1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan ga je toch klooten met spelersnamen :cool:
    Hopelijk zit er net zoals bij Fifa een transfer gebeuren in ;)
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik denk wel dat er een tranfer gebeuren in zit
    ik zei ook al dat dat nie zo heel erg zou zijn ;)
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    juist maar voor een top game mag het tog niet
     
  4. Ice-D

    Ice-D Beautifull Struggle

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn wat dat betreft echt helemaal niet in die wereld :)

    Kijk ik zal het proberen kort uit te leggen. Als jullie weten PES/WE had nooit de echte licenties en namen zoals als nu. Vandaar dat een paar mensen de PES/WE begonnen aan te passen. Dat doe je als volgt, je doet je CD van WE/PES in je CD-Rom van je PC. Dan extract je alle bestanden van die CD. En nu heb je dus alle data van dat spel op je PC staan. En een aantal mensen zijn programmas gaan maken om die DATA te onderzoeken. En na jaren hebben we echt waar uitstekende programmas gemaakt bij mensen die het voor ons (PES/WE community) gratis in elkaar gezet hebben die programmas. En echt waar het zijn super programmas, je kan de data van de PES/WE openen met die programma's en dan werkelijk waar ALLES veranderen. Bijvoorbeeld: je ziet in die programmas de Nep-Kits van de clubs en je kan die dan vervangen voor echte Kits met sponsers die gemaakt zijn in Photoshop bv. Je kan in die programmas ook muziek of luisteren die in de game zit en die dan vervangen. Je heb ook een Programma waarmee je alle formaties kan veranderen, dus eerst zie je alle nep namen en nep teams, die kan je met het programma allemaal juist maken, en spelers aan passen etc. En als je dan met alles klaar ben brand je de hele hap en spelen maar met echte kits,schoenen, namen, spreekkoren etc etc Maar je kan ook gewoon een patch op je data gooien en die verandert dan alles, wel zo gemakkelijk.
    En zo zijn er nog veel meer programmas allemaal gemaakt door amateurs om PES/WE aan te passen. Jaaa de PES/WE community is heel erg groot en Goed!! Je zou denken dat het illegaal is wat ik net vertelde, maar je maakt gewoon een backup van je PES/WE en dat is niet illegaal. Maar Konami denkt daar anders over, maar ze hebben niks om op te staan dus gingen ze zo ver om de kit files van WE7/PES3 en WE7I te encrypten. Dat betekende dat je met de programmas niet de Kits/schoenen kon bekijken laat staan importeren/exporteren importeren/exporteren. En das uiteindelijk waar het toch wel om draait bij het editten; de echte kits.
    En dus hebben Coders maanden geprobeerd de kits te oncrypten, en na 2 maanden ofzo was het gelukt! Je moest eens weten hoe happy iedereen was in de Community. Het was het ultieme bewijs dat naast alle programmas Konami ons ook niet kon stoppen met kits files encrypten!

    Dit klinkt misschien wel een beetje als een overdreven verhaal, maar het is allemaal waar en ik weet zeker dat een paar members van hier zich erin kunnen vinden. En ik vond het weleens leuk om alle mensen buiten de PES/WE community te vertellen wat voor community het is hehe O-)

    En daarom zie ik ook wel uit naar PES4 voor Xbox, want zoals je weet als je een PES brand met goede kits moet je een omgebouwde PS2 hebben. En das allemaal best duur. Daarom word er geopperd dat de Xbox versie super makkelijk te editen is (als game geen moeilijk formaat is) want in feite zou je PES4 op en je harde schij van xbox kunnen zetten, dan via FTP verbinding naar je PC, op je PC alles editten en dan terug naar Xbox. Maarja niemand heeft hier natuurlijk ervaring mee. Of zijn er andere voorbeelden van spellen die op deze manier geedit worden?? Hier zou ik graag antwoord op willen hebben.

    En nog een antwoord voor Elgee en fearless zoals je net gelezen heb kan je alles makkelijk zelf veranderen (transfers, namen etc) maar PES/WE heb ook een hele uitgebreide Edit mode, dus dat komt sowieso wel goed.

    Later

    PS sorry voor lange post, maar het is idg een informatieve ;) post das tenminste beter als al het one-line gespam denk ik zo!
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hoe kan ik in die wereld zijn als ik geen PS2 heb en dus geen PES3! ;)
     
  6. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    hey gangster!! Komt pes 3 nou wel of niet op xbox of alleen pes 4? :confused:
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    PES4 komt naar de Xbox. PES 1 , 2 , 3 zijn alleen op de Playstations te spelen (PES3 ook op de PC).
    En PES4 komt dus uit voor de PS2 én Xbox!
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    komt pes4 dan niet uit op de pc???
    zou ik erg jmmr vinden
    maja gelukkig heb ik de xbox nog
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is nog niet zeker, mischien komt hij ook nog op de PC uit.
     
  10. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf heel benieuwd naar hoe ze de controls gaan mappen...
    Op de PS2 heeft men nl. de beschikking over 4 shoulder-buttons. De XBox controller heeft 2 triggers (die volgens mij niet lekker gaan werken voor zoiets als turbo).
    Er zijn in PES3 bijv. 2 verschillende "turbo"-knoppen (R1 en R2 op de PS2). Beiden moet je gebruiken (als je een beetje goed bent). Dus hoe gaan ze dat dan doen op de XBox... als ze naar een face-button gemapt worden, is het een beetje lastig om zowel die turbo-knop als een andere knop in te drukken, denk ik....
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    je hebt toch ook de zwarte en witte knop die heeft de playstation weer niet.
     
  12. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zegt Konami nou gewoon niet of hij WEL of NIET online gaat? :mad:
     
  13. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    voor mij is het niet belangrijk heb tog geen live :p
    als het maar een multiplayer heeft is het prima (Y)
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij Fifa is de rechter-trigger de sprint knop, en dat werkt goed. Maar hoe ze dan de 2de sprintknop willen maken weet ik ook niet, mischien Linker-trigger.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Xbox heeft zwarte en witte knop. Die zouden ter vervanging van de L2enR2 van de ps2 kunnen komen.
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    jippie de naam is verandert van de thread
    nu klopt ie wel weer:D:D:+:+:+
     
  17. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 22 jul 2004
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is nou winning eleven? hetzelfde als pro evo??
    btw die trailer is eg vet:D:D:D:D
     
  19. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Winning eleven is de japanse versie van pro evo
     
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Gaatie waarschijnlijk niet want er is niks over bekend en hij komt 5 Aug. al uit in Jappan dus lijkt me sterk dat het er nog in komt.
    Maja boeie zonder Live is het nog de beste footy ever! _O_

    De eerste Gameplay Footage is er ook :)
    Klik
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina