1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Pro Evolution Soccer 5] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 10 okt 2005.

  1. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2

    Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat je vrienden nog niet hebben ingelogd.... Ook ik ben weer amateur nu en bungel onderaan mn lijst...
     
  2. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu gedowngrade naar div 2...

    wel leuk weer, nu denken mn tegenstanders dat ik hier thuishoor
    ..maar hoor in divisie 1 natuurlijk(ehm), dus win ik de potjes vaker
     
  3. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Er staat dat ik 42 potjes gespeeld heb, terwijl ik al over de 200 heen was... WTF is er gebeurd??
     
  4. Zwammer

    Zwammer Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, bij mij staan er ook maar 15 potjes... terwijl dat er toch echt iets van 101 waren...
     
  5. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    1 van me vrienden staat helemaal op 0. 0 punten, 0 wedstrijden gespeeld, 0 gewonnen. En dat terwijl hij als 67 op de lijst stond !!
    Die gaat helemaal uit z'n dak !!!:mad:
     
  6. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik neem aan dat het allemaal nog rechtgezet gaat worden hoor! Zoals vaker bij grote onderhoudsbeurten aan Live...
     
  7. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik weer op 0 sta. Mijn start op live is namelijk niet al te best.
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik was ook in Division 1, nu ineens in 2... Heel veel wedstrijden minder gespeeld en tering laag op de ranking:mad: Dit is egt genaaid!
     
  9. etienn0vic

    etienn0vic Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    same to me guys, ik had 112 games gespeeld, nu nog maar 7, van divisie 1 naar ameteur, erg leuk dus, tjongejonge, ook met halo2 flink gedaald in level, lekker dus.
     
  10. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het ook gemerkt. Kutzooooooooi!
     
  11. Zwammer

    Zwammer Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja. Hopelijk gaat dan niet iedereen voor z'n rank meer spelen en dan krijg je dus eindelijk leuke aanvallende potjes. Meer dan de helft van de potjes speel je tegen zielige ventjes die op Defence Only spelen of een verdedigende Counter Attack, dat vindt ik echt geen reet aan. Hup gewoon All Attack, des te meer kansen zijn er :)
     
  12. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer gefixet. Ik speel verder een redelijk aanvallende 4-4-2, dan is het supernaar als je tegen een 5-2-3 speelt. Echt een schande.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik speelde net online ik in de aanval fluit de scheis ineens gaat de camera naar mijn doel ligt daar een speler van mij plat... wat denk je scheidsrechter bal hebben jullie dit ook wel een s gehad
     
  14. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik liep alleen op zijn keeper af en de scheids fluit af, omdat het tijd is. Dat is pas frustrerend.

    Trouwens mijn eerste vrije trap gescoord net. Snoeihard in de kruising. Heerlijk.
     
  15. Souljah

    Souljah New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    PES 5 is veel moeilijker geworen vergelen met PES4 scheids irriteert ook door te fluiten voor elk duel maar het gameplay zelf vind ik stukken minder geworden als bij 4 zitten enkele voor en nadelen maar het blijft veel beter als fifa.....als ik me 360 ga halen ga ik voor het eerst op xbox live met pes5 kan niet wachten zijn er veel pesfans hier die live spelen?
     
  16. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Kun je dat niet opmaken uit het aantal threads?
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Wel overgehoord dat dit kon maar zelf nog niet meegemaakt. En dan heb ik het ook over offline.

    Maar hoe werkt dat dan??? Wie het eerste op het knopje drukt wint hem??? Wel weer erg cool bedacht hoor.
     
  18. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben dus nu ook maar weer eens Live gegaan na een break van 6 maanden. Pes5 heeft me over gehaald ;) Valt me alleen tegen dat het zo moeilijk is om een tegenspeler te vinden. moet maar eens nodig mijn friendlist opschonen. Moet wel zeggen dat ik meteen weer helemaal 'hooked' ben (ook al gaat het nog niet zo denderend). Als er dus mensen zijn die nog een gaatje op hun friendlist over hebben en ook niet top of the bill spelen, please add me lol ;)
     
  19. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Voeg me maar toe. Volgens mij ben jij diezelfde van het dvdforum.nl ?
     
  20. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt ;)
     

Deel Deze Pagina