van winning eleven 8 krijgt geen online modus, dit beloofd dus niet veel goeds voor pes 4 op de ps2, en waarschijnlijk ook niet voor de xbox versie...

maar we blijven hopen :)

8. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Hij lijkt me zo vet, maar er is eigenlijk nog helemaal niks over bekend. Ik heb nog nooit een PES gespeeld. Toch die op de pc maar een keer proberen.

9. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zou toch een domper zijn, heeft fifa 2005 (een bout game t.o.v. PES) wel l!ve en PES4 niet :mad: |:-

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    :mad:
    Dat is dus dat nieuws bericht van dat PES waarschijnlijk niet online gaat.

Bron: P2G.NL

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat een strakke plaatjes, fifa is hier dus helemaal nix bij, maar dat was allang duidelijk. Nu hopen dat niet lang meer duurt voordat hij uitkomt

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    misschien dat Mircosoft Konami wel extra geld gegeven heeft dat PES exclusiev op de xbox online gaat?Ik denk het niet maar je weet het nooit.

Ik kan namelijk geen reden bedenken waarom PES4 op de PS2 niet online gaat.Was immers al aangekondigt meteen naar PES3 dat PES4 online gaat.

KOn je op de pc met PES3 wel online of ook niet???

13. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die kan niet online nee maar laten we maar hopen dat pes 4 exclusief online zal gaan komen op de xbox :)

14. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    denk het eerlijk gezegd niet. volgens mij gaat konami niet een hele online mode erinzetten alleen voor xbox.

15. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    MS heeft toch zat duiten, als ze PES4 excl voor de xbox laten maken inc l!ve dan weet ik zeker dat ze een grote topper in handen hebben waar ze veel geld mee verdienen :9

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat denk ik cker
    ik heb niet de hele topic gelzen maar is er al een datum geprikt???

17. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi, als de game dus niet met LIVE! support komt, speel ik lekker een gekopieerde versie! Eigen schuld, moeten ze maar een volwaardig spel met online-modus uitbrengen, wat in deze tijd voor sport-games toch echt een MUST is.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ja kwartaal 4.zal wel tegelijkkomen met PES op de PS2 en die komt meestal ein october/begin november

19. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had nog een vraagje over die screens en dan vooral de in-game screens. Op het eerste gezicht dacht ik dat Arsenal en Chelsea aan het spelen waren, maar toch twijfel ik daar over. Kijk maar eens naar de teamsymbolen bij de stand, weet iemand soms van welke teams die zijn :confused: Wil eigenlijk wel weten of dat de originele logo's zijn.

20. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    idd, ik kan het ook niet echt goed zien, hopelijk zijn de originele logo's wel in de game verwerkt :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina