1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    22 oktober voor PS2
    29 oktober voor Xbox & PC DVD
     
  2. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga waarschijnlijk dit spel kopen maar dat is dan het 1ste voetbal spel dat ik koop.
    Kan je als leek vooruitkomen in dit spel of is dat te moeilijk.
    Oja is het aankopen en verkopen van spelers makkelijk of niet. (voor iemand die PES 3 heeft.)
     
  3. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hier een releaselijst van een distributeur en daar staat ie op 15 november 2004
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend over het manage systeem van de game? Is het heel uitgebreid of gaat het vooral om het voetballen zelf?
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het manage-systeem is feitelijk de Master-League. Dus je verdient punten door wedstrijden te winnen en bonuspunten door veel te scoren. Deze punten is je geld, waarmee je transfers kunt doen. Het is zeker voor de PES 4 een uitgebreider management-systeem, omdat (jonge) spelers qua attributes sterker worden naarmate ze opgesteld worden. Natuurlijk kan je uitgebreid strategien en taktieken samenstellen (in het formations-menu). Ook nieuw is dat spelers ook echt per seizoen ouder worden en dat ze op een gegeven moment met pensioen gaan. Daarvoor komen dan weer nieuwe jeugdspelers terug in het spel.
    Kortom; het antwoord is JA :)
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet. Dus het is wel een beetje á la Championship Manager. Spelers groeien qua kwaliteit en waarde. Spelers worden ouder, er komt nieuwe jeugd. Vet!
     
  7. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat is wel beter geregeld, ik speel PES 3 al een hele tijd en zit nu al in seizoen 12 (!) met nog steeds Van Nistelrooij, Keane en Totti. Grote kans dat die over 12 seizoenen wel thuis zitten ;) Ook mooi dat de jeugd dus ook steeds beter wordt, je moet je team dus constant blijven vernieuwen.
     
  8. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben niet zo'n voetbalgame freak, maar deze moet ik hebben!
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Pff, 12 seizoenen al!
    Dat je het zolang volhoud ;)
    Maar dat is alleen maar positief, geeft dus zeker aan dat het spel mega-verslavend is.
     
  10. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja het blijft gewoon leuk. Je bent natuurlijk een tijd bezig voor je het perfecte team krijgt en nu zit ik vooral met tactieken te kloten. Ik had mezelf eigenlijk voorgenomen om na het 10e seizoen te stoppen, maar het blijft gewoon te leuk. Als je het een tijdje niet hebt gespeeld wil je toch weer wat wedstrijden spelen. De filmpjes van PES 4 zagen er vol actie uit dus daar krijg ik ook zeker 12 seizoenen mee vol :)
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Het was echt flink wennen aan WE8, maar nu kan ik met een gerust hart stellen dat PES3 weer flink verbeterd is (waarvan ik toch niet had verwacht dat er zoveel was te verbeteren). Wat een hemels spel zeg! Kan echt niet wachten op PES4 op de Xbox...

    De betere balans in de gameplay, de perfecte snelheid van passing en dribbels, het geweldige intelligente vrijlopen van je teamgenoten en het verbeterde, nog intuitievere 'trough pass systeem'. De levensechte animaties, het geperfectioneerde buitenspel en de tweak in de scheidsrechter beslissingen (die nu realistischer aanvoelen). Wat een genot. Nu speel ik mijn lievelingsspelletje met buitenspelers met nog meer plezier. Hoewel het moeilijker is geworden daadwerkelijk te scoren, is de voldoening ondertussen toch nóg groter dan in PES3. Een gevoel wat wel een tijdje wegbleef bij het spelen van WE8. Dit vooral door het missen van identificatie met de spelers, al die gekke japanse menu's en namen zeggen me niks. En dan daarbovenop nog eens het missen van een echt 'doel', aangezien ik geen hout snapte van de cups en Master League. Maar gelukkig hebben anderen bijna alles voor me vertaald en is dat probleem grotendeels verholpen :)

    Dus, zoals ik al zei; het was flink wennen. Maar nu wil ik nooit meer terug :+
     
  12. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    geweldig! Dit soort verhaaltjes gaan er eindeloos in ;) . Ik heb er zo'n zin in *) .
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22

    slijm.. ehh wist je dat ik hel goed japans kan lezen :D :cool: dus wat dacht er van dat ik een een avondje kom :D
     
  14. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt echt als een droom *) . Ik kan niet meer wachten op deze game. Is er al zekerheid over de releasedatum?
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat ik een paar weken over de release-datum hoorde, was dat PC en PS2 op 15 oktober zou komen en 20 november voor Xbox.

    Ik heb echter wèl ander, héél goed nieuws.
    Ik heb een mailtje van Konami gehad met de volgende inhoud:
    Beste Han,

    Ik mag je inmiddels al wel vertellen dat de nieuwe PES 4 voor de Xbox in ieder geval live gespeeld kan worden. Verdere informatie heb ik helaas niet.


    Van méér bertouwbare bron kan je het toch niet hebben... ;)
     
  17. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Het beste nieuws zou zijn, release oktober en met live. De release wordt dus later maar live wel. Dat is echt heerlijk.
     
  18. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohooo!!!!! _O_ _O_ _O_
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had het al gelezen op PESinsight. Goed werk Han, echt geweldig nieuws! Hopelijk komt het officiele persbericht er snel uit. Zal vast wel, aangezien PES4 officieel voor het eerst publiekelijk getoond wordt op Game Stars Live, wat morgen begint.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Is er een website over dat Game Stars Live? Kunnen we kijken of daar iets nieuws over PES staat.... :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina