1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bas vdm

    bas vdm Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    19 november WTF! het was toch 22 okt?
     
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik heb ff een probleem: ik had hier al wel eerder gevraagd of het met een controller fijner speelt (dan heb ik het wel over footies voor de xbox) dan op de pc.

    Kun je bijv. met een controller wel lekker mikken voor het schieten, wil vrije trappen nemen wel en hoe gaat het schuin aflopen op de goal met daarna een lobje enzo wel?
    Het lijkt mij namelijk zo dat het wat onscherper (mikken wel te verstaan) eraan toegaat dan op de pc... maar ik heb het nog nooit gespeeld. Wat denken jullie over dit soort zaken?
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Met een controller heb je meer controle (het woord zegt het al :D ) dan met een toetsenbord. Zeker met de analoge stick heb je veel meer gevoel en precisie, dus dat is alleen maar beter. Mogelijk moet je er wat aan wennen, maar ik wed dat je na een week of zo niet anders wilt :)
    Ik weet eigenlijk niet of je het over het toesenbord van de PC hebt of over de gamepad van de PC...
    De Xbox-controller heeft één nadeel: De R2 en L2 schouderbuttons onbreken en dat zijn nu de witte en zwarte knoppen. Dat zit inderdaad wat onhandig.
    Gelukkig zitten daar de minder belangrijke functies aan...
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2004
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is Winning Eleven 8 ???

    Op: http://www.gamerarchive.com/site/reviews/playstation2/winningeleven8.php las ik dit:

    If all we football fans are honest with each other, the Winning Eleven series has always managed to feel “better” than the Pro Evolution Soccer series that it appears in Europe as.

    En net vertelt een vriend mij dat het hetzelfde is maar met echte ploegnamen en reclame enzo.
    Waarom komt dat hier dan niet uit?
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het is niet hetzelfde. Winning Eleven 8 is bedoeld voor de Aziatische (Japanse) markt. WE8 heeft namelijk een iets langzamer 'gevoel', hetgeen volgens mij aan de mindere snelheid van de passing en de mindere wendbaarheid in Winning Eleven series liggen. Het is maar net wat je wilt: Als je (iets meer) snelheid wilt is PES 4 beter. Ze zullen in Japan wel denken dat wij meer van snelheid houden....
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2004
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    *meldt zich met schaamrood op kaken*

    De preview is op dit moment bij de ballotage-commisie. Áls hij word goedgekeurt, zal hij morgen wel online staan. Morgenavond gok ik (eerst werken!).

    Sorry dat het een tijdje duurde, ik had het ontzettend druk. Hopelijk bevalt hij! :)
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
  8. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit noem ik een nuttige post _O_
     
  9. Uluwatu

    Uluwatu PES4 Live Yeah!!!!!!

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Pes4 Live

    Jongens, ik duik even in deze thread met de mededeling dat ik zeer blij ben met de aankondiging dat Pes4 op de Xbox Live gaat!
    Ik speel Pes al zeker 10 jaar, vanaf z'n voorganger ISS op de supernintendo tot nu pes3 op de ps2. Ik ben het al die tijd blijven spelen omdat ik een vriend heb die dezelfde afwijking heeft. Wij spelen dat spel dus al ruim 10 jaar tegen elkaar gemiddeld zo'n 1 keer per twee weken, en het blijft boeien. Waarbij het woord 'boeien' eigenlijk de lading niet dekt, het is telkens weer helemaal top spannend. (Ik ben natuurlijk wel iets beter he, hoewel hij anders beweerd)
    Heel benieuwd ben ik naar hoe het Live speelt tegen anderen. Ik ben onder de indruk van Live, wat ik bv speelde met TopSpin of PGR2. Ik hoop maar dat Live pes4 net zo speelt als de gewone 1on1. En natuurlijk ben ik erg benieuwd naar jullie speelnivo, we gaan erachter komen ;)
     
  10. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    je zal het niet geloven, maar ik heb Pes4 al :) voor op de xbox, ik kan niet wachten tot ik thuis ben en kan gamen
     
  11. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Legaal? want ik ken hem ook al krijgen maar dan ..........
     
  12. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    sssssstt :) tuurlijk koop ik 'm wel net als al m'n andere games
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik geloof het wel hoor, want ik heb hem zien staan, alleen heb ik er niets aan omdat ik héél beschaafd een niet-gechipte Xbox heb O-)
    Maar ik ga me dan wel afvragen hoe dat zo vroeg kan als hij in november pas uitkomt... het zal wel een bètaversie zijn, die je ook niet op LIVE kunt spelen.
    Die filmpjes zijn wel leuk, alleen is WE8 t.o.v. PES 4 toch iets minder snel in de passing en ook kan je er niet zo goed one-touch mee spelen en ook niet zo kort mee wenden en keren als in PES 4, dus helemaal representatief voor PES 4 zijn ze niet...
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  14. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    idd......het is een beta-versie.....alleen Live zal het dan wel niet doen maar dat kan ik toch niet doen :+
    Ik kon echt niet wachten....dan BEN ik maar een dief 8)
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dan kan jij me dus eindelijk vertellen of hij X-link ondersteunt, desnoods in PM als je er hier niet over mag praten ;)
     
  16. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    eyz zijn die filmpjes nou, xbox of ps2??
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    PS2, want ze zijn feitelijk van WE8 en die is alleen op de PS2 :)
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    de meeste filmpjes zijn van de ps2 versie van WE8
     
  19. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    bayern, kaiserlauteren is volgens mij wel xbox!! die kwaliteit is anders volgens mij, mooier
     
  20. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Echt fantastisch spel wordt PES4, maar heeft iemand een up to date lijstje met de licenties die zij hebben?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina