Jawel. Kun je kiezen. Weet alleen niet hoe het heet. Ik krijg m'n gamertag niet weg boven de spelers, hoe doe je dat? Verder vind ik het best wel een verschil met online en offline. Gaat sneller ook volgens mij. Eerste game hong ie gelijk vast waardoor ik de wedstrijd verloor. De overige potjes (nauwelijks) geen last van lag gehad. 1 potje gewonnen, 5 verloren. Heb nog een lange weg te gaan.
heb vandaag alleen nog maar offline gespeeld en alle clubs en namen ge-edit.ik ga morgen wel online spelen.(vind het spel wel wennen heb het gevoel dat ik de mannetjes niet helemaal onder controle heb)
Wat betekent dat point change nou precies? In het boekje staat het ook niet. Is het nou dat je van host veranderd met rust, of dat je punten bij je ranking op krijgt, of juist er af? ( licht er aan of je wint natuurlijk ) Wie kan mij hier antwoord op geven?
Dat is (volgens mij) dat je dus ranked speelt (voor punten). Als je dit uitzet speel je dus unranked.
Volgens mij betekend point change het wissellen van de host halverwegen. Zal het vanavond eens uitproberen.. Ben in ieder geval helemaal verslaafd.. heb vannacht alweer liggen dromen over tactieken, bewegingen en opstellingen.. Zo op het eerste gezicht ligt PES5 mij een stuk beter dan PES4. Vaak had ik het gevoel dat PES4 mijn manier van spelen niet snapte, PES5 speelt zoals ik wil..
Zou best kunnen want daarnet een game gemaakt. Eerste helft nergens last van, 2e helft lag op het einde. En super snelle beelden. Desalniettemin toch gewonnen.
Was je Feyenoord of niet marsie???? Dan krijg je sowieso minpunten!!!! hahhaha. Als m'n drive gefixt is of andere xbox voor online kom doen we wel ff een keer een potje!!!
saa ik heb vandaag ff 5 potjes gespeeld op live 1 gewonnen en 1 terecht verloren maar bij die andere kreeg ik in de laatste minuut een goal tegen!echt om gek van te worden bij 1 stond ik zlefs voor toen in de laatste minuut 1-1 en in de laatste minuut van blesure tijd nog 1 tegen AAGH!(en in elke wedstrijd had ik meer balbezit en kansen)
tja als je geen goals kan maken verdien je soms niet om te winnen he maar ik snap wat je bedoeld. Soms is het dank ook nog zo dat de tegenstander 1 kans krijgt en gelijk een goal maakt door bijvoorbeeld een fout van de keeper