1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Ok...console weet ik nog niet, maar de pc versie van fifa 2005 is zowiezo al beter dan de console en pc versie van fifa 2004. Als je een goede gamepad voor je pc hebt, zou ik zeggen down die demo en check...Ik weet 100% zeker dat je het met me eens bent. Maar het gaat hier om PES, en PES (WE8 of WE7I) speelt nog steeds beter...Maar ik kijk altijd naar het totale pakketje en dus ook het uiterlijk en wat er allemaal bij zit :).

2. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    maarja...het gaat mij 100% om de Xbox natuurlijk...gameplay en alles....mijn pc is niet al te snel dus demo lijkt me onverstandig hoewel ik hem graag zou willen spelen ;)

3. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Ok...dan kan ik er niks over zeggen :).

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Tja ik vond Fifa2005 toch nog wat tegenvallen. Nogsteeds die arcade feel, die veel te grote actieradius bij het maken van een actie. Daarmee bedoel ik dus; zet een beweging in op meters van zijlijn, en vervolgens loopt je mannetje compleet met bal over die zijlijn, zonder dat je er nog op kunt ingrijpen. Bij PES zou je gewoon R2 inhouden (bij Xbox de witte knop) en je mannetje legt direct de bal compleet stil aan zijn voet, soort van kapbeweging.

Dat zuigt bij Fifa, bij PES weet je altijd als je de bal verliest, waarom dat zo was. Je rende te hard, je probeerde 1 mannetje teveel te passeren, wat dan ook. Bij Fifa is het vaak nogsteeds van "WTF, waarom ben ik nu weer de bal kwijt". Omdat de controls zo sluggish aanvoelen. Die directheid, die response van PES mist het nog. Al zit er wel vooruitgang in de zaak :)

Ik vind PES4 / WE8 echt weer een flinke verbetering tov zijn voorganger PES3. Heerlijk gewoon, al is het ook moeilijker geworden om te scoren. De animaties van je spelers zijn gewoon echt om te kwijlen. Zo vloeiend, zo soepel, zo realistisch en zo veel ook! Elke keer weer zie je nieuwe dingen.

Maargoed, ik hoop dat ik vandaag die preview af kan tiepen, voel me weer iets beter nu :)

5. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    dat is perfect! Ben benieuwd! succes verder nog! Mooi dat ik alleen goed nieuws hoor over PES 4! behalve dat ik dan nog zo lang moet wachten :'-(

6. XeoN

XeoN Guest

We wachten vol spanning op je preview Marius! :cool:

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Dat gevoel heb ik bij fifa2005 dus ook marius. Je weet gewoon precies wat er gaat gebeuren. Ik wacht af op je preview...

8. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ben erg benieuwd naar je preview...

9. XeoN

XeoN Guest

Maybe lees ik eroverheen maar:

Is het nu mogelijk om vriendschappelijke wedstrijden te spelen met clubs?
    Zonder de masterleague te spelen had je in pes3 alleen de keuze om met nationale teams vriendschappelijke wedstrijden te doen.
    Is het nu ook een beetje zoals Fifa, je kiest je favo cluppie en je gaat gewoon een potje voetballen ?

10. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Dat kon PES3 toch ook??? Of ben ik nou een beetje demend aan het raken..
    In ieder geval kan je seizoen doen of toernooi met clubs.. Dus Masterleague hoeft niet perse..

11. XeoN

XeoN Guest

Haha demente :p.

Maar ik bedoel, je doet Exbithion of hoe je dat ook schrijft in ieder geval Friendly Match.
    Is het dan ook mogelijk om bijv Ajax - Feyenoord of AC Milan - Juventus of Ajax - Juventus ect ect.

12. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kan je zo'n wedstrijd spelen.. :{

13. XeoN

XeoN Guest

Nja, ik vroeg het maar omdat dat bij pes3 niet het geval was...

14. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: ik snap je niet helemaal...je bedoelt: Kan ik bijvoorbeeld een wedstrijd Ajax-Juventus spelen? :confused: in Exhibition mode... wat bedoel je nu precies?

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ja dat bedoelt ie volgens mij

16. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat kon in PES 3 al... alleen nationale teams? ...mwah..denk het niet...druk op R1 wanneer je de nationale teams ziet en je ziet een lijst met clubs...

17. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Juist.. Xeon heeft vast geen handleiding ;)

En geen oplettende ogen. Want het staat er ook gewoon, bovenin je scherm :D

18. XeoN

XeoN Guest

Damn hoor he:p
    Wist ik niet :eek:
    Ik heb de pc versie dus vandaar...

19. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor die optie op pc zal er ook wel een knop zijn ;)

20. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Gelukkig het ligt niet aan mij... Dat kan op de PC ook... Ook door de R1 knop te gebruiken (ik hoop dat je de R en L knoppen wel gevonden hebt, anders mis je toch wel een belangrijk deel van het spel :) )

Wat ik me trouwens afvraag is hoe ze de controller gaan indelen op de X-Box.. Dit omdat je bij de PS 2x2 knoppen aan de bovenkant van de controller hebt en bij de X-Box alleen de fire knoppen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina