1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat is die patch dan waarmee je al het geld hebt zodat je Double Speed kunt kopen? Want ik heb de officiƫle Konami patch gedownload. Dus waar staat die patch voor dat geld?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als ik 'm op Double Speed zit gaat ie als een raket. Dus weer TE snel (op laagste resolutie) Zal de hoogste resolutie 's aanzetten en kijken of ie het dan beter doet op Double Speed. Maar na het downloaden van de officiele 1.30 patch van Konami speelt het al heel wat lekkerder! :)
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ff een filmpje bekeken (juventus-arsenal)
    Ik vind t er wel mooi uitzien alleen valt tegen dat Arsenal, North London heet:mad:. De namen kloppen ook nie egt aan engelse zijde, maja dat werd al vaker gezegd.
    Voor de rest ziet het er heel erg goed uit:D

    Kheb alleen een probleem: ik heb geen geluid:confused:
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  4. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    @ elgee: is het juventus compleet van dit seizoen: namen als cannavaro, emerson, ibrahimovic, blasi enz enz? kan je dit aub beantwoorden
     
  5. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik kan het neit zien op een of andere manier:mad:
     
  6. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
  7. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    De namen van Arsenal kloppen verder wel hoor, die hebben ze wel allemaal gelicenseerd zover ik kon zien.
    @ konnan: de enige die erbij stond was Blasi, de rest was nog niet in het elftal opgenomen (dus ook niet op de bank). Misschien dat ze dat nog wel aanpassen hoor, ben benieuwd. Cannavaro en Ibrahimovic zijn toch wel grote transfers, maar ook Emerson is een goede speler.

    Btw die goal van Trezeguet in de wedstrijd Juventus - Arsenal is wel vreemd, omdat je in het schietbalkje onderaan kunt zien dat ie keihard uithaalt (helemaal vol) terwijl hij hem gewoon erin tikt. Normaal schiet je dan toch gewoon over? Als je iets te enthousiast zit te rammen op de schietknop bij PES 3 en het balkje voor een groot deel gevuld is schiet je toch echt over, maakt bijna niet uit hoe dichtbij je staat...
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan ik cker beantwoorden
    Ik zag van die 3 alleen Blasi ertussen, de rest zeker weten niet. (basisopstelling en hele elftal gechecked)
    Ow en bij Arsenal had ik me vergist, alleen de naam Arsenal klopt niet, de spelersnamen allemaal wel:)

    Ik heb het nu een tweede keer dus bekeken en heb gezien dat het filmpje sneller loopt dan het bedoeld is. Dit kun je zien aan de benen en de tijd van de basisopstelling laten zien van beide teams.
    Over dat doelpunt: volgens mij schiet ie hem juist keihard binnen (rechter bovenhoek) dus dan lijkt het me logisch dat het balkje helemaal vol is.
     
  9. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
  10. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank jullie wel voor de antwoorden! Jammer genoeg wel verkeerde antwoorden:mad:
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Er zit inderdaad geen geluid bij het filmpje. Verder mooi filmpje! Jammer van de abnormale snelheid!
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    @Tao Tek: het scheelt inderdaad als ik 'm op een hogere resolutie zet. Ben nou nog beetje aan het testen welke resolutie het beste is. Dus dat het spel snel blijft laden en toch mooi eruit ziet met de beste snelheid! ;)
     
  13. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Tao_tek: Harstikek bedankt ik kon de filmpjes nu inderdaad zien.

    Maar wat is dit irritant zeg, juventus heeft nog niet het nieuwe clubteken, niet de nieuwe spelers, en nog het oude shirt (dat ook in deel 3 zat). Ik zeg dit over Juve omdat ik fan ben, ik weet neit hoe het bij andere teams zit. Ik vind dus dat dit een enorme tegenvaller is.
     
  14. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus als je daarvoor de game vind tegenvallen ga je toch lekker voor fifa!
    Met slechte beroerde gameplay maar wel met alle licenties!
    :confused:
     
  15. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    He Ghost 14, wat lul je nou, ik zeg dat dat feit een tegenvaller is. Beetje beter gaan lezen...Ik heb alle PES delen dus kom nou niet met je slimme verhaaltjes over dat ik beter voor Fifa kan gaan met licensies.
     
  16. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok sorry dacht dat jij zo`n 1 of andere nerd was die elk jaar fifa koopt.
     
  17. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    filmpje hier aan de praat gekregen...gaaf gaaf gaaf! Probeer dat goal van Trezeguet maar na te doen met Fifa....lukt je niet 8) ....oei oei oei....heb zo'n zin in dit spel he! *)
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben ook Juventus fan en ik vind het ook zeer jammer dat de nieuwe shirts/logo/opstellingen er niet in zitten. Had graag met het nieuwe Juve gespeeld!
     
  19. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Hopelijk komen er ook voor de Xbox patches zodat alles weer netjes staat.. Desnoods moet ik mijn Xbox er voor om laten bouwen..
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    ...en als je je Xbox laat ombouwen kan je weer niet op LIVE spelen omdat-ie dat gelijk detecteert en dan word je voor het leven geschorst op LIVE.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina