1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat die pas in december komt.
    Het zal is weer niet uitgesteld worden.............

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Vorig jaar verscheen PES 3 twee weken eerder...

3. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Boeit me niet echt wanneer de game wordt gereleased. Er komen al zoveel andere topgames dat ik er waarschijnlijk toch geen tijd voor heb.

Ik ben wel erg benieuwd naar dit spel. Nog nooit eerder heb ik een PES gespeeld (altijd FIFA) en de reviews scheppen hoge verwachtingen van deze games. Volgens vrienden van me is de PES serie echter helemaal niet beter dan de FIFA serie.

4. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    die vrienden hebben gewoon niet genoeg PES gespeeld...anders zeiden ze wel anders...
    de gameplay is 10 x beter dan die van de Fifa-serie en de gameplay vind ik het belangrijkste in een game...

er word gestrooid met releasedata dus het is afwachten geblazen...en tot die tijd idd Burnout 3 spelen :D

5. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    geef mij daan even geld voor burnout:)

6. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    kom maar halen....het is op loopafstand :D ;)

7. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ok kom er aan:p

8. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Ind, de Pro Evolution Reeks is nooit echt een spel geweest dat zich vaak laat uitstellen. Als er eenmaal een datum staat, dan is dat meestal wel voor definitieff.

9. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    het is te hopen want pes 4 online das egt gewoon zo gaaf he

10. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik weet echt niet wat nu de "echte" releasedatum is hoor :{

de 1 zegt dit, de ander zegt dat |:-

11. NL Sander

NL Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt in de herfst weer een aantal uurtjes huiwerk vergeten |:- :D
    _O_ KONAMI _O_

12. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jouw was zou ik andere vrienden zoeken. Zelfs een vriend van mij die totaal een non-gamer is heeft na spelen van PES 3, FIfa lettelrijk in de prullenbak gegooit _O_

13. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    [GEZ] Nieuw stel vrienden die het spel PES kunnen waarderen. [Xbox]

Zie titel. ;)

Kan er zelf echter niet over oordelen, gezien ik PES dus nog nooit heb gespeeld. Misschien dat ik PES 4 dus ga aanschaffen, maar niet meteen. Wacht wel totdat de game is afgeprijsd.

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij hetzelfde. Altijd Fifa gespeeld tot ik er echt moe van werd door de herhaling en toen maar is PES 3 gaan spelen. Dat is echt zo'n wereld van verschil. Echte gamers spelen PES 3 als ze van voetbal houden en zelfs als ze voetbal haten kunnen ze dit door de gameplay alleen al eigenlijk niet slecht vinden. PES komt ook veel dichter bij de werkelijkheid, vooral de goals en samenspel (over bijv. de flanken) zijn dingen die exact zijn nagebootst uit de werkelijkheid en Fifa in mijn ogen mist. PES speel ik niet zo lang maar wel heeeeel vaak, al 12 seizoenen volgespeeld zonder enig moment van verveling. Probeer dat maar eens met Fifa...

15. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    kerel...ik zit hier ff te watertanden 8)

ik kan niet meer wachten!! }:]

jullie wel??

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    wat een geweldig nieuws!!! (heb net weer internet sinds een week)

@ lekkerbek: replays zijn super, je kunt de hele aanval zien en net zoveel in/uitzoomen als je wil, ook is de camera volledig bestuurbaar.

wat ik echter wel slecht vind, de cover. (hoop dat die in interboys boekje niet de echte is) dat is namelijk de reden dat veel mensen nog steeds voor fifa kiezen. ze zien in zo'n boekje de 2 naast elkaar, de ene heeft een rustige/saaie voorkant, de ander heeft echter de populairste voetballers van dit moment op de voorkant, dat is de keuze natuulijk snel gemaakt...

november wordt in ieder geval een hele mooie maand, halo en pes4, wat wil een gamer nog meer _O_

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ik weet niet wat voor een cover in het intertoys boekje stond maar moet Thierry Henry opstaan.(Hier hebben ze vorige week een contract mee gesloten)

18. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    int intertoys boek staat een simpel groen veld met de tekst: Pro Evolution Soccer 4....hoe weet je dat henry erop komt???

Laatst bewerkt: 8 sep 2004
  19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    er stond ergens dat Konami met Henry een contract heeft gesloten voor PES4

20. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Hebk op http://soccer.gamez.nl/ gevonden:

Konami strikt Henry - 26 augustus 2004

Door: Jan van Haaren
    Europees voetballer van het jaar Thierry Henry heeft een contract getekend bij Konami. De Franse topspits wordt het gezicht van Pro Evolution Soccer 4.

Thierry Henry is op dit moment Europees voetballer van het jaar en vorig seizoen uitgeroepen tot beste speler in de Engelse Premier League. De aanvaller is aan zijn zesde seizoen in de rood-witte outfit van de Gunners bezig. Sinds 1999 heeft hij maarliefst 154 doelpunten gescoord voor Arsenal.

De talentvolle Fransman heeft in het verleden al meermaals laten uitschijnen een grote fan te zijn van de Pro Evolution Soccer-reeks. Ontwikkelaar Konami ziet het dan ook als een grote stap voorwaarts om de ultieme realiteit in een voetbalspel te bereiken.

De deal houdt onder andere in dat Henry op de cover van Pro Evolution Soccer 4 zal verschijnen. Ook zal hij beschikbaar zijn voor promotionele doeleinden tot aan de release van het spel in oktober dit jaar.

"De Pro Evolution Soccer-reeks is veruit de meest realistische, ik ben zeer tevreden om betrokken te worden bij een spel van dit kaliber en kijk ernaar uit om nauw samen te werken met Konami Europa in de komende maanden.", aldus Thierry Henry.

Nou, als Henry het al de meest realistische footy vind!! :9 :D

ps.. release oktober?! :9 *)

Laatst bewerkt: 8 sep 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina