1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Epiph

Epiph Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Het was even wennen maar de Xbox versie, maar na een tijdje spelen gaat het steeds vanzelfsprekender. Alleen is het wat lastiger om de 'special controls' te gebruiken die normaal op de R2 zitten op de PS2 controller. Een knop die ik veel gebruik. En de 'super cancel' (om je speler uit een bepaald loop-patroon te halen) vond ik ook moeilijker uit te voeren..

Maar > Er is geen slowdown meer (die wel in PES4 en WE8 voor de PS2 zit) en het spelen met de Xbox controller went vrij snel. En natuurlijk kun je onbeperkt replays saven op je harddisk, iets wat op de PS2 snel frustreert. Je hebt vaak zoveel mooie replays, maar het is altijd schipperen met die trage en 'kleine' memorycards. No more of that :)

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Maar je kan toch wel zeggen of LIVE alleen content-downloading ondersteunt of dat je inderdaad on-line kan spelen? O-)

4. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Een gesprekje met iemand van Konami en mij ging ongeveer zo >

"Hi, we saw the Xbox Live menu option in PES4 Xbox. So it's going to be Live?" > "Yes".
    "Live playable, or just download content or so?" > "Live playable".
    "Ah, great! Can you officially confirm this?" > "No, sorry".

Oftewel, ja het word Live playable. Alleen moest ik tussen de regels doorlezen. Zolang het nog niet 100% perfect werkt, zal het waarschijnlijk niet officieel aangekondigd worden. De Xbox versie komt volgens hem trouwens ook pas half November (tegenover de PS2 versie eind Oktober), wat weer meer voeding geeft aan deze optie. Is er net meer tijd om alles te tweaken. Maar zie later onze nieuwspost en je begrijpt waarom het bijna niet meer mis kan gaan :)

Anywayz, alles wijst er dus op dat het echt Live playable gaat worden!

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, zo ging mij gesprek met Konami in de eerste instantie ook, maar toen ik later met tijdschriften kwam waar LIVE werd aangekondigd kreeg ik een mailtje dat het on-line zou gaan (dat mailtje is op verschillende forums te lezen geweest). Maar ik begon weer te twijfelen toen een ander weer zei dat LIVE ook kan betekenen: alleen content downloaden. Maar wat jij nu zegt stelt me weer gerust.
    Ik had van Konami-UK trouwens begrepen dat een persbericht deze week zou komen en ik vulde toen maar in dat het tijdens de GameStar Live beurs zou zijn, maar dat lijkt toch niet te gebeuren, want het is vandaag de laatste dag van die beurs...

EDIT: Ja, ook Konami Benelux vertelde me dat Xbox live het pas in november had. Om precies te zijn 20 november. Dat is echter drie weken geleden gezegd, dus wie weet wordt er nog geschoven met die datum.
    Is wel logisch dat het langer duurt, omdat er iets extra's inkomt t.o.v. de PS2 en PC-versie: Live.

Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  6. XeoN

XeoN Guest

En wanneer komtie uit voor de Xbox:+

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Zie mijn ge-edite post twee hierboven :)

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    als je de post van marius leest had je ook zelf op half november kunnen komen |:-

9. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Er is daar een vrij grote Konami stand, met vooral mensen van een Engelse nationale PES league competitie. Daar staan veel Xboxen en PS2's met PES4. Het is niet dat er veel Konami PR guy's rondlopen, dus dat zal daar vast niet meer gebeuren. Wel is er kans dat er nu door Konami direct na het aflopen van de beurs een statement naar buiten wordt gebracht.

Het feit dat de menu optie in het spel zit (met natuurlijk play exhibition match or penalties) geeft veel druk naar Konami, geloof me maar. Ook de Xbox Live mensen van MS die ik heb gesproken lopen te pushen om een officiele bevestiging. Omdat ze zo worden lastig gevallen door al die mensen die die menu-optie hebben gezien :+

Ik kan je wel een tipje van de sluier oplichten... wij hebben het bij die Xbox Live mensen voor elkaar weten te krijgen een PES4 beta versie op een XBL machine uit te testen, waarbij wij dus WEL verder kwamen dan enkel het knopje "Xbox Live". Daadwerkelijk op Live spelen is niet gebeurd, maar...... :)

En dit was echt het laatste wat ik er nu over zeg!

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    We wachten in spanning af... :) Al geloof ik niet dat de tekst 'Play Exhibition Match or Penalties' de uiteindelijke tekst onder het Xbox-icoon wordt. Dat hebben ze gewoon gekopieerd van het er naast staande 'exhibition match'-icoon.
    Wat ik van anderen heb gehoord is dat ze op Live drukten en op een login-scherm uitkwamen... jij schijnt dus nòg verder zijn gekomen... ik ben benieuwd!

11. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ja k heb et filmpje nog een keer bekeken, je hebt gelijk ... en dat koppen doen ze echt stijf ...

12. XeoN

XeoN Guest

Nja, ik wacht gewoon op mn gemak af.
    Zodra hij er is, ga ik hem uitproberen bij Replay.
    En als het niks is, dan neem ik Fifa 2005 wel. :)

13. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    jongens lees het nieuws op xbox world pes 4 gaat online:)

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    is al iets langer bekend :)

edit//ff filmpje downloaden

Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Maar nu is het met je eigen ogen te zien JOEPIE!! :D

16. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi zo

voetbal op live _O_

17. XeoN

XeoN Guest

Fifa 2005 ook he ;).
    Maarja, als Pes4 dit jaar nog voor de Xbox uitkomt koop ik pes zeker !

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Èrg verstandig! PES 4 is maar een paar klassen beter ;)

19. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Filmpje is nu dus online. Ik heb daar lekker in die menu's rond lopen neuzen, na eerst die onwetende Xbox Live gasten flink te hebben omgepraat om PES4 eens op XBL uit te testen :)

Zeker aangezien alle standaard opties erin zitten (quickmatch, optimatch, friendslist, create a match = hosten, rankings etc etc) zijn ze er dus serieus mee bezig. Dat kan iig niet meer worden ontkend! Alles wijst op Live playable! Woehoe!! _O_

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Alles wijst op...? Zo zeker als wat dat het komt! Ik ben zelf programmeur en je gaat niet iets zover opzetten als jij hebt gezien, en dan toch ermee kappen.
    Nee, 100% zeker :)
    Bedankt voor je werk op die beurs! Geweldig!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina