1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    yep >> website naar Game Stars Live. Maar er is nog niets nieuws te vinden, heb em al gecheked ;)

    Morgen zullen de eerste aankondigingen en impressies wel komen. Die van ons iets later denkik!
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes PES 4 live!!! Ik wist al zeker dat ik deze game zou kopen, maar met live is het alleen maar leuker. Dan is de herspeelbaarhied oneindig. Wat doe je nu liever dan een potje voetballen tegen een vriend op live:)?
     
  3. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik ergens een filmpje gameplay bekijken?
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die filmpjes zullen wel snel komen, want deze dagen is PES 4 op de Game Star Live en daar zullen wel een paar mensen wat opnemen...

    Van diezelfde Game Star Live is de bevestiging gekomen van wat ik gisteren al vertelde:
    Zie DIT ARTIKEL :)
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    goed nieuws al heb ik zelf geen live.Voetbal liefhebbers met live hebben nu geen reden meer om fifa te kopen
     
  6. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter
     
  7. Govert

    Govert Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk erg online !!!
     
  8. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt toch 29 oktober uit?
     
  9. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit is echt wat PES nodig heeft, nu kunnen ze de strijd met Fifa makkelijk aan. Het komt allemaal op het goede moment, voor het eerst PES op de Xbox en dan met Live. Weer een extra reden om een Xbox te kopen.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Op een ander forum vertelde iemand dat hij door zijn broer werd gebeld vanaf de GameStar Live beurs, waar hij aan het spel zat. Er is inderdaad een LIVE keuze op en als je daarop klikte, had je de keus tussen Exhibition match of Penalties :)
    Mocht dat nog niet overtuigend genoeg zijn heb ik hier een vandaag ge-update preview: Lees vooral UPDATE, bijna onderaan... ;)
    http://news.spong.com/detail/news.asp?prid=7557
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dit gaat mooi worden.....

    (heeft er iemand trom geroffel.. :D
     
  12. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat penalty schieten wordt de bomb (kan je ook niet op iemands stik kijken). Maar als je lag heb kan het wel vervelend worden. En dan ook een ranglijst met wie de echte penaltykoning is _O_
     
  13. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Bewijs (van een ander forum geplukt):
    [​IMG]
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    kun je geen eigen leagues of tournaments online spelen??lijkt me veel leuker dan alleen exebition.
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Kun je natuurlijk zelf opstellen met kennissen of via een online community ofzo. Lijkt mij geen probleem?
     
  16. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind dit aan de ene kant gaaf aan de andere kant heel lullig, pes4 wordt online gewoon super gaaf, maar wat ik lullig vind is dat de playstation alle PES spellen exclusief heeft gekregen en nu krijgen ze de volgende pes zonder online feature terwijl de nieuwkomer op de xbox dat wel krijgt, beetje vreemd en veel mensen zullen teleurgesteld zijn hierdoor, maar wel begrijpelijk, ps2 online is niet zo goed, en mij krijg je al niet meer om als ik moet kiezen tussen socom of rb6, eigen schuld dikke bult!

    (straks wordt PES nog xbox exclusief, PES 5 dan wel he, nu mogen ps2 eigenaren ook nog genieten ;) )
     
  17. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar heb je wel gelijk in ja maarja ik weet of jij wel eens op dat online netwerk van de ps2 heb gespeeld dat is zwaar klote lagt aan alle kanten
     
  18. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk kan je ook met Guests online spelen, maar als je dat doet dan is het misschien weer oneerlijk als jij met ze 2en tegen iemand anders speelt, maar als het iets vergelijkbaars als Top Spin is qua rankings ben ik dik tevreden
     
  19. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    2 tegen 2 heeft nooit gewerkt tenminste voor mij dus dat is niet echt van toepassing voor mij
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit worden leuke tijden pacboy:).

    Hoe kun je dit nu zeggen. In de winter komen alle topgames uit en je bent gedwongen om binnen te blijven door het weer. Gamen dus!

    Ik hoop dat PES 4 ook live krijgt zodat ze updates kunnen uitbrengen met de officiƫle namen enzovoorts. Daarnaast hoop ik dat je toernooien kunt opzetten met behulp van XSN of hoe het ook heet:). Van mij mag de game voor deze dingen best wel iets later uitkomen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina