Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem in ieder geval gepre-orderd:).
     
  2. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een Xbox game in de winkel zien liggen voor 69€ en ik woon ook in België.
     
  3. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Hi..., Ik woon welliswaar in NL, maar in het prille begin van de xbox, kostten games als PGR en Halo wel gewoon zowat 70 euro (69,99/69,95). Maar NGC verkocht haar spellen voor maar 60 euro, dus werden de xbox spellen ook 60 euro officieel.

    @ MasterApu, SW:Battlefront had op het plaatje ook geen lice balkje staan, maar had ook gewoon live, zal wel te maken hebben met het feit dat dit ook nog niet de definitieve cover is...
     
  4. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel waar maar als we Tronky mogen geloven betaalt hij nu nog steeds 69€ voor een game en dat klopt niet :)
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Dat kan best wel.Hier betaal je bij de Music Store ook nog gewoon €70 voor sommige nieuwe games.Niet dat ik daar de spellen koop maar ze worden dus nogwel voor €70 verkocht
     
  6. XeoN

    XeoN Guest

  7. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil hem zo graag pre orderen. Gelukkig ben ik binnenkort jarig, en krijg ik dan weer geld :D
     
  8. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. speciale winkels dan waar ik geen voet binnen zet (of toch zeker nix zou kopen) :p
     
  9. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1

    Jammer genoeg wel... en als ik dan drie games wil kopen(fable pes4 & halo2) scheelt dat al gauw 3x 20€ =60€ ...
    Dus stel ik m'n vraag opnieuw: kent iemand een site, die levert aan België en waar je gewoon aan de deur kan betalen?(hoe noemt dat feitelijk? rembours?)
    Alvast bedankt!

    Edit: net ff gezocht en terechtgekomen op www.bestel.nu , die levert ook buiten nl , maar weet iemand hoe betrouwbaar deze site is? Prijs voor pes is hier 53€. Als ik dan nog extra verzendkosten moet betalen & verzekerd versturen kan dat mss nog oplopen...
    En waarom zijn die voorwaarden altijd zo moeilijk geschreven...
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2004
  10. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Tronky,

    Naar aanleiding van jou vraag ben ik ff op die site gaan kijken maar op de 'hoofd' pagina staat dat ze binnen de EU geen verzendkosten berekenen. Die 53 euro is dus helemaal inclusief.
     
  11. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    ...btw...op gcshop staat nu wel op de cover het Xbox Live balkje...
     
  12. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    maare... ik wil niet zeuren maar donderdagavond zou er al een preview op de site staan
     
  13. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    niet dus :D kweet ook niet..misschien is hij toch weer ziek geworden.. :confused:
     
  14. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik werk tegenwoordig zelf bij de FRS in Rotterdam en kan je melden dat bij de afdeling nationale inkoop van FRS de release data van PES4 8 oktober is op dit moment.
    De persoon die ik sprak zei dat dat ook voor de xboxversie gold waarop ik een korte discussie aanging over dat dat niet kon.(hij hield voet bij stuk; dat xbox ook in oktober zou komen)
    Maar goed Ik hoop dat iig de ps2 versie 8 oktober er al is en als het meezit komt ook de xboxversie misschien iets vroeger.
    Bij ons filiaal hadden we Star wars Battlefront ook al een week eerder evenals: burnout collin mcrae 05, en def jam vendetta 2 enz.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2004
  15. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    OW OW OW....ik hoop op PES 4 in oktober!!! Dat zou geweldig zijn! Dan hoefk nog maar een paar weekjes te wachten :D :9 *) :D
     
  16. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    heb m al gepreorderd voor 51,50 incl verzending...nu maar ff afwachten of die releasedatum misschien nog naar oktober wordt geschoven
     
  17. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Mocht je hem een week eerder hebben, geef een gil en ik kom hem bij je ophalen }:] }:] 8 oktober zou helemaal gaaf zijn, dat zou betekenen dat PES4 er over 11 dagen al is... _O_ _O_
     
  18. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je niet fifa? die is namelijk een week vervroegd.

    ...of dit is de tegenzet van konami!
     
  19. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens geloof deze jongen nou niet,want hij maakt mij altijd
    blij met een dode mus. :eek:
    Grapje Apocalypse daar kan je wel tegen HE ;)
    Ik hoop ook dat die iig iets vroeger komt.
     
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    hoop het ook, maar lijkt me niet erg waarschijnlijk...

    we moeten afwachten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina