1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    mooi mooi mooi mooi mooi mooi
    afwachten :mad:

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt cool dat we nu de beste voetbalgame op onze Xbox kunnen spelen over een tijd!! Hoef ik hem niet voor me PS2 te kopen, en geeft me nog een reden Xbox live aan te schaffen. :cool:

3. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6

Het is nog niet zeker hoor dat het op de Xbox uitkomt, ligt aan een aantal personen en aan een contract met Playstation ofzo.

Maar ik hoop het zeker ja. Lijkt me te gek :D

4. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daarom johh al die blijheid hiero zo dadelijk voor niks maarjaaa ik hoop het natuurlijk ook heel erg dat hij naar de xbox komt want voetbal games tegen de computer word snel saai en als je dan tegen mense speelt is het altijd leuker

5. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    het is ongewoon logisch dat hij (ooit) op de xbox komt

- de makers zijn enthousiast over xbox/live!

- hij komt al op alle systemen, dus waarom niet xbox

is alleen wachten op het definitieve antwoord...

6. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen, want ik heb het al op de PS2 gespeeld, en het is echt super goed, echt een klasse spel, 10.000 x zo goed als FIFA. Nog effe afwachten.

7. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort steeds meer geruchten , dus ik heb er wel vertrouwen in .
    Als het maar niet te lang gaat duren , half jaartje ofzo kan wel .

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben het gerucht ook nog niet ontkent, wat je wel zou verwachten als het toch niet waar is. Zit dus wel een grote kans in..

9. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou dus echt mooi zijn, het enige spel samen met GT4 wat wij nog missen op de XBox, en dan kan de PS2 zijn spullen pakken.

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Nou....ICO, Kingdom Hearts en Final Fantasy zouden ook wel fijn zijn om op de XBOX te hebben... :)

11. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    koop dan een ps2 :confused:

12. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Of je wacht tot januari 2004... dan komt PES3 op de PC uit.

13. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga ik ook doen ook maar eerst ga ik natuurlijk fifa kopen voor de pc om lekker online te balle tegen andere om mijn tijd te verdoen voor dat pes 3 uitkomt voor de xbox

14. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat ze daar nog eens een keer verstand krijgen en hem ook uit brengen voor de Xbox

15. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    heb hem vandaag binnen gekregen op de PS2.....had deel 2 al,en voor die tijd vermaakte wij ons met iss pro evo2 op de psx....

Maar wat is het weer een genot om te spelen...deel 3 is toch weer echt anders,zo op het eerste gezicht.....we waren met 2 nog niet overal uit...nu dus lekker aan de slag met 3.....
    voor iedereen die echt wil ballen,koop een ps2 en pes3...heb ik ook gedaan,lol....voetbal op de xbox duurde me te lang

16. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Opheodrys, kan ik PES2 misschien van je overnemen nu je 3 hebt?

17. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Zou je de verschillen tussen pes2 en pes3 kunnen op sommen en ook zeggen wat de verbeteringen zijn?

Bedankt.

18. steveshit

steveshit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen jammer van t commentaar, en de namen klopen nog steeds niet. das vind ik gewoon een beetje jammer. En grafisch is ie ook ng niet wat t zijn moet.

is het in deel 3 nu wel mogelijk dat je een loopactie kan maken. dus naar de bal toe bewegen en zo want dit irriteerde me altijd dat dat niet mogelijk was. staat de lompe speler te wachten tot die de bal in zn voeten krijgt en dan loopt de verdediger m voorbij en gaat met de bal vandoor. das altijd kloote

19. steveshit

steveshit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen jammer van t commentaar, en de namen klopen nog steeds niet. das vind ik gewoon een beetje jammer. En grafisch is ie ook ng niet wat t zijn moet.

is het in deel 3 nu wel mogelijk dat je een loopactie kan maken. dus naar de bal toe bewegen en zo want dit irriteerde me altijd dat dat niet mogelijk was. staat de lompe speler te wachten tot die de bal in zn voeten krijgt en dan loopt de verdediger m voorbij en gaat met de bal vandoor. das altijd kloote

20. steveshit

steveshit Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina