1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Ik wil ook zekerheid. Xbox live zou echt prachtig zijn!

2. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    jij met je dooie mussen boessie.
    Zelf lever je de grootste dooie mussen.
    Sterker nog je bent een dooie mus negatieveling! ;)

3. XeoN

XeoN Guest

Wanneer komt deze game uit :D
    Geen zin om heel de thread door te ploegen dus...

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    eind oktober komt ie uit

edit//tipje: je moet niet de hele thread doorkijken maar op www.tothegame.com staan ook alle releasedates

5. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    verwachting: geen live.

Als ik eerlijk ben, verwacht ik niet dat PES4 Live gaat krijgen...
    Aantal redenen:
    - omdat dit soort geruchten vaak de hoek om kijken om de verkoop omhoog te krikken. Zo zou de zgn. through-pass (op de PS2 met driehoekje) een krachtmeter hebben in WE8/PES4, zodat je dit zelf kon bepalen. Maar dit zit er helaas niet in.
    - omdat het spel (WE8 in ieder geval) stand-alone al vrij veel moeite heeft met het verwerken van gegevens (veel slowdown bij corners en soms ook bij vrije trappen).
    - omdat Japan het dan ook zou hebben gekregen (ook een vrij grote markt).

Desalniettemin hoop ik wel dat het erin zal zitten, maar ik zou de hoop er eerlijk gezegd niet op vestigen.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    er stond wel in een paar grote game magazines dat PES4 live gaat maar dat moet je ook niet al te veel vertrouwen.Zolang Konami niets bevestigd of ontkend zullen we nog geduld moeten hebben

7. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als er geen live-ondersteuning is, ben ik bang dat FIFA2005 toch meer gaat verkopen. De eerste berichten over FIFA2005 zijn zeer positief, waarmee de game toch flink wat concurrentie kan bieden.

Ik wacht het af, maar zou het stom vinden als er geen live-ondersteuning is. Zeer grote, gemiste kans zou het zijn.... het wordt nu toch echt wel tijd dat ook voetbal-games online zijn te spelen op de xbox, na alle NFL, NHL en andere games. |:-

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Fifa gaat ZOWIEZO veel meer verkopen dan Pro Evo. Dat is gewoon vanwege de marketing en naamsbekendheid. Niet iedereen is als ons en leest de magazines en websites.
    Velen kopen Fifa gewoon blindelings, omdat ze de naam (her)kennen en er verder geen research naar hebben gedaan.
    Het zal me persoonlijk ook aan me reet roesten welk spel er beter verkoopt. Ik koop gewoon Pro Evo :D

9. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk verkoopt FIFA sowieso wel beter door marketing etc. maar ik heb het ook over daadwerkelijk concurrerende GAMEPLAY. De laatste berichten zijn dus enorm positief en met online-mogelijkheden krijgt PES4 het dan toch enorm moeilijk. Mensen zullen niet snel 2 voetbalgames kopen en zullen daardoor kiezen voor een volledigere game waar ze langer van kunnen genieten.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    de meest volledige feature lijst die ik op internet kon vinden

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Hoewel ik eerst flink moest wennen aan WE8 - en ik wel duidelijk de verbeteringen merkte, maar er nog niet zeker van was dat het spel ook echt zo leuk was gebleven om te spelen - ben ik er nu uit. Ook Winning Eleven 8 is echt geniaal en weer flink verbeterd tov zijn voorgangers. Het zijn de cosmetische veranderingen die het eerst opvallen. De mooie lichteffecten, sprekende spelersgelijkenissen en vooral de verbluffend realistische animaties.

Maar kijk je verder, dan valt er zoveel meer op. Niet meer zoveel handsballen. De scheids strooit (eindelijk) niet meer zoveel met kaarten. Buitenspelval is weer wat getweaked, waarbij je nu soms gewoon doorspeelt en dan na je goal word teruggefloten en hij alsnog wordt afgekeurd. De veranderingen die het meest opvallen though, en diegene die ervoor zorgen dat het even flink wennen is / was, zijn wel de gameplay veranderingen. De algehele snelheid ligt nu (godzijdank) iets lager, maar de passing is flink verbeterd. Medespelers lopen ook nog eens veel vaker en intelligenter vrij, waardoor het een waar genot is om een aanval op te zetten. Niet meer over het middenveld razen als in PES3, maar gedegen naar een opening zoeken en vervolgens op technisch / tachtische kwaliteiten de aanval uitspelen. Nogsteeds is het wennen, maar dat is hoofdzakelijk door al die gekke Japanse tekens :) (de Engelse spelersnamen heb ik al ondertussen...)

Iedereen die naar PES4 uitkijkt kan dat met een gerust hart doen. Hoewel er nog wat dingetjes kunnen worden verbeterd (lichte slowdown bij drukke momenten, nu ook erg vaak passen met buitenkant van de schoen, en andere kleine zaken) is voor mij al zeker dat het een absolute topper is. En dan te bedenken dat ik met PES eindelijk heerlijk begrijpelijk in het Engels door de menu's kan navigeren. Want nu is het echt een crime om een league of Master League te spelen..

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    bedankt Marius voor je impressies. _O_

Hoort zich echt goed aan wat je vertelt.Ik kan haast niet meer wachten tot dat het spel hier uitkomt.

Met de slowdown op drukke momenten zou de xbox toch minder last moeten hebben dan de ps2 dus komt wel goed

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt de game fijn qua controls op de xbox?

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Marius heeft hem op de PS2.Op de xbox is WE8 niet utgekomen in Japan

15. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    @ eduard
    een powerbar is er niet voor driehoekje (steekpass) maar eigenlijk is ie er wel want als je een steekbal doet en je houd de toets langer in dan gaat ie ook harder hoger etc.
    Dus dat is wel uitgekomen iig.

16. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    damn...

Damn... je hebt gelijk man!
    Ik had erover gelezen, maar was het alweer half vergeten... 'k heb het dan ook nog niet uitgeprobeerd. Maar hoe hoog gaat ie dan? L1 + driehoekje geeft een hoge steekbal, driehoekje alleen ingedrukt geeft een steekbal over de grond... zit driehoekje [lang ingedrukt] daar dan tussenin qua hoogte?

Eenzelfde geldt volgens mij ook voor X, alhoewel ik dat ook nog niet heb uitgeprobeerd. In het geval van lang indrukken van X zou die niet de dichtsbijzijnde man, maar de daarop volgende man moeten bereiken...

Maar ik ga het zeker ff uitproberen...

17. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Zeer goed nieuws voor PES-fanaten: 6 star difficulty _O_ Die MVP award vind ik ook zeer goed gevonden, omdat het je speler goed beloont en een extra uitdaging geeft. Op zich is het nu ook leuk dat je kunt kiezen of je met het originele team wilt spelen of met het default ML team (zoals in PES:cool:. Ik denk dat ik voor de Original Team (Default ML Team + the ability to swap three default players for three real life players) ga, omdat je dan toch de uitdaging hebt om een topteam op te bouwen maar toch met enkele sterren kunt beginnen.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ja dat met original team is wel goed bedacht.Je hebt dan altijd nog de uitdaging om je dream team zelf samentestellen

19. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, je kiest toch altijd het team waar je favoriete spelers al bijzitten maar nog zeker aan gesleuteld kan worden. Als je dan kunt beginnen met enkele goede spelers en veel onbekenden maakt de uitdaging nog steeds groot. In mijn geval begin ik met Manchester United en zou ik dan Van Nistelrooij, C. Ronaldo en Scholes kiezen.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ja of bij Bayern met Kahn,Ballack en Makaay

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina