1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks! Maar ik blijf toch een klein beetje behoedzaam. Het cancellen van features, of zelfs complete games blijft iets wat me te vaak gebeurt nowadays. Zeker features die nog niet eens officieel aangekondigd zijn ;) Maargoed, het zit erin. En dat doen ze niet voor niks natuurlijk. Dus ik ga voor 99,5% met je mee!

Dit alles heeft me wel heel wat gewhine bij die Konami en XBL gasten gekost btw. Maar het is het waard geweest :cool:

2. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Marius, goed dat je dit allemaal tegen ons zegt! Ook leuk dat je een filmpje hebt gemaakt (ookal kan ik het neit zien haha), maar het gaat om het idee! Maar kan misschien voor mij bevestigen of Ibrahimovic, Emerson, Cannavaro en alle andere nieuwe spelers nu gewoon bij Juventus zitten of is dit niet gebeurd. Komt er dan eventueel een content download voor? kan je dit aub ff beantwoorden?

3. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    No problem.. van een liefhebber, voor liefhebbers :)

Ik weet niet precies hoe up to date de rosters zullen zijn ten tijde van release. Ibrahimovic zat nu nog bij Ajax, maar deze beta versie was vast al weken oud. Tegen de tijd dat het spel uitkomt, zullen de wijzigingen tot een maand of 2 voor de release waarschijnlijk zijn meegenomen ofzo.

Maar gelukkig kun je met de nieuwe editor echt *heel* makkelijk spelers van teams wisselen, transfervrij. Dus dat gaat echt geen problemen opleveren hoor, kun je supersimpel zelf doen!

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    ...en via on-line content downloaden... misschien! ;)

5. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Marius, ik dank u. Je heb tmijn grootste zorg afgenomen. Ik wil namelijk nu eens een compleet kloppend juventus en dat zal dit jaar eindelijk gaan lukken. Dank u konami voor dit geschenk:p_o__o_

6. XeoN

XeoN Guest

Schitterend gezegd Konnan..;)

7. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    goed werk Marius _O_

1 vraagjuh waar ik al een tijdje mee zit: Kan je ook SYSTEMLINKEN met PES 4?

I hope so and I wanna know!

de release van november is voor mij goed genoeg! :D

8. NRiQ

NRiQ Javascript

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat echt te gek zou zijn? Als je updates content kon downloaden Bijv transfers in het echt dat die dan ook omgezet worden...

9. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx for alle info Marius! We waarderen het enorm! _O_

10. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks voor de vette info_0_

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    denk niet dat zedat doen omdat ze dan toch liever PES5 uitbrengen.

Maar Marius heb je ook gameplay videos geschoten of ging je puur voor L!ve?

12. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind updates nu niet echt bepaald belangrijk...je kan spelersnamen enz. toch makkelijk editen... :p

13. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ja okay maar het scheelt je veel tijd, en de gezichten zien er dan zo raar uit enzo 8)

14. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    laten ze daar is ff 400 man op dat spel zetten en het over een week uitbrengen:p nee joke ff serieus met dat xbox live gaat het zo fifa voorbij he.... arme ea

15. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Shaky cam materiaal van gameplay is niet zo heel boeiend. Er zijn al vrij veel filmpjes op het internet te vinden van WE8 / PES4, op hogere kwaliteit dan shaky cam. En direct feed wilde MS / Konami helaas niet toestaan :'-(

Sorry!

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    mja,kun je niets aan doen he :)

je hebt toch PES4 op de xbox gespeeld of?

Hoe is om tijdes een wedstrijd om met de zwarte(of witte?)knop trucjes te doen.Ik vind het namelijk best wel rot om die 2 knopjes te gebruiken als je de andere knopjes ook (ongeveer) tegelijktijdig nodig hebt.Meestal heb je de zwarte en witte knop in games niet vaak nodig maar bij PES4 heb je dat zeker wel.

edit//ik heb het rouwens over spelen met een controller s

Laatst bewerkt: 6 sep 2004
  17. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Is er niet een manier om de game op de xbox met een PS2 controller te spelen!? Eventueel een adapter, of gewoon een joypad ind e vorm vand e ps2 controller, maar dan voor XBOX!?

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    je hebt idd wel een adapter om met een ps2 controller op je xbox te spelen

ik zoek wel even een link

edit//Gevonden

Laatst bewerkt: 6 sep 2004
  19. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    handig maar dat zou ik dus nooit kopen...bij een Xbox hoort nu eenmaal een Xbox-controller O-) en het is eigenlijk zonde om voor 1 spel zo'n converter en een ps2-controller te kopen. Ik doe het wel met de Xbox-controller-S :cool:

20. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Marius goed werk man. Het was zeker fantastisch op PES 4 te spelen op de xbox?

Ik ga deze game zeker halen. Fifa is mijn te simpel. Daar gaat het als volgt: buitenspeler rent, geeft de bal voor, blijf drukken op het schietknopje en er valt vanzelf een goal met een omhaal.

Deze game heeft veel betere gameplay als ik het zo hoor. Maar Marius hoe zit het met de controls, zijn ze een beetje logisch/ makkelijk.

Het is natuurlijk al geweldig dat de game als het goed is live gaat. Lekker een potje online voetballen. Sporten over live is gewoon geweldig. Maar ik hoop toch ook zeker op de functie content download. Met name omdat ik hoop op downloads met updates of downloads waarin de spelers voor jou ge-edit zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina