1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja man echt geluk hoor die 2e wedstrijd. De laatste minuten ging ik als een gek maar helaas schoot ik er niet in. Maar die gast waarmee je vrije trappen neemt man, damn me keeper kon ze gewoon niet houden. Hoe doe je dat?
     
  2. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Tsja...dat hangt er dus helemaal vanaf hoe gek je van voetbal bent. Voorts is je financiele situatie ook een factor die je bij je overweging moet betrekken.
    Maar het verschil tussen Pes 5 en Pes 6 is, naar ik heb vernomen, marginaal.Voor mij, al echte Pes liefhebber, is het voorhanden hebben van de nieuwste versie een absolute must.( Al heb ik geen 360=( )
    Maar bedenk wel dat als je met Pes 5 begint het je weer veel moeite zal kosten om over te stappen op deeltje 6. Grafisch gezien is het verschil marginaal, zoals ik al aangaf, echter de gameplay zal wel anders zijn. Het zal de nodige tijd en moeite kosten om die weer onder de knie te krijgen.

    Mijn advies luidt derhalve:
    Koop gewoon deeltje 6, tenzij je krap bij kas zit.Met deeltje 5 ben je namelijk wel ff zoet ;)
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Net schandalig hard klop gehad van Dazlingdragon. Om maar even aan te geven dat ik dit spelletje alleen een beetje kan als ik met AC milan mag spelen :9
     
  4. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha is niks speciaals hoor, gewoon mikken en schieten. En natuurlijk een beetje geluk hebben :D
     
  5. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet sowieso PES 6 halen als je dat kan. PES 5 is leuk, maar online is die game echt 1009127901237012370 keer vetter. Als deel 6 er is speelt natuurlijk bijna niemand deel 5 meer, waarschijnlijk is deel 6 ook beter en daar zitten natuurlijk alle nieuwe transfers en nieuwe gameplay elementen in.
     
  6. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    PES6 komt toch alleen voor de 360? Dan zal het verschil in graphics wel aardig zijn toch? En het is sowieso vetter als alle transfers kloppen en de stats proffesioneel zijn bijgewerkt..
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2006
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Damn gister Donechrone geklopt met 1-0 met penalty's (AC Milan) en toen probeerde ik het met Barca waarmee ik nog nooit had gespeeld. Dit resulteerde in een 5-0 win voor mij en een 6-1 win?

    Daarna nog tegen acab Chucky gespeeld die eerste divisie speelt en won ik nog ook met 4-1! :D
     
  8. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Was een uitschietertje he, gaat natuurlijk nooooit meer gebeuren geloof mij nou maar :D
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Chucky beter gaan wij ook ff een keer tegen elkaar dan..
     
  10. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed kom maar nu. :D
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Sorry pik ben nu niet thuis, zit bij m'n meisje. Anders had ik ff je oortjes gewassen.
     
  12. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    HA HA we gaan het zien :D
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wil wel weer een potje tegen jou. :cool:
     
  14. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    gister ook een paar potjes gespeeld tegen avenger xbw, zit zeker ook op dit forum?
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Denk het wel ja. Heb hem volgens mij ook in m'n lijst staan.
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Yep klopt zit ook hier ergens. staat ook in m'n lijst.
     
  17. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    chilllll. vnaaf maar weer een paar potjes spelen. hoeveel punten hebben jullie?
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Pfff geen idd. Schommelt altijd bij mij. Net als ik weer lekkere puntjes heb worden die weer afgesnoept.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb je maar even toegevoegd :)
    Ik ben niet zo goed (neigt zelfs naar slecht :9) en heb 500 punten.
     
  20. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    1600 puntjes ofzo, maja speel heb het spel pas 2 maandjes geleden gehaald omdat ik gwoon footie moest hebben voor de 360 dusjah. Enne heb btw wel winpercentage van 58 % ofzo :D
     

Deel Deze Pagina