1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel vreemd zijn. Het ene land de teams van vorig jaar en het andere land de teams van nu:confused:. Het is wel mooi dat de releasedatum bekend is. En het klopt dat de topgames nogal dicht op elkaar zitten qua releasedatum(Fable, Halo 2 en PES 4). Maar ach ja liever vroeg dan laat. En als je even genoeg van de ene game hebt dan kun je aan de slag met de ander:). Ik ga zo trouwens even de demo spelen van PES3:).
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb gister die demo zitten spelen, en ik werd er alleen maar pist van. Ten 1e de besturing speelde als een joystick:confused:. Wanneer je de pijltjes lang induwde dan bleven ze ook rennen, ze stopte niet ineens. Daarnaast leek de knopjes niet echt te reageren, telkens wanneer ik wou passen dan deed de game het niet:confused:. En de game zag er niet bepaald mooi uit. Ach ja het was maar een demo op de PC.
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    nu maar hopen dat dat niet zo is bij PES 4
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hu ik vond de demo erg goed eigenlijk maar ik gebruikte joypad van xbox

    enne ik heb hem meteen gekocht bij bart smit 15 euro! (kan ik vast warm draaien :p
     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    niet 100% zeker, maar ik post het toch: volgens een pes forum staat er in de juli editie van het oxm dat de xbox versie voor 95% zeker live support zal bevatten _O_

    hoop dat ze gelijk hebben maar weet het dus niet zeker...

    hier nog interessante impressies van de japanse versie (we8): http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=12363
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Had ik inderdaad ook gelezen. Binnenkort (naja, weekje of 2 ofzo) heb ik waarschijnlijk een import versie van Winning Eleven 8 en dan kan ik meer vertellen. Maar de eerste indrukken zijn zwaar positief. Wat mij het meeste bevalt is dat het speeltempo een tandje lager is, dat je nu ook echt accelereert als je op snelheid wilt komen (dus je rent niet gelijk voluit) en dat de spelers (vooral de spitsen) nu daadwerkelijk op verschil in techniek, balbehandeling, snelheid etc hun tegenstander voorbij komen.

    Oftewel, ren je met technisch goede, snelle spelers een normaal tragere back eruit, dan haalt hij je ook echt niet meer in. En spelers als Ronaldo, Van Nistelrooy etc spelen nu op kwaliteit hun tegenstanders uit, niet enkel op snelheid (Owen was veel beter mee te spelen in PES3 bv dan andere, eigenlijk betere spitsen).

    En op het middenveld ligt het tempo ook iets lager nu, wat de nadruk op goed passen belangrijker maakt. Het passingsysteem schijnt ook weer flink verbeterd te zijn, waardoor dat lekkerder speelt nu. Klinkt allemaal zeer goed!
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    krijg je de xbox of pc versie van WE8 marius?
     
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    zal wel ps2 zijn, xbox versie komt volgens mij (nog) niet

    indrukken zijn idd erg positief, iedereen spreekt van het beste deel uit de serie tot nu toe _O_

    las ook in een engelse preview dat de nederlands teams ''freakingly'' echt leken, vooral cocu.

    hopen dat live functie er idd inzit...
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik dacht dat de pc,ps2 en xbox versie van WE8 tegelijk op de 3 augustus uitkwamen in japan??
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee, Pro Evolution Soccer is elke keer een 'update' van het enkel in Japan uitgebrachte Winning Eleven. Deze keer is het de beurt aan eerst Winning Eleven 8, wat nu in Japan in de winkels ligt. Enkel voor de PS2. Vervolgens worden er wat kleine aanpassingen gedaan (sowieso het spel lokaliseren voor de Europese markt en verschillende talen), vaak wat framerate probleempjes verhelpen en minieme aanpassinkjes.

    En dan wordt dus die wat aangepaste (en gelokaliseerde) versie in Europese landen uitgebracht als Pro Evolution Soccer, dit jaar als deel 4. Daarna worden er weer wat aanpassingen gedaan en komt er elke keer een Winning Eleven International uit, wat dit keer dus WE 8 International zal zijn, speciaal voor de Amerikaanse (en Japanse) markt. WE 8 International komt ook enkel voor de PS2.

    Oftewel:

    -WE8 (PS2), begin Augustus 2004
    - Pro Evolution Soccer 4 (PS2, Xbox, PC), half / eind Oktober 2004
    - WE8 International (PS2), ergens in 2005

    Snap je het nu helemaal :)? En ik ben bezig om de PS2 versie van WE8 zsm te krijgen (via een japanse website schijnt het goed te doen te zijn) en dan koop ik in Oktober wel weer PES4 :cool:
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    dat snapte ik voor de tijd ook wel allemaal ik dacht alleen dat WE8 ook op de xbox uit zou komen.Komt ie niet op de xbox omdat het toch slecht in japan zou gaan verkopen of zijn er ook nog andere redenen?
     
  12. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    PES 4 gaat echt voor realisme zo te horen. Worden nu de echte spelersnamen gebruikt. En live zou helemaal mooi zijn:).
     
  13. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer winning eleven voor de xbox gaat verschijnen?
    OP de playstation 2 is die al uit maar de xbox.....
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Doed, lees!!! wat hierboven (nog geen 4 posts hierboven) uitvoerig wordt uitgelegd... Er komt geen Xbox versie van WE8. Die is iig niet aangekondigd.
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hierboven wordt tog al gemeld dat ie niet naar de xbox komt|:-

    edit//ow srry is al op gereageerd
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2004
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Weet iemand al iets over een mogelijke button layout??
     
  17. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt vaag dat er geen enkele Pro Evo/WinningEleven game op de E3 was..
     
  18. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hmmm.. gezien het spel WE niet zo heel lang na de E3 uitkomt, en er de laatste jaren elk jaar een nieuwe versie uitwam, er vervolgens een PES afgemaakt moet worden en daarna weer een WE International, vonden ze misschien dat ze al hun tijd konden gebruiken voor het maken van die spellen :)

    In Japan verkoopt de game traditioneel erg goed, maar in Europa is Fifa heerser. Hopelijk dat die evenementen als in September (wordt PES4 in Engeland voor het eerst aan het publiek getoond op GameStar ofzo?) helpen aan de naamsbekendheid :)
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik denk niet dat het aan de bekendheid ligt dat PES veel minder verkoopt dan Fifa.PES is onder de gamer(ook casual)bekend genoeg, maar Fifa is "cool" en PES vinden de meesten te moeilijk(of denken dat).

    En er zijn veel meer casual gamers(zoals ik)dan hardcore gamers.En hoe bekent is casual=Fifa en hardcore=PES.

    Dus ik denk zolang PES voor de hardcore gamer blijft zal hij altijd minder verkopen dan Fifa
     
  20. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Onzin, Konami heeft aan de belangrijkste punten die de casual gamer tevreden moeten stellen gewerkt;

    - de graphics zijn behoorlijk opgepoets. Van wat ik kan zien is de belichting een stuk mooier, zijn de stadions veel sfeervoller en zijn veel spelers verbluffend goed nagemaakt.
    - er zijn veel meer 'cutscenes': bij wissels, blessures, bij het opkomen, opstootjes tussen spelers etc. En ze schijnen perfect de vaart vaart in het spel te houden itt Fifa waar je je vaak ergert.
    - er zijn weer 3 nieuwe landen met hun complete licentie toegevoegd aan het repertoire van clubteams. Spanje, Nederland en Italie. Niet de minsten!
    - de editor is nog veel makkelijker en uitgebreider, dus je kunt heel simpel spelers die dan niet kloppen wijzigen, of naar het juiste team brengen.
    - de menu's zijn veel overzichtelijker ingedeeld en de laadtijden stukken verkort. Ook de presentatie is nu tip-top in orde dus.

    En uiteindelijk is de gameplay gewoon bakken beter dan die van Fifa. Als je het mij vraagt, gaat ook de Europese casual gamer eraan geloven :). Fifa's betere licenties, presentatie en graphics lijken concurrentie te hebben. En op het gebied van het voetbal zelf ligt Pro Evo / Winning Eleven gewoon mijlenver voor.

    Alleen die mega-geoliede marketingmachine die EA heet, dat is het belangrijkste wapen tegen Pro Evolution Soccer. Veel gamers blijven gewoon voor het makkelijkste (en bekendste) gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina