Wel fraaie filmpjes, maar ik weet zeker dat ze versneld zijn. Kan toch bijna niet anders, zelfs in het menu scrollt ie als een gek erdoor heen dus het lijkt me dat het gewoon versneld is. Verder nog wat leuke dingen:
- Geselecteerde mannetje op de minimap licht blauw op (ziet er goed uit)
- Bij teamselecteren waren er zeker meer teams maar toch nog veel niet gelicenseerd (zoals de Italiaanse vlag met een cijfer als teamlogo)
- Waarschuwingen van de scheidsrechter, erg goed gevonden
- Bij goals echte animaties en niet een beetje afwisselend cameragebruik zoals bij PES3
- Replays nog uitgebreider
- In het pauzemenu staat onderaan 'Command list', was dat bij PES3 ook al zo en wat zou het kunnen zijn?
- Alle namen waren wel gelicenseerd maar de teamnamen en shirts niet allemaal (Man U, Chelsea en Arsenal bijv. niet)
- Bij het wisselen van spelers (Formation Settings) geen statistieken van spelers in het middenscherm (misschien komt dat nog)
- Mooie buitenspelgoal animatie (speler juigt maar grensrechter steekt vlag op)
- Penalty schieten zou toch met richten en sterkte van schieten worden?
Gelukkig is er niet extreem veel veranderd en het ziet er gewoon erg leuk uit. Graphics vind ik trouwens wel gewoon goed hoor, zeker de animaties. Ik denk dat ik toch ga overwegen om in Spanje te gaan spelen, want daar hebben ze wel ff alles gelicenseerd. In Nederland is het niveau toch eigenlijk te laag.
@ M@cer: Bij mij staat er de ffd-show Mpeg-4 Video Decoder...
Laatst bewerkt: 21 sep 2004