1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    PES 4 moet ik gewoon hebben al is t allleen om die jeroen van de PU te pesten.

Laatst bewerkt: 1 sep 2004
  2. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Als er maar een metertje komt voor de verbinding en scoreboards dan ben ik al heel tevreden:)
    Misschien ook dat je 2 vs 2 kan spelen maar dan wel als je met iemand samen speelt
    dat je niet bij elkaar hoeft te zijn.
    Of niet Apocalypse????

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Via XSN zul je geen toernooien op kunnen zetten omdat XSN een Microsoft service is. Die vrijwel geflopt is, ofja niet geworden is wat het had moeten worden!
    Dus het lijkt me niet dat PES4 XSN ondersteund. Want alle spellen die XSN ondersteunen (TopSpin, Amped 2, Rallisport Challenge 2 etc) zijn allemaal uitgebracht door Microsoft.

5. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    @boessie
    Ik wil helemaal niet met jou samenspelen jongen!
    Wat d8 jij wel niet..... beetje profiteren van mijn talenten!!???

@rivanov
    hej volgens mij zou je welleens gelijk kunnen hebben wat xsn betreft maar dat is niet zo'n probleem.
    Bij topspin was het xsn toch al een ramp en er zijn altijd sites die onderlinge competities organiseren.
    Zoals de Its(ets)tour.
    Nu geloof ik dat er al een paar maanden terug een site was die op een eventuele xboxlive pes4 komst een soort van competitie had opgezet.
    Ik d8 dat het www.pesgoal.com was maar correct me if im wrong :)

6. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    heb 3 vragen:

1. Ik word gek van de releasedata...welke datum is het nu egt? (14 oktober ligt PES 4 voor PS2 in de schappen bij Intertoys (zie jaarboek) dus NIET 29 oktober voor PS2!) of staat het simpelweg nog niet vast (voor Xbox)? :)

2 Zijn de clubnamen en spelersnamen te editten in de Xboxversie met het Edit menu? (in de pc kan het sowieso)

3 Krijgt PES 4 een Systemlink optie? Zodat hij over XBConnect en Xlink gespeeld kan worden??!! (misschien is die optie te zien in het eerder gegeven plaatje wat het bewijs geeft dat PES 4 Xbox Live! ondersteunt....misschien die kleine hokjes ernaast??)

7. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het eerder is gevraagd maar weet iemand of de teams helemaal up-to-date zijn? De vorige games waren namelijk allemaal oud kwa transfers en de mogelijkheid om transfers uit te voeren (buiten de Hoofdmode) was neit echt om over naar huis te schrijven. Zou het eventueel kunnen zijn dat het in de vorm van content downloads beschikbaar wordt? Iemand enig idee?

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    het is wat je actueel noemt.Kezman speelt bijvoorbeeld wel bij Chelsea maar ik denk dat Zlatan nog gewoon bij Ajax is

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet zullen een paar competities voorzien zijn van officiële spelersnamen en clubnamen waaronder Nederland(en Spanje en Engeland volgens mij). Dit is wel een nadeel van deze game. Maar gelukkig is er de edit mode. En als er downloadable content komt dan kunnen ze misschien een update uitbrengen met de officiële spelersnamen en clubs van andere landen.

10. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    er komt dus een edit mode! Staat die gewoon bij options ofzo? :9

PES 4 Systemlink enable???? zodat je XBConnect en Xlink kunt gebruiken....zou helemaal geweldig zijn..

En wanneer komt hij nu uit? Ik hoor 22 oktober, 29 oktober en 20 november...welke is het nu?? :{

11. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat hij pas ergens in december uitkwam

12. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: nu heb ik egt 4 verschillende data gehoord |:-

13. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ach wacht het wel af, bestel m wel als ie beschikbaar komt op gcshop ofzo. ben voor die tijd toch nog wel bezig met fable.

14. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop gewoon dat heel de serie a (italia compleet is) en dan vooral Juventus. Dat is voor mij eigenlijk het belangrijkste en hoop an ook echt dat ze dat dit keer goed voor elkaar hebben. Dat vond ik trouwens ook denk ik het grootste nadeel van de andere pes delen.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    dat gaat nooit gebeuren.Hiervoor hebben ze ook licencies nodig.En als ze die licencies hadden hadden ze de echte spelersnamen van begin of aan er in gestopt.

Op de pc ging het wel omdat deze patches door fans werden gemaakt maar dit kan op de xbox helaas niet.

Ik kan me wel herinneren dat er voor PES3(of PES2??)op de PS2 een onofficiele disc uitkwam met daarop alle echte namen.Misschien dat zoiets ook voor de xbox uitkomt

16. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    @apoc

Wij waren toch zo'n goed duo samen??? 8) |:-

17. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie wel idd maar ik vraag me toch sterk af of de game SYSTEMLINK ondersteunt...hebben jullie daar als iets over gehoord/gelezen/gezien?

18. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga al die zuid hollanders zo dik inmaken met Pes 4 online, ow ow ow *)

19. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    lol:D....ik maak jou dik in

20. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina