1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Pro Evolution Soccer 5] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 10 okt 2005.

  1. Brainsnack

    Brainsnack Godlike

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heuh, gisteren PES5 mogen ontvangen en gelijk in m'n X360 gedonderd. Na een kleine update kan ik gelijk aan de slag. Hij vind maar 2 menselijke spelers online, maar dat mag de pret niet drukken! 3 potjes gespeeld (1xW - 1xD - 1xL) en ik moet zeggen dat dit nog verslavender is dan een hele nacht cupjes doen tegen de cpu!

    Als ik het goed begrijp is het ook nog gewoon mogelijk om met een vriend van mij, hier bij mij thuis, met z'n tweeën aan een team deel te nemen tegen een tegenstander op Live? Of heeft dit meer lag tot gevolg?
     
  2. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan, nee dat heeft geen lag tot gevolg.
    Ik zit nu op 2100 punten, gaat vrij aardig. Speel de laatste tijd ook meer met AC Milan en Juve, 3-4-3. Gaat erg goed, meestal krijg ik niet eens een paar schoten op doel tegen.
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    helaas speel ik dit spel heel weinig tot helemaal niet meer...dit kopmt om dat ik met die (nieuwe ) xbox 360 niet over weg kan... best wel jammer eigenlijk!
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nee. Absoluut niet.
     
  5. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Hoezo niet met de 360 overweg ? Speelt het niet goed ?
     
  6. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe momenteel bijna niets anders op de 360 omdat ik w8 op nieuwe vette 360 games.

    Dus voeg Heilproeme ff toe aan je live friends dan kunnen we eens een paar potjes voetballen.

    Meestal neme ik AC Milan.

    Qua punten zit ik nu rond 1300 ik had verdomme 1850!:-(
     
  7. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadekar: ik voeg je wel ff toe.

    Niet denken dat Heilproeme een Duitser is want da ben ik echt niet:p

    is een verbastering van een Duitse lerares, zit leuk verhaal achter:)
     
  8. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit laatste tijd ook te pro`en online. gaat vaak wel redelijk. maar kben wel noob xD voeg toe : mad pwner
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    jawel maar ik mis nu het zwarte knopje de nieuwe xbox controller is voor mij moeilijk te hanteren! (een hand he! ) Best balen
     
  10. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen zaterdag mn laatste wedstrijd gespeeld en mn controler in stukjes gesmeten..was mooi moment om de oude xbox weg te doen en binnekort de nieuwe aan te schaffen.

    Heb vorige week heel ffies met iemand fifa gespeeld, want pro evo had hij niet. Na 10 min hem uitgelachen te hebben, was ik weer bij kennis en probeerde hem duidelijk te maken tijdens het potje dat Fifa gewoon 1 grote film is met minimale controle. Maar goed, zag er aardig uit en leuk voor dummy's.
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb m zo juist verkoch (reden onspeel baar voor mij) dus ik zit niet meer op live ... het was fijn om dit spel te hebben!... bedankt voor alle plezier die ik met jullie gedeeld heb! .. snik!
     
  12. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb een 360 met Live.. als ik dit spel koop is het dan erin douwen en online gamen of moet ik nog speciale shit doen omdat het geen 360 game is ?
     
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nope, disc erin. Maakt automatisch een update.
    En gaan !!!:9
     
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    en dan met 5-0 verliezen :D
     
  15. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat .. whahaa.. ik heb al heel wat ervaring met pes in het algemeen..

    Ik daag jullie allemaal uit.. :p

    Jullie horen het als ik de game heb gekocht :) Is ie trouwens niet ergens goedkoper dan 60 euro te krijgen ?
     
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Wacht maar !!8)
     
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vandaag nog een potje gespeeld:

    Tot de 84e minuut 1-0 achter staan en dan als de eind fluit klinkt dan alsnog met 2-1 winnen.

    Van de week een bizarre pot gespeeld: Het ene na het andere goal viel. Uiteindelijk win ik met golden goal en zet de score op 5-4 voor mij.
     
  18. dakota707

    dakota707 DrEaMeRs

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er pas 5 potjes mee gespeeld ofzo ;) maar pas 1 verloren :) het draait wel veel beter op de 360 of ik dat gewoon een gevoels kwestie?
     
  19. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    vanavond ben ik er weer:p
    wie wilt?:)
     
  20. dakota707

    dakota707 DrEaMeRs

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er ook weer ff denk ik als mensen willen spelen moeten ze me maar toevoegen aan hun buddy list ;)
     

Deel Deze Pagina