Ja man echt geluk hoor die 2e wedstrijd. De laatste minuten ging ik als een gek maar helaas schoot ik er niet in. Maar die gast waarmee je vrije trappen neemt man, damn me keeper kon ze gewoon niet houden. Hoe doe je dat?
Tsja...dat hangt er dus helemaal vanaf hoe gek je van voetbal bent. Voorts is je financiele situatie ook een factor die je bij je overweging moet betrekken. Maar het verschil tussen Pes 5 en Pes 6 is, naar ik heb vernomen, marginaal.Voor mij, al echte Pes liefhebber, is het voorhanden hebben van de nieuwste versie een absolute must.( Al heb ik geen 360 ) Maar bedenk wel dat als je met Pes 5 begint het je weer veel moeite zal kosten om over te stappen op deeltje 6. Grafisch gezien is het verschil marginaal, zoals ik al aangaf, echter de gameplay zal wel anders zijn. Het zal de nodige tijd en moeite kosten om die weer onder de knie te krijgen. Mijn advies luidt derhalve: Koop gewoon deeltje 6, tenzij je krap bij kas zit.Met deeltje 5 ben je namelijk wel ff zoet
Net schandalig hard klop gehad van Dazlingdragon. Om maar even aan te geven dat ik dit spelletje alleen een beetje kan als ik met AC milan mag spelen
Je moet sowieso PES 6 halen als je dat kan. PES 5 is leuk, maar online is die game echt 1009127901237012370 keer vetter. Als deel 6 er is speelt natuurlijk bijna niemand deel 5 meer, waarschijnlijk is deel 6 ook beter en daar zitten natuurlijk alle nieuwe transfers en nieuwe gameplay elementen in.
PES6 komt toch alleen voor de 360? Dan zal het verschil in graphics wel aardig zijn toch? En het is sowieso vetter als alle transfers kloppen en de stats proffesioneel zijn bijgewerkt..
Damn gister Donechrone geklopt met 1-0 met penalty's (AC Milan) en toen probeerde ik het met Barca waarmee ik nog nooit had gespeeld. Dit resulteerde in een 5-0 win voor mij en een 6-1 win? Daarna nog tegen acab Chucky gespeeld die eerste divisie speelt en won ik nog ook met 4-1!
Pfff geen idd. Schommelt altijd bij mij. Net als ik weer lekkere puntjes heb worden die weer afgesnoept.
1600 puntjes ofzo, maja speel heb het spel pas 2 maandjes geleden gehaald omdat ik gwoon footie moest hebben voor de 360 dusjah. Enne heb btw wel winpercentage van 58 % ofzo