[Pro Evolution Soccer 5] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 10 okt 2005.

1. AgentSmith

AgentSmith Guest

niemand ?

2. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Dit is echt irritant:

Als ik online speel, speel ik de 1e helft lekker zonder lag

Begint de 2e helft, begint het te laggen ..
    Dan krijg ik meestal doelpunten tegen en het is echt moeilijk om met lag te voetballe ..

Heeft iemand dit ook?

3. mark8925

mark8925 Guest

komt omdat jij dan de 1e helft host, en je tegenstander host de 2de helft:cool:

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    wel gaar, dan sta ik 3-0 voor zonder lag

krijg ik in de 2e helft lag .. scoort hij er 4 :confused:

5. THE Dinho

THE Dinho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg jammer dat wij als Xbox gebruikers de allerminste pro 5 hebben gekregen als je dit vergelijkt met de speelstation!! Ik vind maar 2 a 3 mensen tijdens optimatch moet bijna een half uur wachten met create match en bij quickmatch wordt er al bijna nooit iemand gevonden. En het lijkt me dat deze game wereldwijd toch meer spelers heeft dan slecht die 2 a 3 waar ik uit kan kiezen.

Playstation heeft:

1 lobby's (zat mensen die wachten op een uitdaging)
    2 je kan de profile bekijken van een ieder zonder dat deze je uitdaagt
    3 je kan de verbinding bekijken van iemand die je uitdaagt
    4 Je hebt standen per divisie en niet slecht divisie's waar je wordt ingedeelt

Om maar een paar punten te noemen bij beide heb je slowdowns maar de gameplay is op de play al wat sneller dus dat maakt de "lag" minder erg.

Delen meerdere mijn mening of sta ik er alleen voor als ik zeg dat we al 2 jaar achter elkaar worden blij gemaakt met een half afgemaakt spel voor de xbox?

Ik bedoel ben een echte pro fan en beschouw het als de beste voetbal game ooit speel het dagelijks maar snap niet hoe deze live feature door de test is gekomen.

6. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik vind dat Konami niet genoeg tijd steekt in het Xbox Live gebeuren, volgens mij nemen ze het niet echt serieus die Jappen ..

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heej mensen heb eindelijk een nieuwe drive dus als je wilt kan je me toevoegen!!!!

8. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Knalgeit, eindelijk weer online. Dat wordt wat.

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja lelijke daaf ouwe rukker, kan ik je eindelijk dikke panna's geven. Speel je nog een beetje live??? Hoorde dat het een beetje dood is.

10. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt mee, ik ben nog wel regelmatig online. Die nummers pipo's zijn er ook nog wel vaak, speel ook nog regelmatig PES met Dirtydogg. Hoorde dat je account gebanned is, fix het nou..

11. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    steeds vaker als de bal dreigt over de lijn te gaan, springt m'n speler er tenslotte overheen..en rolt de bal alsnog over de lijn

12. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heb ik ook last van.....komt volgens mij door op 1 van de shoulder buttons te drukken. Hoe je het kan verkomen ??? Geen idee....

13. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2

Door de A knop te gebruiken in plaats van de Y voor de pass richting de lijn... Y is namelijk een dieptebal, dus wil die speler de bal in de diepte hebben, vandaar het springen over de bal. Met A geef je m in zn voeten, en neemt ie hem dus wel gewoon aan!

14. AgentSmith

AgentSmith Guest

Got it !! Thanx :cool:

15. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat zal het wel zijn ja
    maar blijft wel stom, bal moet hij hoe dan ook binnen houden.

Geweldig, nog steeds zie ik aparte goals(onmogelijke hoeken) en animaties in pes5..so cool.

Laatst bewerkt: 25 jan 2006
  16. I JiLLeS I

I JiLLeS I gewooon Nastyy

Leuk Bevonden:
    0
    Gister speelde ik op live tegen een vriend van mij. Hij staat voor met 1 - 0 en er zijn nog een paar minuten te gaan, doet hij een terugspeelbal naar de keeper. En de keeper schopt over de bal heen, een eigen doelpunt.
    Het wordt 1-1 en in de verlenging scoor ik nog 2x.
    Die gast werd echt gek..!! :)

Trouwens wat is jullie rank?

Mijn rank is nu 800ste..

17. AgentSmith

AgentSmith Guest

Momenteel iets van 1300 punren range, schat dus zo rond de 2000e plek van de nabij 35.000 mensen die het spelen.

18. Zwammer

Zwammer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het de laatste tijd weer wat drukker met dit spel op Xbox Live, hebben jullie dat ook?

Ik schommel de hele tijd tussen rank 1000 en 2000. Het zal me verder ook een worst wezen wat voor rank ik sta, als ik die potjes maar winnend afsluit vind ik alles best :)

19. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    schommel steed tussen rank 2 en 5

20. I 2 I Big

I 2 I Big Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zet ik birds eye view op live ?

Deel Deze Pagina