1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Pro Evolution Soccer 5] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 10 okt 2005.

  1. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    zo, mijn eerste pro evolution 5 avond zit er op.
    3 gewonnen, 2 gelijk, 1 verloren.

    extince, je speelde echt goed. t was erg lastig.

    game ervaring:
    t speelt goed, maar de besturing is wel weer even wennen :eek:. het afstandschieten is ook een stuk lastiger..

    maar ik heb mn eerste vrije trap al wel gescoord :cool:
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    afstands schieten lastiger? ik heb in het totaal al 3 afstands schoten gescoort in 5 potjes.ik vind het wel verbeterd zo in pes 4 was het echt heeeel moeilijk om van buiten de 16 te scoren.
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Ik schiet zo snel over dat haat ik echt.. Ook vind ik het bloed irritant dat de scheids zo snel fluit.. en vind het soms ook niet echt leuk spelen.. en grafisch zwaar kut... ga nog veel fifa 2006 spelen want die vind ik denk ik toch beter dan pes 5
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ahh nu al opgeven?;) gewoon ff doorzetten joh dan gaat het vanzelf beter en word het vanzelf weer leuker.
     
  5. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    hehe, met pes4 is dat juist simpel :cool:
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    ja weet ik wel maar was ook midden in de nacht denet ging het al beter

    speel wel lekker met manchester _O_
     
  7. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, waren leuke potjes. Gelukkig moet jij ook nog wennen aan pes5 dus ik kon wat kansen creeeren.

    Tegen de beste gamers krijg ik nu kansen, omdat de bal ook bij hun soms doorschiet of van de voet springt...en komt bij mij terecht, dus de kansen zijn volgens mij nu beter verdeeld en blijft het spannend.
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    okej F*CK dit spel! gewoon zo dom zijn die keepers soms! ik sta 1-0 voor tegen de nummer 7 hij geeft een steekpase me keeper komt uit en trapt over de bal heen hup henry maakt er gebruik van en 1-1 2 min later hij is in mijn strafschop gebied ik verdedig alleen met a maar nee me mannetje besluit om een sliding te maken en jawel penelty! echt om schijt ziek van te worden.

    edit: en waarom praat er nooit iemand op live?
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  9. mars15

    mars15 Guest

    ze spelen allemaal met een ps2 controller :+
     
  10. alwin073

    alwin073 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    pro5 is echt vet ik heb hem nu 2 dagen en ut is beter dan 4 ut is veel moeilijker om te score en dat maakt ut nog vetter..
     
  11. alwin073

    alwin073 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel op de x-box pro5 en we doen elke week een ternooi bij mij thuis met een groepje maatjes iemand nog intersesse die mee wil doen aan ternooi we doen om geld spelen 10 euro inzetten als je eerste word in de poule mag jij alle inzet mee naar huis nemen
     
  12. alwin073

    alwin073 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa is nox pro is de soccer game allertijden
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Kerel leuk man maar gebruik de edit knop ff oke???
     
  14. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    ff een belangrijke mening van mij... (denk ik)
    Ik wil weten of meer mensen dit mee hebben gemaakt.

    Als je tegen een tegenstander oppermachtig bent en je creeert door hard te werken kans na kans en een goal lijkt een kwestie van tijd dan wordt je keihard genaaid in pes5.
    Ik had een heel aardig begin op live en stond 6de en had 10 gespeeld 10 gewonnen totdat ik tegen een kneus tot en met moest, en ik stond zonder te overdrijven 10 keer voor de keeper en de bal wilde er maar niet in.
    Normaal kan ik aardig ballen in pes durf ik wel te stellen,maar....
    Op een gegeven moment kreeg ik gewoon het idee dat ik genaaid werd want als hij met zn simpele spel gewoon op steek drukte stond hij zomaar voor mn keeper terwijl ik daar echt veeel moeite voor moest doen.
    Uiteindelijk schoot ik 23 keer op zn doel en hij 3 keer bij mij en bleef het gewoon frustrerend genoeg 0-0.
    Dit was niet de enige keer.

    Maaaar er speelt nog iets.
    In de laatste 5 mins en de stoppage time worden de verdedigingen van de ploegen die voorstaan zo log en stroef als dikke stront waardoor op onverklaarbare manieren goals vallen die eigenlijk helemaaal niet kunnen.
    Ik heb dit al van meerdere mensen gehoord...

    Wat denken jullie???
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  15. mars15

    mars15 Guest

    Het grootste probleem met PES 5 heb ik nu met mijn router krijg nog steeds als ik een friend join of andersom no reply received iemand die weet welke poorten er open moeten ?

    maar is toch wel mooi als je na een lange opbouw toch goed kan tikken en de goal maakt :9
     
  16. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    nee dat heb ik nog niet gehad.
    Maar dat tikken en de goal maken is idd mooi maar als je tegenstander ze gratis krijgt .... heel frustrerend.

    Maar mars ben jij niet toevallig bij mij in de winkel geweest?
    de FRS in ambacht?
     
  17. Zwammer

    Zwammer Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog geen last van gehad Apoc. Al had ik net wel zo'n soort score-verloop, maar dat heb ik vast wel met geluk afgedwongen :cool:

    Ik speelde tegen een ventje van ongeveer 1250 punten en ik had er 0. Ik maak binnen 2 minuten de eerste treffer en hij maakt al snel gelijk. Daarna krijgt hij kans op kans, maar verprutst ze allemaal. Ik kom er hoogstens een enkele keer door heen, maar mijn vizier stond ook nog niet op scherp. Tweede helft verprutste hij weer al zijn kansen, maar nu scoorde ik wel. In de 86ste minuut kwam er eindelijk een keer een steekbal aan en prompt schoot ik de bal in de kruising, 2-1 :)
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    er is echt iets met die laatste minuten.

    ff dit op een rijtje:

    - 4 keer nu in de laatste minuut een goal tegen
    - daarnet een wedstrijd tegen een vriend 0-0 ik scoor in de 89 minuut en hij daarna in stoppage time
     
  19. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook dit is realistisch, hoe frustrerend ook. Kijk maar naar ajax.
    Kans op kans verprutsen en dan een tegentreffer krijgen dat dan de eerste kans van de tegenstander was.

    Wat ik vervelend vindt is dat er toch veel lag in zit, meestal 2e helft.
    Ik heb Versatel 20mb dus daar kan het niet aan liggen. Meerdere mensen dit?
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik las ergens iets over de host wisselen. Dus dan kan het zijn dat de 2e jij op de host van je tegenstander speelt. Weet niet of dit waar is hoor. Las dit alleen ergns.
     

Deel Deze Pagina