1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XeoN

    XeoN Guest

    Pro Evolution Soccer 4
    komt naar Xbox Live


    9 september 2004 - Diegenen onder jullie die altijd op zoek zijn naar de allerlaatste gaming nieuwtjes willen vast graag weten of de geruchten echt waar zijn dat Pro Evolution Soccer 4 op Xbox Live kan worden gespeeld. Je nieuwsgierigheid wordt bevredigd want wij weten er alles van.

    Konami of Europe heeft onze hoop bevestigd: het is waar, de ultieme voetbalsimulator is volledig uitgerust met gameplay voor Xbox Live. Het hele ontwikkel- en testproces van Pro Evolution Soccer 4 heeft dan wel lang geduurd, maar het is absoluut de moeite waard geweest. Het is voor het eerst

    dat Pro Evolution online kan worden gespeeld en dit is een gigantische sprong voorwaarts voor deze game.

    Pro Evolution heeft nieuwe standaarden gesteld op het gebied van realisme en intuïtieve gameplay in voetbalsimulaties. De gehele ervaring wordt nog authentieker dankzij de realtime matches, scoresystemen en speciale mini-competities via Xbox Live. Realisme krijgt een nieuwe dimensie met Pro Evolution Soccer 4, dat bovendien trots mag zijn op de nieuwe schiet- en set piece-systemen, het feit dat de spelers er precies zoals in het echt uitzien, en de uitgebreide pass- en schietsystemen.

    Kunio Neo, directeur van Konami of Europe merkte op: "De mogelijkheid om deze ongelofelijke game online te spelen zal de vele subtiliteiten en complexiteiten van Pro Evolution Soccer 4 bij een totaal nieuw publiek introduceren en de reputatie van de game als de ultieme voetbalsimulator verder bevestigen."

    Pro Evolution Soccer 4 komt uit in november - we houden je hier op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen...




    Bron :
    Xbox.nl
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    ...en jij maar denken dat je iets nieuws vertelt :D
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    _O_

    btw marius waar blijft de beloofde preview? O-) ;)
     
  4. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Toch mooi dat het nu ook officieel door Xbox.nl wordt medegedeeld en nu ook duidelijk is dat de Xbox versie echt in november komt (vond ik ook nog steeds onduidelijk).
    Toch vind ik dat Konami nou is flink aan de slag moet met de marketing, want tot nu toe is dat nog helemaal niks. Enkele shaky cams en een aantal screens die je op 1 hand kunt tellen is nog het enige wat ik heb gezien. Toch jammer, vooral omdat ze met deeltje 4 beter dan ooit Fifa's kontje kunnen schoppen, laat ze dat dan ook doen!
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  5. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    idd sijmez, maar hebbe jullie die filmpjes op kikizo al eens bekeken, wel vet hoor.
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Marius is behoorlijk verkouden, dus die doet na zijn werk de laatste dagen niet veel meer dan slapen en bankhangen om het niet erger te laten worden :)

    Maar er staat al het eea 'op papier'.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    als je een asperine nodig hebt moet je maar bellen :9

    in ieder geval beterschap _0/
     
  8. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha....slijmbal ;)

    daarentegen ben ik wel erg benieuwd naar Marius' z'n preview....
     
  9. bagagoal_89

    bagagoal_89 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb motherfucking zin in dit spel. Om dit spel twijfelde ik eerst of ik nu een Pleestésjen 2 moest kopen of een Iksboks. Nog steeds geen spijt van mijn keuze. Xbox is chill :cool:

    Say hello to PES 4 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

    Doei _0/
     
  10. XeoN

    XeoN Guest

    De gameplay is gewoonweg verslavend.
     
  11. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, als de disc niet kapot was zou ik nog wel wekelijks deeltje 2 in de Psone doen om eens lekker te gaan spelen _O_
     
  12. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ìk ben ook heel erg benieuwd naar de preview maar zal het niet een samenvatting gaan worden van wat hier besproken is. Zo veel bijzonders meer is toch niet bekend of heb ik het heel erg mis?
     
  13. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Toch is het wel lekker om het dan samengevat te kunnen lezen. En niet verspreid op verschillende pagina's.
     
  14. XeoN

    XeoN Guest

    Fifa '05 wordt ook goed.
    Aangezien EA Fifa blijft verbeteren, kan fifa op net zo'n niveau komen als Pes. Pes al bijna perfect, dus daar hoeft niet meer veel aan veranderd te worden.:cool:
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, vast! FIFA ligt nog maar een lichtjaar achter! :D
     
  16. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat de gameplay van Fifa '05 veel beter zal worden dan Fifa '04 dus Pes blijft roeleren! _O_
     
  17. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Mèèèp....fout...de gameplay van Fifa 2005 is veeeel beter dan dat 'niet zo goede' fifa 2004. Maar kwa gameplay loopt het nog niet zo lekker als in WE8 of WE7I :D. Ik neem ze gewoon allebei, terwijl ik mezelf eerst had beloofd Fifa 2005 te laten...totdat ik m speelde...
     
  18. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je dan dat Fifa '05 lekker speelt op console? PU Gameplay?
     
  19. XeoN

    XeoN Guest

    Jep.

    Fifa en Pes komen beiden in mijn bezit.:cool:
     
  20. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    jup...ik ook....kost me toch geen cent }:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina