1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie alle tricks al ge zien van pes4??
     
  2. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je? alle truukjes :?
     
  3. XeoN

    XeoN Guest

    Damn, dus de Engelse competitie heeft geen echte namen ?
    Ik dacht dat ALLE NAMEN van ALLE SPELERS EN STADIONS zouden kloppen...en nou staan er nog andere namen...:confused:
     
  4. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, achter standbeen, en naar achteren slepen, gewoon meteen tussen bal en tegenstander gaan staan en bal afschermen enz, zijwaarts lopen met bal
     
  5. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    neeej, de namen van spelers kloppen wel over algemeen!! alleen namen van clubs en outfits zijn niet echt!! ik bedoel als je gaat spelen met bv arsenal ofso, dan hebben spelers wel echte namen, alleen de club heet North london en lelijke shirts
     
  6. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    nope....heb ik nog niet gezien....waar kan je die zien?
     
  7. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
  8. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn zeker wel bruut maar ik weet niet of ze ook in PES 4 zitten hoor---> achter de meeste truukjes staat: (WE8 only)....afwachten dus..
     
  9. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben tog alleen de volledige licentie van Italie, Spanje en Nederland en verders een aantal anderen of heb ik da verkeerd
     
  10. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt, maar ze mogen dan geen CLUB en sponsorlicenties van die clubs, maar namen over algemeen wel echt!! van NIstelrooij heegft echte naam, henry, kezman drogba, rooney, reyes ga maar door, duzz
     
  11. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    komt helemaal goed
     
  12. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga lekker de bold and the beautifull kijken :p hehe, koken bedoel ik dan!! tuurlijk word die game goed!! :) (y) iemand hier ook xbox live?
     
  13. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Best lullig dat die lui die hem downloaden hem nu al hebben, beginnen wij straks op Live! met een anderehalfe maand achterstand
     
  14. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    degenen die hem kunnen downloaden hebben hem dus omgeb##wd en kunnen dus NIET op Xbox Live ;) (waaronder ik val)
     
  15. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Als als je 3 vrienden hebt die vaak beschikbaar zijn en 4 controllers, heb je Xbox live niet nodig. _O_
     
  16. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    nope....en ik mis het ook niet hoor......maar ik had het wel leuk gevonden wanneer PES 4 Systemlink enabled was snapje....dan kan je ook "online" spelen..
     
  17. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben op werk een Xbox en ik moet zeggen halleluja dit is d ebeste footie game evr ever ever, ik zou vanvond uitgaan, naar paradiso met een vet lekker wijf. Maar fok dat!!! ik ga Pes4 spelen die chick kan de pot op...het speelt zo soepel..alleen bij ajax speelt zlatan er nog in...maar ja ajax moet wel een spits hebben he :)
    de graphics zijn verrassend GOED, als het regent en je rent zie je al die plasjes op het gras als de bal stuitert spettert het water er vanaf en is het ook echt glad......mensen dit is heerlijk
     
  18. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    en ook mooi he, alle spelers zien er echt realistisch uit. Nigel de Jong bijv, z'n lengte postuur, gezicht alles klopt gewoon
     
  19. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    spoor jij wel een lekker wijf opgeven voor een spelletje voetbal op je xbox maar ik had nog een vraag kloppen de skills een beetje en niet zoals bij fifa dat bv snijder 43 heeft
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar hoe weet jij eigenlijk dat het geen systemlink heeft, je bent hem toch nog aan het D*wnloaden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina