1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Dag dames,

    Willen jullie voortaan eerst de faq lezen voordat jullie gaan posten, het is namelijk ten strengste verboden om het hier over mods/ombouwen te hebben!

    Dus hou je aan de regels.
     
  2. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    ff voor de duidelijkheid tao.....t ging over deze zin:

    "Desnoods moet ik mijn Xbox er voor om laten bouwen.."

    En tis nou eenmaal niet toegestaan op dit forum om hierover te praten dus hou je daaraan.
     
  3. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt voor de bijstand, maar ik kan het ook alleen :)

    @Tao_tek: de posts bevatten de woorden:

    *Ombouwen.
    * Mod-chip.

    Dat is voor mij al reden genoeg om je/jullie op de faq te wijzen.

    On-topic maar weer.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    En als je nu zegt dat je je default masterleague team wilt ombouwen tot een wereld-topper, is dat dan ook verboden? ;)
     
  5. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    haha.. jij zegt 't
     
  6. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe of je wilt Van Nistelrooij ombouwen tot een blonde gast met de Edit-Mode?

    Weten jullie trouwens al of er een officiele site is van PES 4?
     
  7. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee geen officiele site, maar natuurlijk wel pesinsight en pesfan.
     
  8. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit de beelden van deel 4 zijn. Zou het niet zo kunnen zijn, dat het beelden van Winning Eleven 8 zijn. Het valt me echt zo zwaar tegen dat alle teams niet up-to-date zijn. Weet iemand of er dan toevallig geen contents komen
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ze hebben schijnbaar niet de nieuwste licentie voor de Serie A. Ze hebben nog de licentie van vorig jaar. Vandaar dat "ons cluppie" (Juventus) nog niet up-to-date is :'-(
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Punt één, àls het van PES 4 is, dan hebben ze nog tot november om e.e.a. up to date te krijgen.
    Punt twee is dat ik denk dat je de nieuwe updates toch wel te pakken kan krijgen.
    Dus wat maakt het uit?
     
  11. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een update eroverheen gooien? Bij de PS2 versie heb ik dat nooit kunnen doen hoor. Ik weet dus eigenlijk niet zo goed wat jullie bedoelen met een update eroverheen gooien? Gaat het dan ook om de Xbox versie die je kan updaten?

    @rivanov: Blasi, Olivera en Zebina zitten wel in het team. Verder nog heel erg vele onbekende spelers (komen uit de primavera). Ze hebben dus toch niet alle oude spelers in de selectie. Bij Barca zag ik trouwens dat het grotendeels compleet was. Hopen dat dit goed komt, ook voor het nieuwe tenue en ook belangrijk, het nieuwe clubTEKEN!
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2004
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je moet daarvoor maar eens langsgaan bij http://www.evo-web.co.uk/forums/index.php? Daar hebben ze updates (optiefile) gemaakt die je op een CD kan branden en daarmee op je playstation 2 kan zetten.
    Ze hebben jammer genoeg de hele website ge-reorganiseerd, maar ze hebben er een download-section waar je het waarschijnlijk kunt vinden. Anders moet je een zoekaktie doen naar 'optionfile'.
    Hopelijk heb je hier wat aan :)
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2004
  13. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    HanTerp: Kan je misschien aub stap voor stap aangeven hoe ik het vind op de site (kan het nergens vinden) en hoe het dan werkt via je playstation 2. Ik heb namelijk geen omgebouwde ps2 of een action repley of iets in die richting. Als dit zou kunnen zou ik je eeuwig dankbaar zijn _O_ _O_ _O_ :p
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zal iets voor je opstellen :)
    Je hebt er geen omgebou... je weet wel :D voor nodig, want je wijzigt alleen de optiefile op je memorycard, net alsof je het zelf ge-edit hebt...
    Ik ga het even voor je uitzoeken....
     
  15. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Nomaals, heel erg veel dank grote HanTerp;)
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Via EVO-WEB ben ik op een website uitgekomen: http://mysite.wanadoo-members.co.uk/cd2mem
    Hier wordt alles (in het Engels) tot in detail uitgelegd. Voor zover ik kon zien is de benodigde software in de vorm van links aanwezig en kan je alles dus van deze site halen. Voor overige (legale) programma's zie ftp://lomungtung.no-ip.com (user/pass beiden 'we' )
    enne,... zeg maar gewoon Han ;)
     
  17. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Han,

    Heb je misschien msn, dan kan ik je ff via daar spreken over de programma's. Het is namelijk best ingewikkeld....:p PM me anders ff voor je mail.

    Groeten Robin
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit topic heet idd niet voor niks Pro Evolution Soccer 4 op Xbox :p
     
  19. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja, ik ben zwaar tegen de console wars dus vandaar dat ik gewoon over een ps2 lul in een xbox forum:p. Nee, geintje, ik zal het ind ff verder via msn doen, vandaar dat ik ze mail vraag.
     
  20. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Mmm dat zal dus ook wel mogelijk worden voor de Xbox lijkt me? Dat zou wel een fraaie uitkomst zijn, behalve als je dan niet meer online kunt spelen, dat zou nogal balen zijn. Is daar al nieuws over?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina