1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik denk deze zomer nog, want de X03 was in het zonnige Frankrijk (toch?)
    Dus het zal deze zomer nog wel zijn...
     
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja nee volgens mij ergens in september, meer die richting. Ik ben benieuwd! PES heeft Live nodig, anders zal Fifa toch de upperhand blijven houden..
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind niet dat PES perse L!VE moet hebben om fifa voorbij te gaan op de xbox,
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik denk dat gerbo de verkoopcijfers bedoelt
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja die bedoel ik inderdaad. Komt misschien niet helemaal goed over :) Maar goed, het laatste wat ik hoorde kwam PES in het 4de kwartaal op de Xbox. En om dan pas in september (?) op de X04 met de eerste info/beelden te komen? :confused: Naja we zullen zien!
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    maar zoveel echt nieuwe info hebben zo ook niet.Wat is er bij voetbal spellen altijd nieuw??Net iets beter graphics en betere gameplay dus heel veel info zul(en kun)je niet krijgen

    btw wat een lelijke avatar :+
     
  7. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zoiezo voor pes maar het zou zou cool zijn als ie ook nog eens live ging!
    de gameplay is gewoon tien keer beter dan die van fifa, als pes geen live heeft en fifa wel zou ik nog pes kopen het is ook zeker leuk om je echte vrienden in te maken!
     
  8. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee maar het gaat er dus vooral om dat de game onder de aandacht van de media en daarmee de gamers komt.

    En jij hebt ook een mooie hoor ;)
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    misschien heb je wel gelijk.

    maar bij een voetbalspel(of een ander sportspel)wet je voor 85% wat je kunt verwachten dus als er een week of 4 de releasedate van te voren bekend wordt met een featurelijst is dat denk ik al genoeg aandacht.

    Niet dat je mij verkeerd begrijpt ik wil ook zo snel mogelij zo veel mogelijk informatie over PES :)
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
  11. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoewel de graphics er idd een stuk smoother uitzien dan van PES3 op de PS2, boeien die me niet eens zoveel. Nieuwe officiele landen en clubteams, nog meer uitgediepte / verbeterde controls en gameplay (nieuwe bewegingen, een beter vrije trap systeem etc).

    En het is PES4 gelijk voor de Xbox. Echt perfect. Mijn winter kan nu al niet meer kapot :p
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ook de gehele Nederlandse Comp. zit er in en het Nederlands elftal! Met alle namen enz.

    _O_

    *Gaat weer PES3 spelen :)
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hele NL comp? Waar heb je dat *officieel* vandaan dan? Enige wat ik heb gelezen is een officieuze / rumour clublijst waar enkel Ajax, Feyenoord en PSV opstaan. En in een ander gerucht dat idd de hele competitie aanwezig zou zijn.

    Zou wel heel mooi zijn natuurlijk :)
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  15. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Geil!!!!!!!!!

    Ik kan niet zo gauw een betere omschrijving geven.
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Mwah, veel betere omschrijving is er ook niet :+
     
  17. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Super Geil Spitze Klasse Toll vind ik ook wel een goeie :)
     
  18. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ie nou maar niet heeel laat komt, want dan ga ik toch voor fifa 2005.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    über niet te vergeten
     
  20. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Shame on you alexvkan. Ik speel PES 3 zo nu en dan bij een maat van me en ondanks dat ik het spel bij lange na nog niet in de vingers heb, is het echt een genot om te spelen. De animaties, het balgevoel, de combinaties, het gevoel wat je krijgt als je een doelpunt hebt gemaakt. Een vergelijking met Fifa gaat op alle terreinen mank. Je moet er bij PES echt moeite voor doen, maar dan krijg je er ook een mooie beloning voor terug.

    Bij Fifa is het gewoon dom wat knoppen indrukken en dan laat je die bal vanzelf een keer het netje bollen. Je hoeft er geen moeite voor te doen en dat staat me slecht aan. De mooiste games zijn die games waar je tijd in moet steken alvorens je kunt oogsten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina