1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar de mainstreamers zien dadelijk alleen FIFA liggen, en weten dus niet van het bestaan van PES op de XBOX. Toch een gemiste kans...

2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Is jammer ja, pas 26e, ik had wel wat leuks willen hebben tot 11 november. Maar ja, dan haal ik deze toch samen met splinter cell 3. Op pesinsight staat nog steeds 22 oktober, ik heb dat mannetje ff gemailt om te vragen.

3. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    jammer man....26e....maar wanneer komt Fifa 2005 op Xbox uit? (op PS2 op 14 oktober)

4. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0

Volgens tothegame komt die de 15 oktober uit

5. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    jup....dan zou dat nog een schrale troost zijn...... ;)

6. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er 11 november dan? Lekker snoepjes ophalen bij de mensen? :+

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Die zijn van EVO-WEB hè? Jammer dat ze zijn gespeeld op level 3. Ik had level 5 wel eens willen zien...

8. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    vind dat die mannetjes wel erg snel lopen, of hoort dat zo? die benen bewegen zo snel.
    ziet er niet echt mooi uit.

9. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    mmm....hier kan ik hem niet openen :mad: ...
    zit op school dus probeer het thuis wel :)

10. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd als dat maar goed komt............

11. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand een idee welke codec dit is??? Krijg hem niet geopend op het werk in media player..

12. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Wel fraaie filmpjes, maar ik weet zeker dat ze versneld zijn. Kan toch bijna niet anders, zelfs in het menu scrollt ie als een gek erdoor heen dus het lijkt me dat het gewoon versneld is. Verder nog wat leuke dingen:

- Geselecteerde mannetje op de minimap licht blauw op (ziet er goed uit)
    - Bij teamselecteren waren er zeker meer teams maar toch nog veel niet gelicenseerd (zoals de Italiaanse vlag met een cijfer als teamlogo)
    - Waarschuwingen van de scheidsrechter, erg goed gevonden
    - Bij goals echte animaties en niet een beetje afwisselend cameragebruik zoals bij PES3
    - Replays nog uitgebreider
    - In het pauzemenu staat onderaan 'Command list', was dat bij PES3 ook al zo en wat zou het kunnen zijn?
    - Alle namen waren wel gelicenseerd maar de teamnamen en shirts niet allemaal (Man U, Chelsea en Arsenal bijv. niet)
    - Bij het wisselen van spelers (Formation Settings) geen statistieken van spelers in het middenscherm (misschien komt dat nog)
    - Mooie buitenspelgoal animatie (speler juigt maar grensrechter steekt vlag op)
    - Penalty schieten zou toch met richten en sterkte van schieten worden?

Gelukkig is er niet extreem veel veranderd en het ziet er gewoon erg leuk uit. Graphics vind ik trouwens wel gewoon goed hoor, zeker de animaties. Ik denk dat ik toch ga overwegen om in Spanje te gaan spelen, want daar hebben ze wel ff alles gelicenseerd. In Nederland is het niveau toch eigenlijk te laag.

@ M@cer: Bij mij staat er de ffd-show Mpeg-4 Video Decoder...

Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  13. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    VLC media player doet het (bijna) altijd, leuk! weer nieuwe filmpjes.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb vanmiddag PES3 voor de PC gekocht. Maar de wedstrijden lijken wel in slowmotion afgespeeld zijn. Heb ik 'm al op de laagste resolutie staan maar toch lopen ze niet "snel". Heb een P4 2,8 Ghz met 512 Mb maar wel een interne videokaart van 32Mb. Maar dan zou hij toch nog wel enigzins soepel moeten lopen op de laagste resolutie? (640 x 480)

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het zijn idd beelden van PES4 op de ps2.Veder is het jammer dat de videos in een slechte qualiteit zijn.

Wat me is opgevallen dat sommige spelers abnormaal hoge shirtnummers hebben die ze in echt niet hebben(kezman heeft 98 en guily 95)

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    oeiei ik hoop maar dat dit playstation beelden zijn ;)

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hartstikke bedankt voor de site! Staat inderdaad zeer nuttige info op!

Thank you! _O_

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    In het eerste filmpje kiest hij 10 minuten voor de lengete van een helft en het filmpje duurt maar iets van 8 minuten terwijl je toch 1 helft plus menus te zien krijgt.Hieraan kun je ook wel zien dat het spel te sne loopt

als je de posts boven je gelezen had , had je kunnen lezen dat het om de ps2 versie gaat :{

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb de officiële Konami patch gedownload (1.30) en de slowmo is nu veeeeeeel minder! Hij loopt nu eindelijk veel soepeler, en is het fijner om te spelen!

Nu snel aan de Master League beginnen! :cool:

20. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Speel jij al je wedstrijden met double speed? Dat is echt ziek snel, veel te snel toch? Mijn PES draait ook niet echt toppertje (wat wil je op een AMD 1400 Mhz en Geforce 2 MX :)) maar op 640x480 gaat het nog wel. Maar double speed is zelfs op mijn pc veeeeel en veeeeel te snel, gebruik jij die serieus altijd? En de herhaling is natuurlijk wel slowmotion hè ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina